dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag me af (zeker omdat we elkaar niet kennen) of ik hier op in moet gaan, maar vooruit: 2e pl. koetslift, 3e plek laadrace,2e pl.hooggooien
1e plaats steenstoten B-klas (ik dacht 5x) en nog een paar andere onderdelen.
Waarom blijf je hier posts sturen? zo leuk vind ik ze niet en anderen ook niet als je blijft klooien in hun topics.

Klasse-indeling is pas vorig jaar ingevoerd
De HG uitslagen van 2005 (die ik van Wout heb) word je ook steevast LAATSTE op bijna elk onderdeel.
In 2003 (RDP) was het niet veel beter..
Als jezelf ALLEEN in een klasse zet, wordt je zeker altijd eerste...
Sprookjeswereld is mijn mening.....
wat jij wilt...
Ik ben overigens bezig met een aangepaste RANKING.
Ik neem jouw resultaten van vóór 2005, daar ook in mee.
Daardoor stijg je wel een paar plaatsjes(één na laatste in de B !)
Helaas was de archivering van de uitslagen destijds niet zo best...
stah!jij snapt ook nix van het hele highland gebeuren!neem nou maar es wat aan van de bommen gooiende publiekslieveling!

)
nevermind..
dat was ook de reden dat de ranking voornamelijk bestaat van NA 2005..
en de reden dat Wout 2e staat achter Tommy (was als meervoudig recordhouder natuurlijk altijd 1e...)
leve het computer tijdperk zal ik maar zeggen![]()

Herstel: de laatste 3 jaar houd ik het bij....
zie onze site www.highlandgamesfederatie.org
alle uitslagen copyright Stah![]()
ik bedoelde meer dat RDP in het begin een zootje was; uitslagen die niet vermeld werden of na 6 maanden nog eens te zien waren.

Inmiddels zit ik weer een beetje op mijn oude niveau, maar wil nog veel progressie boeken.
Klimduinrun (Schoorl) 120 meter lang 48 meter hoogte verschil (=40%) 30 seconden 8e op het NK
100m:11.9 sec
200m:24.4 sec
1km:3.54 min.
2,6km 13.30min en afstanden die langer zijn zo rond de 10-11km/u= conditiegebrek.
Omdat ik hevig twijfel over volgend seizoen heb ik een enquete toegevoegd, omdat idd het hardlopen beter gaat als de KT.![]()
Ik ben jaloers op je 100 en 200 meter! Ik ben zelf trouwens een middelange afstand loper, volgend jaar begin ik weer.
Je hebt mijn keuze voor volgend seizoen een stuk makkelijker gemaakt ondanks de -voor mij- nogal opvallende uitslag van de enquete.
) Welke tijden loop je daar op.

)
)
Dank je.Je hebt mijn keuze voor volgend seizoen een stuk makkelijker gemaakt ondanks de -voor mij- nogal opvallende uitslag van de enquete.
Welke afstanden loop je zelf? (middenlang is toch 800-3000m) Welke tijden loop je daar op.
![]()