- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We kijken wel hoe hij piept als hij 16 jaar ouder is. Kijken of hij dan nog steeds nr.2 is.

wat wil je daarmee bereiken? met 1 hand ...
Wrom train je geen echte oefeningen ipv al die onzin? Hoopje gewichten omkantelen
Maar als ik meedoe aan SM van Sint Job probeer ik het wel, zie niet in wat het nut ervan is maar ok.
Ik heb een uitdaging voor jou: wordt niet laatste tussen al die tieners
We kijken wel hoe hij piept als hij 16 jaar ouder is. Kijken of hij dan nog steeds nr.2 is.
Volgens mij kun je snoob beter uitdagen voor een potje logdeadliften of een parkourtje.
wordt hier met de dag gekker?
moet snoob nou in een hand een panda houden, en dan met zijn andere hand een steen gooien?
wat is er mis met een 100kg log for reps, en een max deadlift? oid.
Weet niet of snoob de uitdaging aangaat, anders slaapt hij misschien slecht tot 1 mei.
tussen de 6 en 12 iig.
rennen tijd 6.05 min.

Misschien kan je me uitdagen voor een echt strongman event op een strongman wedstrijd? Lummel
Werkt alleen als iemand jonger is. Ben 38, dus dat doet me weinig.Ik zou je vader kunnen zijn als ik er vroeg bij zou zijn. Papa ik wil 2 speelgoedauto's boven mijn hoofd tillen:nee je gaat nu naar bed.
lummel - beetje jammer weer , je zal wel sterk zijn snoop - ongetwijfeld , maar hou het nou gewoon eens bij de trainingen - geef hier nou eens positieve feedback - is dat nou zo moeilijk

Nette training Marco, ik kijk al uit naar je STM deelname
Wel werken, maar even massagemat en sauna. Ook lekker ontspannend.
Hahahaha heerlijk het onderlinge gebash hier.
En zo hoort het ook. We zitten immers niet op hockey of korfbal, wij zijn krachtsporters. Macho's, echte kerels. Waarbij alles draait om het overpoweren van iemand anders, zij het met je fysiek, zij het met je kracht.
Dumba denkt bij zijn training misschien af en toe ff aan die jonge snotneus van een Snoob, en pakt hierdoor misschien net ff wat meer gewicht.
En Snoob denkt bij zijn training misschien af en toe ff aan die ouwe zak van een Dumba, en pakt hierdoor misschien net ff wat meer gewicht.
Goed bezig gasten.

okeey dumba!
stel jullie 2 haantjes doen eerst 5km rennen,die zal jij winnen!
Dan kom je aan bij onderdeel 1:
een loglift op 100kg (is toch wel minimaal) die haal jij niet!
Snoob komt na 3 uren buiten adem op een stretcher bij de log aan.
Snoob duwt de log toch,omdat zijn PR 120kg is lukt 100kg bijna altijd.
Dus Snoob wint.
Dan een duin-klim run.jij bent zomaar boven...
Snoob daarintegen doet er een uur over.
Maar dan komt het.
Boven op de duin staan ze te wachten...THE STONES OP STRENGTH!!!
lichtste stone is 100kg..moet op 170cm hoogte,die haal jij bij uitzondering nog net!
de zwaarste stone is 150kg en moet op 135cm hoogte,die krijg jij alleen maar omhoog met en takel..Dus Snoob wint weer!
Moraal van dit schitterend vertelde verhaal:
een strongman=kracht/techniek
een hardloper= snelheid/uithoiudingsvermogen.
NIET TE COMBINEREN dus
Ik dacht dat ze een panda gingen liften en een steen gingen stoten.

okeey dumba!
Dus Snoob wint.
Dan een duin-klim run.jij bent zomaar boven...
Snoob daarintegen doet er een uur over.
Maar dan komt het.
Boven op de duin staan ze te wachten...THE STONES OP STRENGTH!!!
lichtste stone is 100kg..moet op 170cm hoogte,die haal jij bij uitzondering nog net!
de zwaarste stone is 150kg en moet op 135cm hoogte,die krijg jij alleen maar omhoog met en takel..Dus Snoob wint weer!
Moraal van dit schitterend vertelde verhaal:
een strongman=kracht/techniek
een hardloper= snelheid/uithoiudingsvermogen.
NIET TE COMBINEREN dus
Ik dacht dat ze een panda gingen liften en een steen gingen stoten.
whaha.ik pis nu letterlijk in me broek..slome!
verneuk jij mijn strongman epos maar weer!
![]()

en dan het strongman onderdeel...fantastisch. Ik vind het echt jammer dat ik om 13.00 moet werken. Dit was heeeel leuk. En...natuurlijk is snoob sterker.
OI ik doe 130kg log ! en ik kan heus wel 5km lopenokeey dumba!
Wel niet supersnel maar toch. Anyway 
Waarom
NouWe kijken wel hoe hij piept als hij 16 jaar ouder is. Kijken of hij dan nog steeds nr.2 is.
Zo?lummel - beetje jammer weer , je zal wel sterk zijn snoop - ongetwijfeld , maar hou het nou gewoon eens bij de trainingen - geef hier nou eens positieve feedback - is dat nou zo moeilijk
Misschien een idee om je log te laten verplaatsen?Ik hoop nog steeds op goede feedback uit het STM-kamp.