Dank je maatjes,
Vandaag wordt de langste werkdag van de week (9 uur wergever incl.reistijd) en 4 uur voor ons bedrijf dus 5 uur opgestaan om toch nog even te kunnen trainen.

Hanging knee raise 6x/6x/8x/10x/10x
Shotputt side bent LH 5x22,5/5x22,5 RH 5x22,5/5x22,5
Log lift 5x50/5x50 Leaping squat 5x/5x
Crunch 20x/20x Twist 100x Front shrug met de Axle 10x61/10x61
Ondanks alle reacties wil ik graag doorgaan met schrijven en kom op 3 dingen even terug (hoef je verder niet op te reageren, want mijn mailbox loopt nogal vol als er iedere minuut een reactie komt en deze wordt ook voor zakelijke doeleinden gebruikt, dus wil ik mails wel kunnen zien

)
1.BD en SQ is laag bij me, omdat ik geen spotter heb en niet wil doodgaan onder mijn gewichten

2.In Merchtem was ik hartstikke ziek, (ingewandenontsteking) maar vond het lullig om 2 dagen van te voren af te melden, omdat ik dat niet leuk vind voor de organisator. Ik heb dit al 2x moeten schrijven en dit is de 3e en laatste x

)
3. In 2003 en 2004 was ik de enige Noordhollander die aan wedstrijden deed, dus automatisch ben je dan de sterkste lijkt me

en in de 2 jaren daarna had ik de meeste punten STM/HG gehaald.
Ik heb alles gewoon opgeschreven zoals het is en niet meer of minder. Ik dacht zelf dat ik het altijd wel redelijk heb gedaan ondanks mijn geringe gewicht, maar ja...dat zal dan misschien mijn eigen gevoel zijn geweest.
Ik heb genoeg medailles en bekers (vooral op oudere leeftijd

) behaald
om mezelf iig tevreden te voelen en daar gaat het voor mij nog altijd om in de sport.
Als je mijn trainingen niets vindt of je hebt een hekel aan me ( om wat voor reden dan ook) dan kijk je toch gewoon niet.
Ik weet dat er mensen zijn die het wel leuk vinden om te kijken en voor doe ik het en daar ga ik graag mee door als jullie me die kans geven.