- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jump squats doe je toch niet met een barbell in je nek hoop ik. Wordt steeds gekker met jou![]()

Nog even snel wat getraind tussen de werkzaamheden door:
Borst
Dumbbell BP/Flye
6x45/6x45
8x45/8x45
4x65/2x65 (die deed pijn)
Benen
Jump squat/Lunge/staand kuitheffen
4x50/8x50/12x50
3x80/8x80/10x80
Staand kuitheffen 22x50
Crunch met 45kg 6x
Twist 200x
Een snelle en lekkere gevoelstraining.
Ga snel weer aan het werk.![]()
, wat vind je nou zo prettig aan de jump-squat
jajaja , hier word getraind , sterke flyes hoor, wat vind je nou zo prettig aan de jump-squat
![]()
altijd altijd heel slecht weg (zeker in het zand) en van de normale squat word ik heel stijf.ik heb hem ook weleens gedaan , maar het is nooit mijn favoriet geworden

Ik ben er ook heel voorzichtig mee, want voor de gewrichten is het een k..oefening.
Ga ook weer sprintercurls, leaping squat, shotpull-sidebents en sprinten met hele grote passen doen (2-2,5m doen) om de benen te motiveren.
Ik zag trouwens en dat vind ik eigenlijk best vervelend, omdat ik behoorlijk mijn best doe met mijn trainingen en het beschrijven ervan, dat iemand het nodig heeft gevonden om 3x 1 sterretje aan dit topic te geven, waardoor mijn topic wat 4-sterren had waarschijnlijk door hem/haar binnenkort nog maar 2 sterretjes heeft; als je wilt kun je hierop (zo hoog mogelijk svp) stemmen. Dit staat bovenin op deze pagina"stem op (dit) topic, want ik vind dat zo demotiverend dat ik er aan zit te denken om dan maar onder een anonieme naam en anonieme gegevens verder te gaan posten.
Ik hoop dat jullie me hierbij willen helpen, want ik vind het echt fantastisch en hartstikke om mijn trainingen te posten. Ik weet dat het niet mijn trouwe gasten zijn die ik zelf ook zo veel mogelijk hoop te motiveren en jullie dagboeken die ik altijd 5-sterren en karma geef.
Het zijn ook zeker niet Iron D en Strong Man, want daarvoor zijn jullie te grappig; soms beetje sarcastisch, maar dat maakt het juist scherp en leuk.![]()
Wij waren het wel, iedereen krijgt wat ie toekomt he. En smeken om sterretjes is wel heel grappig. Hoe oud was je ook al weer?

Blijf dan maar weg van mijn topic.
En voor de anderen: top dat je me wilt steunen.
Ik wil graag mijn trainingen beschrijven zodat de jongens die het clean doen weten dat er veel arbeid en trainingen voor nodig zijn om aan de Sterkste Man/Highland Games deel te kunnen nemen.
Als ik iemand niet mag op het forum dan kijk ik er gewoon niet in, maar om zielige waardeingen te geven aan wiens log dan ook dat vind ik gewoon zielig.
Ik heb nog nooit in jullie logboek gekeken als jullie er al 1 hebben. Ik besteed veel tijd en aandacht om het te schrijven (zonder spelfouten) en help anderen met hun trainingen door te motiverend te schrijven.
Ik vraag me af of de 2 personen 's ochtend in de spiegel kunnen kijken en vraag je dan zelf maar eens af hoe oud je bent.
Ik zal er verder geen aandacht aan besteden en ga morgen na mijn 11 km hardlopen weer lekker door met pompen op mijn eigen niveau.![]()
Blijf dan maar weg van mijn topic.
En voor de anderen: top dat je me wilt steunen.
Ik wil graag mijn trainingen beschrijven zodat de jongens die het clean doen weten dat er veel arbeid en trainingen voor nodig zijn om aan de Sterkste Man/Highland Games deel te kunnen nemen.
Als ik iemand niet mag op het forum dan kijk ik er gewoon niet in, maar om zielige waardeingen te geven aan wiens log dan ook dat vind ik gewoon zielig.
Ik heb nog nooit in jullie logboek gekeken als jullie er al 1 hebben. Ik besteed veel tijd en aandacht om het te schrijven (zonder spelfouten) en help anderen met hun trainingen door te motiverend te schrijven.
Ik vraag me af of de 2 personen 's ochtend in de spiegel kunnen kijken en vraag je dan zelf maar eens af hoe oud je bent.
Ik zal er verder geen aandacht aan besteden en ga morgen na mijn 11 km hardlopen weer lekker door met pompen op mijn eigen niveau.![]()