Fitness Seller

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Bedankt:), er komen ook voor mij 2-3 rustdagen aan.( :fire::headbang: wat is dat??? ) vandaar de wat hoge intensiteit misschien; morgen nog zo 1 hoop ik en dan 25 dec vrij; mijn vrouw is dan jarig en het is 1e kerstdag dus beetje sociaal doen.:suicide: Ga ook vanaf de 25e de bulk in om weer 90+ te gaan worden.
We hebben de wii gekocht, dus dat wordt ook lekker spelen en is nog interactief ook.:D
Heb zelf een miniatuurrattenschooltje gekregen van steen.
Alle eigenschappen zitten daar in: slapen tijdens de les, eten etc.
Heel lief van haar; zal een goede kerstmaaltijd gaan maken.:D;)

Koop het spelletje wii fit , kan je ook nog wat sporten :P

suc6 met je bulk naar 90+ en feest ze. :) :kerst:

Ik stop helaas voorlopig met posten. De ene dag is de andere niet zullen we maar zeggen. Intens verdriet maakt het voorlopig onmogelijk voor me om nog positief te zijn: kan enkele weken/maanden duren vrees ik zoals ik me nu voel (de hele nacht al gejankt, terwijl ik nooit huil)
Als je het wilt weten dan graag prive,want mijn mails moet ik nog wel blijven checken.
Jullie in ieder geval wel goede feestdagen.

Oeh Sterkte maat! Jij ook fijne feestdagen!

Goede feestdagen bro! :kerst:

Maat,

Fijne feestdagen en tot snel!

Sterkte Dumba, en toch nog fijne feestdagen hopelijk :).

rattenkasteeltje in elkaar gestort?
anyway succes met wat je bezighoud!

Nee, hij gaat weer meedoen aan STM.
En hij is nu al verdrietig omdat hij zich schudlig voelt dat hij een 25 kiloplak op dat dikke boeren watermeloenenhoofd van je gaat laten vallen.

Jammer dat je weer een lullige opmerking moet plaatsen vlak voor kerst over zijn hobby(ratten).

Nee, hij gaat weer meedoen aan STM.
En hij is nu al verdrietig omdat hij zich schudlig voelt dat hij een 25 kiloplak op dat dikke boeren watermeloenenhoofd van je gaat laten vallen.

Jammer dat je weer een lullige opmerking moet plaatsen vlak voor kerst over zijn hobby(ratten).

Zal wel een 50 kilo caber worden en dan net als in cartoons flink de grond instampen.:D

Voor het geval het (weer) gaat ontsporen zal ik mijn training van vandaag posten. Moest wel ff toestemming van mijn vrouw vragen. Het is toch haar verjaardag:hb::birthday::kerst:

DL met de 5cm stang 7x101

DL for hold met de 5cm stang 141kg :1.01 min.

Crucifix met 2 dumbbells van 15kg 20 sec

1 hand Clean & Press met de 5cm dumbbell 5x33/5x33

Loopband 10 min. 4 setjes buik.

Ga zo lekker wii-en, maar dat zal ik niet posten.;)

hmm is ook zo
mossad je neemt shit veel te serieus!ik wens dumba ook succes met wat hem bezighoud zoals je hebt kunnen lezen.ik relativeer alleen met een geintje!

@dumba: als je serieus SM wil gaan doen, moet je meer zware compounds doen,nadruk ligt nu teveel op cardio en niet effectieve SM oefeningen..
zo opbouwend genoeg?

Het is absoluut een goed begin. Had ook niet meer verwacht ooit nog een Joke of een timber aan te raken.;)

Het is absoluut een goed begin. Had ook niet meer verwacht ooit nog een Joke of een timber aan te raken.;)

lees nu dat je weer sm wilt doen toch?
niveau is nog veel hoger dan 2 jaar terug
bij een C-wedstrijd moet je nu al een DL for reps doen op 180kg

Als je SM wilt doen moet je der ook voor gaan
anders ben je het lachertje van de wedstrijd

lees nu dat je weer sm wilt doen toch?
niveau is nog veel hoger dan 2 jaar terug
bij een C-wedstrijd moet je nu al een DL for reps doen op 180kg

Als je SM wilt doen moet je der ook voor gaan
anders ben je het lachertje van de wedstrijd

Mijn gezondheid is gelukkig een stuk beter als toen. De onderrug is vooral een stuk sterker geworden en aangezien ik nog altijd thuis train mag je me (als je dat wilt) best tips geven, want met mijn lichaamsgewicht is een top-3 een utopie, maar ergens in de middenmoot is voor mij al een overwinning, omdat ik altijd de lichtste deelnemer ben.:D
Conditie-onderdelen dat moet makkelijk gaan, maar de poweronderdelen dat is een farce.;)

Top er is vrede met kerstmis!

Fijne kerst iedereen...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven