- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
en kan jij je bw al benchen?
doe eens normaal tegen mekaar jongens
dumba lekker doorgaan met waar je je goed bij voelt
ja denk alst met 6-8 keer ofzo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en kan jij je bw al benchen?
doe eens normaal tegen mekaar jongens
dumba lekker doorgaan met waar je je goed bij voelt
Wat doe je hier eigenlijk snoob... ga met je eigen vriendjes spelen of zo. Niemand zit hier op jou commentaar te wachten.
Wat doe je hier eigenlijk snoob... ga met je eigen vriendjes spelen of zo. Niemand zit hier op jou commentaar te wachten.
Maar strongman, waar maak je je druk om. Ik begrijp dat je hem wilt aanspreken op zijn uitspraken maar doe dat dan op een andere manier via een pm bijvoorbeeld. Dit maakt een logtopic helemaal kapot via deze discussie.Maar zeg nou zelf, het is toch apart dat iemand beweert allerlei wedstrijden te hebben gewonnen waar ie niet eens aan mee deed. En de wedstrijden waar ie wel aan mee deed daar hoor je hem niet over. En als je hem erop aanspreekt draait ie er maar wat omheen.
Ik verwacht nu een link van een wedstrijd die mijn stelling onderuit haalt.

O ja en laat Dumba lekker ons blij maken met zijn zogenaamde verhalen.
Ik vind ze erg mooi.
En ga lekker een ander log bezoeken of eens iets nuttigs uitvoeren bolle.

.Sommigen lezen niet zo goed denk ik vandaar dat het wat uitvergroot is.

Wil niemand zijn log verstoren, maar Snoob, Iron Devoted en Strongman stellen normale vragen mijns inziens.
Een log moet meer zijn dan mooie verhalen. Alhoewel ik me kan voorstellen dat het amusementswaarde heeft.
Als het zo is dat hier wordt geschreven dat er wedstrijden gewonnen zijn die niet gewonnen zijn dan is dat kwalijk en moet dat niet weer gebeuren.
De enigen die zich laten gaan zijn juist die mensen die hier de mond vol hebben over 'normaal' doen.
GRT Friso
) wordt het de schouders die lekker aangepakt gaan worden.

Snoob,
Wat ben je mannelijk achter je pc hou je bek typen en stoer doen.
Zeg het in mijn gezicht en je bent pas mannelijk.
Ga niet zielig achter je computertje stoer lopen doen op het internet prutser!
Ik zag net je foto dat zegt meer dan 100.000 woorden....echt bizar. Ken heel weinig mensen die zo lelijk zijn als jij bent. Ga eens naar een plastische chirurg ipv de hele dag stoer lopen doen op internet.
Kunnen we nu svp weer on topic gaan?