Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De voorbereiding, die best lekker ging kan ik dus lekker continueren.

Dank je. Kom net bij de dokter vandaan en die heeft me een antibiotica-kuur meegegeven. Het is zware angina, (keelontsteking) waardoor het moeilijk is om te drinken,slikken en eten.
Mag voorlopig geen cardio doen en ben gedwongen een paar dagen niet te werken: ieder nadeel heeft zijn voordeel.
Krachttraining mag wel.De voorbereiding, die best lekker ging kan ik dus lekker continueren.
![]()
Toch maar opletten want antibiotica heeft zijn invloeden op je lichaam. Beterschap!

Maak je geen zorgen; ga eerst gewoon wat Kuit-/buik-/onderrugtraining doen en v.a. maandag wat zwaarder.Hoe is het met je buikspierblessure
Je ging echt zooo goed.![]()
Wel ik denk dat ik maar zo'n week zal uitliggen, ik heb een heel goede dokter waar ik elke week naar toe ga en die zet de paardemiddelen in als nodig is. Ik voel nu al een heel lichte beterschap.

Gisteren nog naar boven gegaan om te trainen, maar met dezelfde gang weer beneden gegaan; werd al duizelig van 2 trappen oplopen.
Gelukkig dat je wat beterschap voelt.
Jullie hebben helaas allemaal gelijk; ik zal ff moeten herstellen; het voelt alsof ik bij de tandarts ben geweest, die me 3 verdovingen heeft gegeven en dat ik daarna een krat bier heb gedronken met een pak sigaretten erbij gerookt en dan word je wakker...Gisteren nog naar boven gegaan om te trainen, maar met dezelfde gang weer beneden gegaan; werd al duizelig van 2 trappen oplopen.
![]()

Hoe minder je nu traint hoe sneller je weer beter bent. Je lichaam heeft veel energie nodig om te herstellen... die antibiotica eist ook veel energie.
Ff een week niets doen dan is je lichaam sneller beter, en kun je daarna weer knallen.
De laatste maanden heb ik te vaak geen rustdag genomen en dat wreekt zich toch...
Ik vrees dat je gelijk hebt.De laatste maanden heb ik te vaak geen rustdag genomen en dat wreekt zich toch...
![]()