- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
+1 :d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, er komen ook voor mij 2-3 rustdagen aan.( 
wat is dat
) vandaar de wat hoge intensiteit misschien; morgen nog zo 1 hoop ik en dan 25 dec vrij; mijn vrouw is dan jarig en het is 1e kerstdag dus beetje sociaal doen.
Ga ook vanaf de 25e de bulk in om weer 90+ te gaan worden.

Koop het spelletje wii fit , kan je ook nog wat sporten![]()
. Wou ze graag hebben en idd doe ik toch nog wat.
Zorg goed voor je vrouwtje... en voor jezelf. Prettige kerstdagen.Heel lief van haar; zal een goede kerstmaaltijd gaan maken.![]()
Nee, hij gaat weer meedoen aan STM.
En hij is nu al verdrietig omdat hij zich schudlig voelt dat hij een 25 kiloplak op dat dikke boeren watermeloenenhoofd van je gaat laten vallen.
Jammer dat je weer een lullige opmerking moet plaatsen vlak voor kerst over zijn hobby(ratten).

hmm is ook zo
mossad je neemt shit veel te serieus!ik wens dumba ook succes met wat hem bezighoud zoals je hebt kunnen lezen.ik relativeer alleen met een geintje!
@dumba: als je serieus SM wil gaan doen, moet je meer zware compounds doen,nadruk ligt nu teveel op cardio en niet effectieve SM oefeningen..
zo opbouwend genoeg?

Het is absoluut een goed begin. Had ook niet meer verwacht ooit nog een Joke of een timber aan te raken.![]()
lees nu dat je weer sm wilt doen toch?
niveau is nog veel hoger dan 2 jaar terug
bij een C-wedstrijd moet je nu al een DL for reps doen op 180kg
Als je SM wilt doen moet je der ook voor gaan
anders ben je het lachertje van de wedstrijd

Top er is vrede met kerstmis!
Fijne kerst iedereen...
Ga zo lekker eten. Moet het alleen nog ff klaarmaken.