Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag van de dokter niet zweten en daar heb ik me aan gehouden

Powerlog? Dit is toch gewoon een trainingsdagboek dus staat waar het hoort volgens mij. Of voelen de powerlifters zich te goed voor de trainingsdagboeken?![]()

Waarom staat dit log eigenlijk tussen de fitnesslogjes en niet gewoon in het powerhok?![]()
"Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen"
Powerlog? Dit is toch gewoon een trainingsdagboek dus staat waar het hoort volgens mij. Of voelen de powerlifters zich te goed voor de trainingsdagboeken?![]()

) interessant vinden kan ik iig t/m donderdag niet trainen. Veel slapen en rust houden was het advies dat ze me gaf.

Ok gelden wii trainingen ook dan? Dan ben ik mega getraind, hehehe.
Johhh dat advies... waar heb ik dat meer gehoord?

Je hebt helemaal gelijk; jullie gaven mij dat advies al. Ik had nog helemaal geen ervaring met anti-biotica en deze abnormale pijnvorm.

Wat gewicht verlies zal ook wel minder voeding in je darmen zijn, heb je zo weer bij!

Waarom staat dit log eigenlijk tussen de fitnesslogjes en niet gewoon in het powerhok?![]()

Je hoort het van de buik goeroe!Schema is super!
Alleen ik zou persoonlijk iets meer buik toevoegen...

Schema is super!
Alleen ik zou persoonlijk iets meer buik toevoegen...
Buik komt wel vaker aan de orde tijdens de rust tussen 2 sets in. Zal per dag op de niet-buikspierdagen zo'n 5-6 sets buik doen en op de buikdagen 12-20 sets en dan niet alleen de gemakkelijke buikspieroefeningen. 1 van de doelen dit jaar is een six-pack en een taille van 70cm.

Begin v.a. maandag 12-jan. aan dit schema;eerst nog beetje herstellen.
)15x

Heb toch 5 dagen vrijwel niets gedaan en uitgerust wat ook zijn voordeeltjes heeft gehad, want ik heb weer enorme zin om metaal te vreten.![]()
je laatste training was 5 jan. Het is nu 7 jan. en je hebt weer getraint... jij kunt gewoon niet stilzitten.Sickbuilding syndrome. Heb ook op zo'n kantoor gewerkt. Daar hadden ze alleen vloerverwarming zonder radiatoren of lucht verwarming. Het gebouw was heel licht (glas en staal) en daardoor moest de vloer heel heet worden om het het gebouw op te warmen. Is erg slecht voor het lichaam. Lichaam is in balans als de voeten koel zijn en het hoofd warm en niet andersom.Ik werk in een dicht kantoor met zo'n 20 mensen waarvan constant 20-60% ziek is. De bacillen kunnen gewoon niet om je heen.![]()