MuscleMeat

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere training dumba, gelukkig nieuwjaar nog!

veel plezier in 2009 toegewenst

Respect dat jij nog zo kunt trainen op nieuwjaarsdag. Ik moet even mijn kater uitzitten ;)

• Topic Starter Topic Starter
Voorlopig weinig actie van mijn kant: behoorlijke keelontsteking, waardoor ademhalen en eten zwaar is en griep.:(

Sterkte en een goed herstel gewenst!

Sterkte en een goed herstel gewenst!

Dank je. Kom net bij de dokter vandaan en die heeft me een antibiotica-kuur meegegeven. Het is zware angina, (keelontsteking) waardoor het moeilijk is om te drinken,slikken en eten.
Mag voorlopig geen cardio doen en ben gedwongen een paar dagen niet te werken: ieder nadeel heeft zijn voordeel.;)
Krachttraining mag wel.:devil: De voorbereiding, die best lekker ging kan ik dus lekker continueren.:D;)

Dank je. Kom net bij de dokter vandaan en die heeft me een antibiotica-kuur meegegeven. Het is zware angina, (keelontsteking) waardoor het moeilijk is om te drinken,slikken en eten.
Mag voorlopig geen cardio doen en ben gedwongen een paar dagen niet te werken: ieder nadeel heeft zijn voordeel.;)
Krachttraining mag wel.:devil: De voorbereiding, die best lekker ging kan ik dus lekker continueren.:D;)

Toch maar opletten want antibiotica heeft zijn invloeden op je lichaam. Beterschap!

Maak je geen zorgen; ga eerst gewoon wat Kuit-/buik-/onderrugtraining doen en v.a. maandag wat zwaarder.Hoe is het met je buikspierblessure???
Je ging echt zooo goed.:D

Wel ik denk dat ik maar zo'n week zal uitliggen, ik heb een heel goede dokter waar ik elke week naar toe ga en die zet de paardemiddelen in als nodig is. Ik voel nu al een heel lichte beterschap.

Hmm jij ook sterkte Dumba.. Baale allemaal!

Beterschap Marco, ff herstellen!

Beterschap man!

Hmm jij ook sterkte Dumba.. Baale allemaal!

Wel ik denk dat ik maar zo'n week zal uitliggen, ik heb een heel goede dokter waar ik elke week naar toe ga en die zet de paardemiddelen in als nodig is. Ik voel nu al een heel lichte beterschap.

Gelukkig dat je wat beterschap voelt.:D

Beterschap Marco, ff herstellen!

Jullie hebben helaas allemaal gelijk; ik zal ff moeten herstellen; het voelt alsof ik bij de tandarts ben geweest, die me 3 verdovingen heeft gegeven en dat ik daarna een krat bier heb gedronken met een pak sigaretten erbij gerookt en dan word je wakker...:help::headbang::hamer: Gisteren nog naar boven gegaan om te trainen, maar met dezelfde gang weer beneden gegaan; werd al duizelig van 2 trappen oplopen.;)

Gelukkig dat je wat beterschap voelt.:D

Jullie hebben helaas allemaal gelijk; ik zal ff moeten herstellen; het voelt alsof ik bij de tandarts ben geweest, die me 3 verdovingen heeft gegeven en dat ik daarna een krat bier heb gedronken met een pak sigaretten erbij gerookt en dan word je wakker...:help::headbang::hamer: Gisteren nog naar boven gegaan om te trainen, maar met dezelfde gang weer beneden gegaan; werd al duizelig van 2 trappen oplopen.;)

Laat je maar eens goed verwennen!

Laat je maar eens goed verwennen!

Dank je Nico.

Ga morgen weer beginnen; wat een troep BTW die anti-biotica.
Op woensdag en zaterdag STM-trainingen en de spiergroepen op de andere dagen. Cardio teruggeschroefd naar 2x p.w. 15min.
Heb dat toch niet heel hard nodig, want in februari/maart heb ik 4-5 hardloopwedstrijdjes van 2,4-2,6km en dan is het toch wel de bedoeling om binnen 15min. gefinished te zijn.:D;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe minder je nu traint hoe sneller je weer beter bent. Je lichaam heeft veel energie nodig om te herstellen... die antibiotica eist ook veel energie.

Ff een week niets doen dan is je lichaam sneller beter, en kun je daarna weer knallen.

Hoe minder je nu traint hoe sneller je weer beter bent. Je lichaam heeft veel energie nodig om te herstellen... die antibiotica eist ook veel energie.

Ff een week niets doen dan is je lichaam sneller beter, en kun je daarna weer knallen.

Ik vrees dat je gelijk hebt.:( De laatste maanden heb ik te vaak geen rustdag genomen en dat wreekt zich toch...;)

Bedankt voor de rustadviezen:mezelf kennende was ik door- en doorgegaan.
Vanochtend licht getraind. 20 min joggen in deze heerlijke temperatuur.
Kuitheffen 3x8x50 Crunch 3x15
Hanging leg raise met voeten chinbar raken/Hanging kneeraise 4x/6x-4x/6x
Twist 3x30 Smal squat/kuithef 2x6x50/2x8x50 Goodmorning 20x10
Reverse wristcurl 20x10

Mag van de dokter niet zweten en daar heb ik me aan gehouden.;):p:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven