Fitness Seller

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Blijf dan maar weg van mijn topic.

En voor de anderen: top dat je me wilt steunen.:D
Ik wil graag mijn trainingen beschrijven zodat de jongens die het clean doen weten dat er veel arbeid en trainingen voor nodig zijn om aan de Sterkste Man/Highland Games deel te kunnen nemen.

Als ik iemand niet mag op het forum dan kijk ik er gewoon niet in, maar om zielige waardeingen te geven aan wiens log dan ook dat vind ik gewoon zielig.;)
Ik heb nog nooit in jullie logboek gekeken als jullie er al 1 hebben. Ik besteed veel tijd en aandacht om het te schrijven (zonder spelfouten) en help anderen met hun trainingen door te motiverend te schrijven.

Ik vraag me af of de 2 personen 's ochtend in de spiegel kunnen kijken en vraag je dan zelf maar eens af hoe oud je bent.:p
Ik zal er verder geen aandacht aan besteden en ga morgen na mijn 11 km hardlopen weer lekker door met pompen op mijn eigen niveau.:D;)

En zo is het Dumba!!!

Wat een geouwehoer allemaal op deze log...wie zijn die twee anabolenprutsers?

Laat svp deze log waar het voor bedoeld is namelijk elkaar positieve feedback en motivatie geven !

On log....

oej een bash onder de powerlifters, wees eens lief voor mekaar jongens :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
En zo is het Dumba!!!

Laat svp deze log waar het voor bedoeld is namelijk elkaar positieve feedback en motivatie geven !

On log....

:roflol: Idd, als je zo hard roept dat je clean bent...:D;) Bij mij kun je het tenminste aan mijn lichaamsbouw zien.:D

oej een bash onder de powerlifters, wees eens lief voor mekaar jongens :kiss:

:roflol: :kiss: Super. Net 14 km. hardgelopen. Dat was een tijd geleden. De laatste x ergens in maart volgens mij. Voor degenen die in de buurt wonen: Blokker-Oosterblokkker-Westwoud-Hoogkarspel-Lutjebroek-Hoogkarspel. Ga even snel wat eten en dan nog wat adm. doen en hopelijk vanavond nog wat explosiviteitstraining.:D;)

Blijf dan maar weg van mijn topic.

En voor de anderen: top dat je me wilt steunen.:D
Ik wil graag mijn trainingen beschrijven zodat de jongens die het clean doen weten dat er veel arbeid en trainingen voor nodig zijn om aan de Sterkste Man/Highland Games deel te kunnen nemen.
Waarom doe je zo alsof je top strongman bent en je een lichtbaken bent voor de benelux strongman community? LoL
Je staat wat te squatten met sub-100kg gewichten en dan noem je je strongman. Wake up call for you :whip:

En zo is het Dumba!!!

Bedoel je dat Iron Devoted en Strongman niet naturel zijn? Give me a break. Ik train nog geen 2 jaar en ben naturel en lift al redelijke gewichten. Deze gasten trainen al jaren en zijn gewoon sterk ( al konden ze sterker zijn mits geen blessures ). Hoe gewoon je bek.
On log....

:roflol: Idd, als je zo hard roept dat je clean bent...:D;) Bij mij kun je het tenminste aan mijn lichaamsbouw zien.:D
Dus omdat je een schrielkip bent ben je naturel? Herkuul is toch niet naturel en die ziet er 10x smaller uit dan veel naturels die ik ken. Precies of je niet degelijk gespierd kan zijn, 100+kg kan wegen en sterk zijn zonder anabolen. Zwakzinnige shit hier.

De naam van je log stond me al niet aan en nu ik er wat ik lees vind ik het helemaal van de pot gerukt ( yes nederlandse shit ! )

He jongens, waar slaat dit gezeur nou weer op. Maak anders even een nieuw topic waar we elkaar lekker kunnen afzeiken. Ik wil hier alleen maar trainingen zien en opmerkingen daarover maar niet dit. Als jullie dumba nix vinden waarom dan zoveel energie erin steken? Laat zien dat jullie volwassen zijn en ga niet meer op elkaar in.

He jongens, waar slaat dit gezeur nou weer op. Maak anders even een nieuw topic waar we elkaar lekker kunnen afzeiken. Ik wil hier alleen maar trainingen zien en opmerkingen daarover maar niet dit. Als jullie dumba nix vinden waarom dan zoveel energie erin steken? Laat zien dat jullie volwassen zijn en ga niet meer op elkaar in.

Geeft niets. Ik had mijn seizoensplanning toch al gemaakt en daar zit sowieso geen STM/HG in.;) Ik ga het lekker bij het hardlopen/sprinten houden waar mijn lichaamsbouw veel beter voor geschikt is.
Ik zal er een heel ander topic voor aanmaken.
Ga me eerst verdiepen in hoe een sprinter traint en dan daar wat over gaan posten als ik dat nog zinvol vind.
Mijn huisdiertje heeft een IQ van 70 en ik denk aan de reacties van een aantal te zien dat ze daar (opgeteld) niet eens aan toe komen.:p
Ik begon met posten, omdat de motivatie zoek was, maar ik laat het hier voorlopig bij. Zal proberen de mensen die ik graag mag nog te helpen, maar mijn eigen logje laat ik voorlopig met rust.:zzz::zzz:

Geeft niets. Ik had mijn seizoensplanning toch al gemaakt en daar zit sowieso geen STM/HG in.;) Ik ga het lekker bij het hardlopen/sprinten houden waar mijn lichaamsbouw veel beter voor geschikt is.
Ik zal er een heel ander topic voor aanmaken.
Ga me eerst verdiepen in hoe een sprinter traint en dan daar wat over gaan posten als ik dat nog zinvol vind.
Mijn huisdiertje heeft een IQ van 70 en ik denk aan de reacties van een aantal te zien dat ze daar (opgeteld) niet eens aan toe komen.:p
Ik begon met posten, omdat de motivatie zoek was, maar ik laat het hier voorlopig bij. Zal proberen de mensen die ik graag mag nog te helpen, maar mijn eigen logje laat ik voorlopig met rust.:zzz::zzz:

Misschien moet je gaan vissen of darten, daar is je lichaamsbouw beter geschikt voor! Ga je ons nu achterlijk noemen omdat we je verhaaltjes niet slikken? Contradictio in terminis, oh heerlijkheid.

Jij bent toch Marco Bouma hé? die op een C wedstrijd net van een 22jarige vrouw won? niet?

héhéhé n/o Kelly :)

Snoob,

Wat ben je mannelijk achter je pc hou je bek typen en stoer doen.
Zeg het in mijn gezicht en je bent pas mannelijk.
Ga niet zielig achter je computertje stoer lopen doen op het internet prutser!

Ik zag net je foto dat zegt meer dan 100.000 woorden....echt bizar. Ken heel weinig mensen die zo lelijk zijn als jij bent. Ga eens naar een plastische chirurg ipv de hele dag stoer lopen doen op internet. :rolleyes:

Kunnen we nu svp weer on topic gaan?

gewoon doorgaan met trainen man, en wat je graag doet!
zou het jammer vinden moest je je log niet meer bijhouden, grtz ;)

Dank je maatjes,

Vandaag wordt de langste werkdag van de week (9 uur wergever incl.reistijd) en 4 uur voor ons bedrijf dus 5 uur opgestaan om toch nog even te kunnen trainen.;)
Hanging knee raise 6x/6x/8x/10x/10x
Shotputt side bent LH 5x22,5/5x22,5 RH 5x22,5/5x22,5
Log lift 5x50/5x50 Leaping squat 5x/5x
Crunch 20x/20x Twist 100x Front shrug met de Axle 10x61/10x61

Ondanks alle reacties wil ik graag doorgaan met schrijven en kom op 3 dingen even terug (hoef je verder niet op te reageren, want mijn mailbox loopt nogal vol als er iedere minuut een reactie komt en deze wordt ook voor zakelijke doeleinden gebruikt, dus wil ik mails wel kunnen zien;))

1.BD en SQ is laag bij me, omdat ik geen spotter heb en niet wil doodgaan onder mijn gewichten:D
2.In Merchtem was ik hartstikke ziek, (ingewandenontsteking) maar vond het lullig om 2 dagen van te voren af te melden, omdat ik dat niet leuk vind voor de organisator. Ik heb dit al 2x moeten schrijven en dit is de 3e en laatste x:o)
3. In 2003 en 2004 was ik de enige Noordhollander die aan wedstrijden deed, dus automatisch ben je dan de sterkste lijkt me;) en in de 2 jaren daarna had ik de meeste punten STM/HG gehaald.

Ik heb alles gewoon opgeschreven zoals het is en niet meer of minder. Ik dacht zelf dat ik het altijd wel redelijk heb gedaan ondanks mijn geringe gewicht, maar ja...dat zal dan misschien mijn eigen gevoel zijn geweest.
Ik heb genoeg medailles en bekers (vooral op oudere leeftijd;)) behaald
om mezelf iig tevreden te voelen en daar gaat het voor mij nog altijd om in de sport.
Als je mijn trainingen niets vindt of je hebt een hekel aan me ( om wat voor reden dan ook) dan kijk je toch gewoon niet.

Ik weet dat er mensen zijn die het wel leuk vinden om te kijken en voor doe ik het en daar ga ik graag mee door als jullie me die kans geven.:D;)

Ik vindt sommige reacties echt wel overdreven hoor, en heb respect voor iemand die toch echt wel allround bezig is met sporten. Doe zo verder Dumba!

Ik vindt sommige reacties echt wel overdreven hoor, en heb respect voor iemand die toch echt wel allround bezig is met sporten. Doe zo verder Dumba!

Thanx, dat doet me heel erg goed. Ik ga lekker door. Zit nu toch even wat administratie te doen, dus wil ik graag op positieve reacties reageren.:D
Op negatieve ook als dat nodig is.;)

Goede training maat!!! En respect voor het feit dat je zo vroeg opstaat om toch te kunnen trainen.
Ga zo door en blijf lekker loggen...

Gr,
SgTmoSSad

Top dumba... blijf gewoon je log volgen, trainingen zijn serieus en zwaar!

Snoob,

Wat ben je mannelijk achter je pc hou je bek typen en stoer doen.
Zeg het in mijn gezicht en je bent pas mannelijk.
Ga niet zielig achter je computertje stoer lopen doen op het internet prutser!

Ik zag net je foto dat zegt meer dan 100.000 woorden....echt bizar. Ken heel weinig mensen die zo lelijk zijn als jij bent. Ga eens naar een plastische chirurg ipv de hele dag stoer lopen doen op internet. :rolleyes:

Kunnen we nu svp weer on topic gaan?

haha ja val men uiterlijk wat aan, das volwassen :D
kan jij al BW benchen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven