XXL Nutrition

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heel goed dumba go for it!

Werk is geen excuus om niet te pompen...

Trainen is het belangrijkste in het leven.:p:p:p

• Topic Starter Topic Starter
Heel goed dumba go for it!

Werk is geen excuus om niet te pompen...

Trainen is het belangrijkste in het leven.:p:p:p

Thanx man:D
Net nog even naar de supermarkt gelopen. Daarin 10 starts gedaan (korte sprints van 20m) en 5 wat langere sprints. Ging erg lekker.
Ik heb net even het seizoen geevalueerd en zag de punten waar het goed is gegaan en waar minder. Op de sprint kwam ik maar 11% te kort op de winnaar van de Klimduinrun. >Voor mijn doen super. Op de STM kom ik zo'n 30% te kort: de keuze is snel gemaakt lijkt me.
De 1/2e marathon voorlopig niet meer;).
Ik zal me volgend jaar gaan richten op max. 2 dingen en niet zoals dit seizoen 4 verschillende soorten.:D

De voorbereiding voor de laatste 45+ uren week van het jaar.:p
Stiff App.Axle DL (bovenh.greep) 8x71
Bent over row met de Axle 5x71 1 hand roeien 6x40
1 hand chin LH 9x RH 9x beiden PR
1 hand logdeadlift LH 140- 1x130 RH 140- 1x130 beiden PR

Tussendoor nog 5 min.crosstrainer.:D;)

Lekker man ... die 1 handed chins zijn blijven bruut

Zeker die 1 handed chins zijn erg bruut!

Ik neem mijn grippers RB100/130 wel eens mee; moet je ze zien kijken:eek:
en dan willen ze het zelf ook proberen...en na 1 poging geven ze het op.;):D

ik lees hier veel over grippers , ik heb hier nog nooit mee getraind - waarschijnlijk voor je onderarmen neem ik aan - kan jij er iets meer over vertellen

ik lees hier veel over grippers , ik heb hier nog nooit mee getraind - waarschijnlijk voor je onderarmen neem ik aan - kan jij er iets meer over vertellen

Dank jullie: de 1 hand chin lijkt per dag eenvoudiger te worden:eek: Ik ben bij 9 eigenlijk gewoon gestopt.
De grippers: het maakt je vingers, handen en polsen sterker. Ik vind het zelf een luie manier om de onderarmen te belasten.
Er is een topic over de grippers; ik dacht in het sterke man forum.
Mark Vogels(white scorpion weet er best veel van)
Het maakt mij vooral sterker bij het autoliften zo lang mogelijk en bij de hercules hold. :D;)
En bij de 1 hand deadlifts.

Laatst bewerkt:
Ik wil ook grippers bestellen om mijn onderarmen sterker te maken. Merk dat zwakke onderarmen mijn trainingen kunnen beperken wanneer spiergroepen sterker worden. Ik train dus ook mijn onderarmen in trainingen, behandel ze dan ook als een aparte spiergroep. Hoop dat de grippers ook een bijdrage gaan leveren.

Ik wil ook grippers bestellen om mijn onderarmen sterker te maken. Merk dat zwakke onderarmen mijn trainingen kunnen beperken wanneer spiergroepen sterker worden. Ik train dus ook mijn onderarmen in trainingen, behandel ze dan ook als een aparte spiergroep. Hoop dat de grippers ook een bijdrage gaan leveren.

Ik denk er zelf aan om er mee te stoppen. Ik kan natuurlijk straks niet alle spullen meenemen als we gaan emigreren. ;)
Ik laat je nog weten als ik er niets meer mee doe dan kun je ze zo overnemen/krijgen.:D

Dank jullie: de 1 hand chin lijkt per dag eenvoudiger te worden:eek: Ik ben bij 9 eigenlijk gewoon gestopt.
De grippers: het maakt je vingers, handen en polsen sterker. Ik vind het zelf een luie manier om de onderarmen te belasten.
Er is een topic over de grippers; ik dacht in het sterke man forum.
Mark Vogels(white scorpion weet er best veel van)
Het maakt mij vooral sterker bij het autoliften zo lang mogelijk en bij de hercules hold. :D;)
En bij de 1 hand deadlifts.

thanks ik ga eens kijken , ik las dat je gaat emigreren ? belgie;)

Emigreren wtf?

Waar je ga je naar toe dumba?

Wel blijfen posten man op de site...

De voorbereiding voor de laatste 45+ uren week van het jaar.:p
Stiff App.Axle DL (bovenh.greep) 8x71
Bent over row met de Axle 5x71 1 hand roeien 6x40
1 hand chin LH 9x RH 9x beiden PR
1 hand logdeadlift LH 140- 1x130 RH 140- 1x130 beiden PR

Tussendoor nog 5 min.crosstrainer.:D;)

netjes man sterke training weer :thumb:

Ik denk er zelf aan om er mee te stoppen. Ik kan natuurlijk straks niet alle spullen meenemen als we gaan emigreren. ;)
Ik laat je nog weten als ik er niets meer mee doe dan kun je ze zo overnemen/krijgen.:D
Ok, beter man ik hou me zeker aanbevolen:D. Idd waar ga je naar toe?

Ok, beter man ik hou me zeker aanbevolen:D. Idd waar ga je naar toe?

Mijn vrouw komt uit Polen en mist haar familie nogal. We hebben een stuk grond aan de natuurrand gekocht. Op 100m van het bos en 500m van een natuurgebied met allerlei meertjes.
Haar droom komt dan uit (dicht bij familie) en de mijne als natuurliefhebber en sporter (hardlopen+zwemmen en gewichten gooien) zijnde. Duurt nog wel 2,5 jaar hoor.:D;)

Kurwa!

Nog even snel wat getraind tussen de werkzaamheden door:

Borst

Dumbbell BP/Flye

6x45/6x45
8x45/8x45
4x65/2x65 (:eek:die deed pijn)

Benen

Jump squat/Lunge/staand kuitheffen

4x50/8x50/12x50
3x80/8x80/10x80

Staand kuitheffen 22x50

Crunch met 45kg 6x
Twist 200x

Een snelle en lekkere gevoelstraining.
Ga snel weer aan het werk.:D;)

Jump squats? Brrr

lekkere DB's zijn dat, djees +60kg ...

Hier wordt ook flink getraind!

Fiat panda lift? das niet verkeerd!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven