Fitness Seller

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
**** !

Kan jij gewoon een fiat panda 12 keer optillen?
Ik dacht dat dat gewoon een of andere rare oefening was joh...: )

• Topic Starter Topic Starter
Ik had vandaag nog wat getraind(je mag het ook aanrommelen noemen:p)

Staande kuitenheffen met stang in handen 20x60
Stiff DL (close grip) 15x60 Lunge met 2 schijven 14x20
Wide front chin 7x Hanging kneeraise 6x/8x
Crunch/kneeraise 15x Goodmorning/twist 20x10/20x10
1 hand preachercurl 8x22,5 RH 10x22,5 LH D.kickb 12x7,5 L+R
Schijffrontpress 12x20

Ik had de hele nacht liggen hoesten; 5x naar het toilet en veel gesnotter.
Geen lekkere nachtrust. Heb nog 30 min.crosstrainer gedaan.:D;)

Ik heb Sterkste Man gedaan en heb in Landsmeer 2006 afscheid genomen op een hele bijzondere manier; het laatste onderdeel Stones of Strength (een onderdeel waar ik verschrikkelijk slecht in ben) Ik had 1 of 2 ballen er op gedaan; ben op de volgende steen gaan zitten, maakte 4 buigingen naar het publiek en die gaven me toen een heerlijke ovatie.
Later kwamen een stuk of 30 mensen uit dat publiek naar me toe en die zeiden dat ik nog te jong, te leuk ben om te stoppen.
Ik maak altijd tijdens wedstrijden heel veel contact met het publiek door ze om steun te vragen door ze te laten meeklappen en ik help waar mogelijk de andere sporters door ze aan te moedigen. (heeft me een hele grote sportiviteitsbeker opgeleverd)
Ik denk aan een comeback???:D;)

De wereld heeft nog niet genoeg van Dumba gezien denk ik! Gewoon je comeback maken!

De wereld heeft nog niet genoeg van Dumba gezien denk ik! Gewoon je comeback maken!

Je woont in Amsterdam zie ik; Landsmeer is om de hoek. Was je er misschien bij??? Dank je voor je support. Vindt zelf ook dat ik nog 1-3 jaar er aan vast kan plakken.:D;)

Ik was er idd bij :D

Ik heb Sterkste Man gedaan en heb in Landsmeer 2006 afscheid genomen op een hele bijzondere manier; het laatste onderdeel Stones of Strength (een onderdeel waar ik verschrikkelijk slecht in ben) Ik had 1 of 2 ballen er op gedaan; ben op de volgende steen gaan zitten, maakte 4 buigingen naar het publiek en die gaven me toen een heerlijke ovatie.
Later kwamen een stuk of 30 mensen uit dat publiek naar me toe en die zeiden dat ik nog te jong, te leuk ben om te stoppen.
Ik maak altijd tijdens wedstrijden heel veel contact met het publiek door ze om steun te vragen door ze te laten meeklappen en ik help waar mogelijk de andere sporters door ze aan te moedigen. (heeft me een hele grote sportiviteitsbeker opgeleverd)
Ik denk aan een comeback???:D;)

Ik denk dat je het al die groupies niet aan kunt doen om geen wedstrijden meer te draaien. Ik heb gehoord dat ze elkaar vroeger de hersenen in sloegen om jouw ratje een stukje kaas te mogen voeren!

Jammer dat jullie er niet bij waren; dan had je zeker een andere mening over me gehad.;)
Enne... dat stukje kaas was een patatje.:D

Dank je. Vond het alles bij elkaar amper de moeite waard om het op te schrijven. Nog een weekje werken en daar een beetje uitzieken;) en dan heb ik 9 heerlijke dagen vrij.:knipoog:

vrij - dat is bij ons een utopie - ik ben wel 2e kerstdag en 1 januari vrij , en daar ben ik heel blij mee:D

Hij is de kerstman.

Vanochtend gelukkig wat beter opgestaan. Ik hoop ivm drukte in ons bedrijf een beetje toe te komen aan een paar redelijke trainingen.:D;)
15 min.crosstrainer (D1/D2) zit er al op.

Cardio FTW ;)

Pak je DB mee naar je werk :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven