XXL Nutrition

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol:

goede rustdag ;)

eigewijze knuppel :hamer::p

Waarom staat dit log eigenlijk tussen de fitnesslogjes en niet gewoon in het powerhok?:p

Powerlog? Dit is toch gewoon een trainingsdagboek dus staat waar het hoort volgens mij. Of voelen de powerlifters zich te goed voor de trainingsdagboeken? ;)

• Topic Starter Topic Starter

:roflol:
;):D

Had al 3 dagen niets gedaan.;)

Waarom staat dit log eigenlijk tussen de fitnesslogjes en niet gewoon in het powerhok?:p

Het gaat voor mij nog maar om 1 of 2 wedstrijdjes en dan is het definitief voorbij.

"Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen"

Powerlog? Dit is toch gewoon een trainingsdagboek dus staat waar het hoort volgens mij. Of voelen de powerlifters zich te goed voor de trainingsdagboeken? ;)

Ben momenteel meer een sterke hardloper als een Sterke Man.
Zal na 1 mei (waarschijnlijk laatste STM-wedstrijd ooit) een ander log openen met bijv. 5 maanden tot de Klimduinrun???:D

Vindt overigens wel dat alle soorten trainingen hier thuishoren.

Laatst bewerkt:
Ben gisteren nog even terug naar de dokter gegaan om iets te laten controleren. Bleek dat ik 3 ontstekingen aan de linkerkant van mijn keel heb 1 rechts en vervelender 1 in mijn kies linksonder. (die vanmiddag wordt behandeld)
Tenzij jullie workouts op de wii (wil ze best beschrijven:p) interessant vinden kan ik iig t/m donderdag niet trainen. Veel slapen en rust houden was het advies dat ze me gaf.:(:D;)

Laatst bewerkt:
Ok gelden wii trainingen ook dan? Dan ben ik mega getraind, hehehe.
Johhh dat advies... waar heb ik dat meer gehoord?

Ok gelden wii trainingen ook dan? Dan ben ik mega getraind, hehehe.
Johhh dat advies... waar heb ik dat meer gehoord?

:roflol::fire::headbang::hahaha:Je hebt helemaal gelijk; jullie gaven mij dat advies al. Ik had nog helemaal geen ervaring met anti-biotica en deze abnormale pijnvorm.
Ik dacht zelfs: gaat vanzelf wel over.;):o

Even een update uit de ziekenboeg met heel goed nieuws; kom net bij de tandarts vandaan. Iedere tand heeft 3 zenuwen. Onder 1 van mijn vullingen is een berg narigheid ontstaan: 1 zenuw zwaar ontstoken, 1 was aan het bloeden en 1 was praktisch dood. vandaar alle pijn.Die nu opgelost is.
Morgen ga ik heel voorzichtig weer wat beginnen. Voel gewoon dat het weer kan en zal dan gelijk mijn schema even posten om te zien wat jullie daar van vinden:

1.Borst-buik-biceps
2.Rug-triceps-kuiten
3.STM-cardio
4.Schouders-hamstrings
5.Quads-onderrug (excl.DL)-onderarmen
6.STM-cardio

De bulk gaat wat heftiger worden i.v.m. veeeeel verloren gewicht.
Zal beginnen rond de 3000 kcal.:D;)

Wat gewicht verlies zal ook wel minder voeding in je darmen zijn, heb je zo weer bij!

Wat gewicht verlies zal ook wel minder voeding in je darmen zijn, heb je zo weer bij!

Wordt geen enkel probleem; voor het NK gewichtheffen moest ik 2,5kg aankomen in 4 dagen en dat is ook gelukt.;)
Ik ben gewoon heel blij dat de ergste pijn weg is; die keelontsteking is aan de beterende hand en de pijn kwam dus vooral van mijn kies.:D
Heb toch 5 dagen vrijwel niets gedaan en uitgerust wat ook zijn voordeeltjes heeft gehad, want ik heb weer enorme zin om metaal te vreten.:D;)
Wat vind je BTW van het schema?

Schema is super!

Alleen ik zou persoonlijk iets meer buik toevoegen...

Je hoort het van de buik goeroe! :p

Schema is super!

Alleen ik zou persoonlijk iets meer buik toevoegen...

Absoluut.:D Buik komt wel vaker aan de orde tijdens de rust tussen 2 sets in. Zal per dag op de niet-buikspierdagen zo'n 5-6 sets buik doen en op de buikdagen 12-20 sets en dan niet alleen de gemakkelijke buikspieroefeningen. 1 van de doelen dit jaar is een six-pack en een taille van 70cm.:eek::D;)
Goed opgelet btw.;) Begin v.a. maandag 12-jan. aan dit schema;eerst nog beetje herstellen.

Hoewel ik qua kracht en conditie amper op 20% zit toch wat gedaan.
Circuitje 1
Powerclean 3x50/front press 5x50/stiff dl 6x50/kuitheffen 10x50

2
BOR 6x60/High pull 3x60/Lunge 10x60

Cardio 15 min.

Knee raise 15x Crunch met kneeraise (naam???)15x
Side crunch 15x

Verwacht zelf vanaf maandag weer goed bezig te kunnen gaan. Ben ff nagegaan hoe lang ik met keelproblemen op mijn werk heb rondgelopen:
...3 maanden. Dus het herstel zal ook wel even duren.
Ik werk in een dicht kantoor met zo'n 20 mensen waarvan constant 20-60% ziek is. De bacillen kunnen gewoon niet om je heen.:eek:;):D

Wel een lekker gevoel dat ik weer wat gedaan heb; stelt weinig voor, maar het was een beetje een FEEL GOOD-training.:p

Heb toch 5 dagen vrijwel niets gedaan en uitgerust wat ook zijn voordeeltjes heeft gehad, want ik heb weer enorme zin om metaal te vreten.:D;)
??? je laatste training was 5 jan. Het is nu 7 jan. en je hebt weer getraint... jij kunt gewoon niet stilzitten.
Ik werk in een dicht kantoor met zo'n 20 mensen waarvan constant 20-60% ziek is. De bacillen kunnen gewoon niet om je heen.:eek:;):D
Sickbuilding syndrome. Heb ook op zo'n kantoor gewerkt. Daar hadden ze alleen vloerverwarming zonder radiatoren of lucht verwarming. Het gebouw was heel licht (glas en staal) en daardoor moest de vloer heel heet worden om het het gebouw op te warmen. Is erg slecht voor het lichaam. Lichaam is in balans als de voeten koel zijn en het hoofd warm en niet andersom.

Hoop dat je snel beter wordt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven