XXL Nutrition

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
dus iemand van 100kg precies, zal nooit meer dan
BP 140kg
sq 230kg
dl 250kg
kunnen doen?

rare stelling!dan ken ik wel veel mensen die daarover heen zitten!

Ik ook, maar die zijn niet clean.;) De 2-3% uitzondering zijn overigens jongens die alleen Powerlifting doen.

Ik ook, maar die zijn niet clean.;) De 2-3% uitzondering zijn overigens jongens die alleen Powerlifting doen.

ik train met regelmaat met jongens die der makkelijk over heen gaan,die 100% zeker naturel zijn!ikzelf zit er ook al bijna op en ik weet zkr dat mijn progressie nog lang niet gestopt is..

ik train met regelmaat met jongens die der makkelijk over heen gaan,die 100% zeker naturel zijn!ikzelf zit er ook al bijna op en ik weet zkr dat mijn progressie nog lang niet gestopt is..

Het is een onderzoek geweest waar 1000 sporters aan mee hebben gedaan en ik krijg per post 1x p.j. de uitslagen daarvan; ik heb het niet zelf verzonnen.:D
Ik was zelf juist heel erg geschrokken van de uitslagen:eek: en dacht zelf ook dat er iets niet klopte.;):D

Weet je Wietse, je hebt me flink aan het denken gezet betreffende deze vreemde??? resultaten. Wat ik zelf in het hele verhaal mis is de trainingsintensiteit. Als ik mezelf echt alleen op de PL-onderdelen zou richten zit ik er idd zelf ook binnen 2 maanden boven.
Ik zal eens navraag doen over de trainingen en de eetpatronen, want ik heb nog wat verder inzage gekregen aan de hand van jouw verhaal en zag bijv. dat deze jongens gemiddeld maar 10x60 konden BOR en maar 70kg gemiddeld konden C&J.
Zonder mezelf nou keihard op de borst te slaan (die jongens waren BTW ook nog eens 7kg zwaarder als mij) zijn dat voor mij opwarmgewichten, dus ik wil graag de achtergrond hierover weten en mocht ik er achter komen dan zal ik het direct posten.

Greets.:D;) Ga vroeg slapen, omdat ik vol wil genieten van de 5 vrije dagen (met veel trainingen) die ik voor het eerst dit jaar heb en ik nog een beetje last van een griepgevoel (zie voorgaande posts) heb.:p

Als ik jou was zou ik me dan 2 maanden op powerliften gaan concentreren, succes alvast!

goed bezig kerel, sterke trainigen :thumb: :lifter:

Dank je Herkuul. En aan Strongman: ik vind alleen PL zo saai dat ik gewoon van mezelf weet dat ik dan na 2 weken waarschijnlijk de gewichten die ik heb staan te koop aanbied: ik vind het juist lekker om hard te lopen, HG,STM, gripsport en atletiek te doen.
Ik ben sowieso een echte hardgainer, dus het duurt maanden voordat ik resultaten ga zien.;)

Even over gisteren: gisteren is een van mijn kleine vriendjes overleden (Dunjo) en uit respect/verdriet heb ik daarom niet getraind. We hebben geen kinderen en degenen die me wel eens met mijn rattevriendjes hebben zien omgaan weten hoe diep me dit raakt dus svp geen negatieve/vervelende posts hierover, want dat zou me heel diep raken.
Ik ben blij dat Dumba nog leeft ondanks dat ze inmiddels blind en doof is en haar baarmoeder voor de helft naar buiten hangt.

Vandaag biceps/triceps. Ik ga straks posten of het een beetje redelijk gegaan is, want de griep zit me nog steeds in de weg. Last van de keel,snotterig en slecht kunnen ademen.

Toch nog wat gedaan, maar mijn hoofd was er zeker nog niet bij.

Biceps

smal EZ curl

6x34
6x34

Normaal EZ curl

6x34
6x34

Breed EZ curl

6x34
6x34

1 hand conc. curl

8x10
8x10

1 hand preacher curl

8x12,5
8x12,5

2 handen smal preacher curl (negatief op en neer)

8x34

Triceps

1 hand dumbbell kickback

6x12,5
6x12,5

1 hand vanuit nek drukken

8x10
8x10

Ik ga kijken of er vandaag nog iets in zit, maar zal eerst Dunjootje begraven.:sad:
Voor hem is het beter, want hij was best erg ziek.

Het was een beetje een training zoals ik ooit begonnen ben met een stel pisgewichten, maar goed; liever een waardeloze training als geen training zoals ik anderen ook vaak meld in hun topics.

Ik merk dat mijn lichaam een verandering ondergaat. Vroeger was ik een Sterke Man die een beetje kon hardlopen en nu ben ik een hardloper/sprinter aan het worden die sterk is.

Vanochtend 5 km hardgelopen met veel sprintwerk, wandellunges, hinks en jumps. Ik moet zeggen op het moment dat ik het loopwerk een stuk prettiger vindt als de hele zware KT. Licht pompen en rugwerk bevalt me nog zeer, maar weet zelf niet of het zinvol is om weer aan een comeback in de STM te werken.;)

Het publiek en mijn tegenstanders roemden me altijd om mijn kracht/gewichtverhouding en het is iig niet mijn intentie om straks het lachertje in de STM-wereld te worden. De sprint zit qua max inmiddels op 35km/u en dat is echt snel.:p

Misschien kun je je beter daar op gaan focussen. Heb ff op realdutchpower gekeken en de afgelopen jaren ben je alleen laatste en 1na laatste geworden. Zelfs op laadraces waarop je beweert zo goed te zijn.

Misschien kun je je beter daar op gaan focussen. Heb ff op realdutchpower gekeken en de afgelopen jaren ben je alleen laatste en 1na laatste geworden. Zelfs op laadraces waarop je beweert zo goed te zijn.

Klopt: gewicht is weggezakt van op de top 99kg naar op dieptepunt 80kg, dus dat klopt wel. Deed het zelfs in de B-klasse beter als in de C-klasse.

Nog ff wat met de gewichtjes getraind, maar idd het lichaam zegt eerder stop als dat ik gewend ben.

DL

5x110
5x110
5x130

Frontshrugs

8x110
8x110
8x130

Gestrekte 1 hand lateral side raise

8x10
8x10

Twist 3x30
crunch 2x15
Kneeraise 2x20

Als jullie willen dat ik toch nog voor een comeback ga post het even, want na 20 jaar alleen trainen kan ik mezelf wat moeilijker hierop focussen; maar met wat steun wil ik er best nog voor gaan.;)

Ik ga over een jaartje of 3-4 emigreren, dus dat is de max. periode die ik in NL nog heb. Gisteren nog topproducten gekochten: proteine met 87% eiwit. Dacht zelf dat 85% het max. was.:D

Wow een powerlifter die aan hardlopen doet! Weet je je tijden op bepaalde afstanden met lopen?

Wow een powerlifter die aan hardlopen doet! Weet je je tijden op bepaalde afstanden met lopen?

Inmiddels zit ik weer een beetje op mijn oude niveau, maar wil nog veel progressie boeken.

Klimduinrun (Schoorl) 120 meter lang 48 meter hoogte verschil (=40%:eek:) 30 seconden 8e op het NK

100m:11.9 sec
200m:24.4 sec

1km:3.54 min.
2,6km 13.30min en afstanden die langer zijn zo rond de 10-11km/u= conditiegebrek.;)

Omdat ik hevig twijfel over volgend seizoen heb ik een enquete toegevoegd, omdat idd het hardlopen beter gaat als de KT.:D

Ik mis idd de tijden dat ik op onderdelen nog wel eens het podium behaalde en dat vreet aan mijn motivatie.:D;)

Ik mis idd de tijden dat ik op onderdelen nog wel eens het podium behaalde en dat vreet aan mijn motivatie.:D;)

Kon je vroeger op onderdelen een podiumplek behalen dan?

Ach als je er maar lol aan beleefd, dat is het belangrijkst.

ik vind het zo moeilijk om nix over je knaagdieren te zeggen :D maar ik hou me in!
maar ik dacht dat jij het laadrace monster van nederland was?dit valt me wel tegen!
Er was toch ook een onderdeel waarop je Jarno wel kon verslaan?wat is dat dan?

ff over Dumba!soms moet je je eigen gevoel opzij zetten,in de liefde voor je Rat!een beest wat blind doof en een baarmoeder die der uit hangt heeft.is misschien liefdevoller om het beestje in te laten slapen?

Kon je vroeger op onderdelen een podiumplek behalen dan?

Ach als je er maar lol aan beleefd, dat is het belangrijkst.

Ik vraag me af (zeker omdat we elkaar niet kennen) of ik hier op in moet gaan, maar vooruit: 2e pl. koetslift, 3e plek laadrace,2e pl.hooggooien
1e plaats steenstoten B-klas (ik dacht 5x) en nog een paar andere onderdelen.
Waarom blijf je hier posts sturen? zo leuk vind ik ze niet en anderen ook niet als je blijft klooien in hun topics.

Ik vraag me af (zeker omdat we elkaar niet kennen) of ik hier op in moet gaan, maar vooruit: 2e pl. koetslift, 3e plek laadrace,2e pl.hooggooien
1e plaats steenstoten B-klas (ik dacht 5x) en nog een paar andere onderdelen.
Waarom blijf je hier posts sturen? zo leuk vind ik ze niet en anderen ook niet als je blijft klooien in hun topics.

Je had het over podiumplaatsen, daarom vroeg ik me dat af.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven