dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Ik neem mijn grippers RB100/130 wel eens mee; moet je ze zien kijken

en dan willen ze het zelf ook proberen...en na 1 poging geven ze het op.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heel goed dumba go for it!
Werk is geen excuus om niet te pompen...
Trainen is het belangrijkste in het leven.![]()

.

Ik neem mijn grippers RB100/130 wel eens mee; moet je ze zien kijken
en dan willen ze het zelf ook proberen...en na 1 poging geven ze het op.![]()
ik lees hier veel over grippers , ik heb hier nog nooit mee getraind - waarschijnlijk voor je onderarmen neem ik aan - kan jij er iets meer over vertellen
Ik ben bij 9 eigenlijk gewoon gestopt.

Ik wil ook grippers bestellen om mijn onderarmen sterker te maken. Merk dat zwakke onderarmen mijn trainingen kunnen beperken wanneer spiergroepen sterker worden. Ik train dus ook mijn onderarmen in trainingen, behandel ze dan ook als een aparte spiergroep. Hoop dat de grippers ook een bijdrage gaan leveren.

Dank jullie: de 1 hand chin lijkt per dag eenvoudiger te wordenIk ben bij 9 eigenlijk gewoon gestopt.
De grippers: het maakt je vingers, handen en polsen sterker. Ik vind het zelf een luie manier om de onderarmen te belasten.
Er is een topic over de grippers; ik dacht in het sterke man forum.
Mark Vogels(white scorpion weet er best veel van)
Het maakt mij vooral sterker bij het autoliften zo lang mogelijk en bij de hercules hold.
En bij de 1 hand deadlifts.

De voorbereiding voor de laatste 45+ uren week van het jaar.
Stiff App.Axle DL (bovenh.greep) 8x71
Bent over row met de Axle 5x71 1 hand roeien 6x40
1 hand chin LH 9x RH 9x beiden PR
1 hand logdeadlift LH 140- 1x130 RH 140- 1x130 beiden PR
Tussendoor nog 5 min.crosstrainer.![]()
Ok, beter man ik hou me zeker aanbevolenIk denk er zelf aan om er mee te stoppen. Ik kan natuurlijk straks niet alle spullen meenemen als we gaan emigreren.
Ik laat je nog weten als ik er niets meer mee doe dan kun je ze zo overnemen/krijgen.![]()
. Idd waar ga je naar toe?Ok, beter man ik hou me zeker aanbevolen. Idd waar ga je naar toe?

die deed pijn)