AndroidHealthClinic

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Kan je dan niet beter 1 ding goed doen of strongman of hardlopen, beide valt moeilijk te combineren denk ik.

Ging vroeger veel moutenbike waren weken bij dat ik 10 tot 15uurs reed met de racefiets maar kwam geen zak aan, heb toen volledig gekozen voor BB
moest ik nu moutenbike met 90kg zou me dit zwaar tegenvallen natuurlijk :p
Grtz

Heb je gelijk in; vandaar ook de laatste x Strong Man en dan lekker hardlopen. hoef ik ook niet zo veel meer te eten voor STM en af te vallen voor het hardlopen.;):D;)

Vanochtend met een beetje katerig gevoel opgestaan,terwijl ik nooit drink.

Maar goed, metaal eten en een beetje hardlopen op de crosstrainer hielp aardig. Wel de lichtste trainingsvarianten opgezocht.:o

Circuitje:dumbbell curl 5x45/peck deck staand 6x45/Stiff ddl 8x45/d.shrugs 8x45

Dumbbell pull-over 2x8x22,5

1 hand preacher curl per hand 2x6x22,5

Twist 120x Kneeraise 2x20 Crunch 2x20

Loglift 12x40

5 min.crosstrainer.

Ben nog niet klaar, maar ben later op de dag veel weg en kan dan misschien niet meer posten.;)

Mijn T-shirt voor de wedstrijd is in de maak: Mijn avatar komt er op te staan.:D

Greetzzz

Laatst bewerkt:
Heb je gelijk in; vandaar ook de laatste x Strong Man en dan lekker hardlopen. hoef ik ook niet zo veel meer te eten voor STM en af te vallen voor het hardlopen.;):D;)

aah ok man nog 1 wedstrijd dan gepland, hardlopen als hobby dan, merk je dan geen krachtverlies?

Een kater? gisteren beetje gefeest dan :p
grtz :)

Van weinig slaap kun je ook een katerig gevoel krijgen... ik had gisteren wel gedronken dus weet waar het van komt. :p

aah ok man nog 1 wedstrijd dan gepland, hardlopen als hobby dan, merk je dan geen krachtverlies?

Een kater? gisteren beetje gefeest dan :p
grtz :)

Van weinig slaap kun je ook een katerig gevoel krijgen... ik had gisteren wel gedronken dus weet waar het van komt. :p

hehe, ik ook het viel nog mee, vandaag veel water gedronken :)

Ja, 1 wedstrijdje nog en daarna zijn de gewichten die ik til minder van belang. Misschien nog een paar x Highland Games.
De hoofdpijn was meer de opmerking van mc een paar pagina's geleden over het ''sick building syndrome", de plek waar ik werk; heb besloten ander werk te gaan doen.
Zal hier wel blijven werken zo lang ik niets anders heb;).

Vanochtend buiten nog 30 min D1/D2 tempo cardio gedaan. De kuiten zaten nog wel op slot door het autoduwen van zaterdag.:D

Al 30min cardio achter de rug ??? damn ...

lees ik dat goed een db curl van 45 kg pfffffffffffffffffffffff dumba toch

Al 30min cardio achter de rug ??? damn ...

lees ik dat goed een db curl van 45 kg pfffffffffffffffffffffff dumba toch

Ja,cardio om lekker wakker te worden, daarna lekker douchen en naar mijn werk gaan.

Ik wil eigenlijk weer gaan dumbelcurlen met 60-70kg.

Vandaag nog de log lift verbeterd naar 6x60 (wat heb ik een hekel aan die oefening:eek:)

1 been kuitheffen (per been) 2x50x25
Nekpress 8x50/6x70/3x80

12 sets buik, maar geen idee meer wat allemaal.;)

kun je net zo goed al je reps bij elkaar optellen, nog meer gewicht :p;):D

kun je net zo goed al je reps bij elkaar optellen, nog meer gewicht :p;):D

Het is een kwestie van interpretatie; Bij de sterkste man als we bijvoorbeeld met 2x100kg moeten lopen en iemand vraagt met hoeveel kg heb je gelopen, dan is het toch echt 200kg en niet 100kg.
Je moet ook niet vergeten dat ik het al sinds 2001 (1e x STM) zo opschrijf, omdat ik geen BB-er ben van origine.;):D

Begrijp het goed marco, heb er geen problemen mee gewoon ff stangen. Kun jij wel hebben toch? :D

Begrijp het goed marco, heb er geen problemen mee gewoon ff stangen. Kun jij wel hebben toch? :D

Geen probleem; heb volgens mij wel eens erger meegemaakt in mijn logje:eek::roflol::fire: en anders had je juist voor die opmerking toch geen Karma gekregen.;)

Ik zit er wel over na te denken om het STM-gedeelte er uit te laten, omdat het anders wel erg gemakkelijk is voor mede-/tegenstanders om te zien wat ik 1 mei wel/niet kan.
Misschien hebben jullie daar een mening over???

Gaat goed hier dumba!

Ik zit er wel over na te denken om het STM-gedeelte er uit te laten, omdat het anders wel erg gemakkelijk is voor mede-/tegenstanders om te zien wat ik 1 mei wel/niet kan.
Misschien hebben jullie daar een mening over???
gewoon blijven loggen Dumba (en af en toe een kilootje of dertig, veertig overdrijven, beetje zand in de ogen strooien ) ;)

gewoon blijven loggen Dumba (en af en toe een kilootje of dertig, veertig overdrijven, beetje zand in de ogen strooien ) ;)

Thanx Sniper en @ johnbo: ik bedoelde niet met loggen stoppen, alleen het STM gedeelte eruit halen en wel de BB en hardlooptrainingen blijven loggen. Een kilootje of 30,40 naar beneden lijkt me dan wel een leuk idee.

Ik wou vandaag voor mijn werk gaan trainen, maar ben ff door de wekker heen geslapen, dus dat moet ik nog gaan doen na mijn werk.;):D

Maar je wilde toch nog aan een wedstijd gaan deelnemen? Als je dan de STM eruit haalt ben je imo niet volledig voorbereid op de wedstijd. Kom op, ff lekker doorknallen en nog een keer laten zien wat je kan.

En dat door de wekker heen slapen ken ik, vorige week ook mij overkomen.

Thanx Sniper en @ johnbo: ik bedoelde niet met loggen stoppen, alleen het STM gedeelte eruit halen en wel de BB en hardlooptrainingen blijven loggen. Een kilootje of 30,40 naar beneden lijkt me dan wel een leuk idee.

Hehe ik snap wel wat je bedoelde. FF zonder gekheid : ik zou gewoon lekker alles (incl. strongman) blijven loggen, dat gaat echt geen verschil maken. De meeste andere gasten die meedoen loggen toch ook gewoon.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven