Fitness Seller

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Veroordeel helemaal niets.
Snoob komt met de opmerking dat Marco moet oppassen niet laatste te worden tussen de tieners.

De opmerking dat ik wel benieuwd ben hoe Snoob zich over 16 jaar staande houdt wanneer hij dezelfde leeftijd heeft bereikt lijkt me erg legitiem.

Kritische vragen heb ik totaal geen probleem mee.

Misschien een idee om je log te laten verplaatsen?

Verander dan ook meteen de naam van je log want met deze titel irriteer je strongmen die keihard en dedicated clean trainen.

Misschien dat je dan ook wat leukere reacties krijg in je log.

Dit is als positeve feedback bedoelt.

Groet Franco

Het gaat, maar op hoog niveau word het heeeeeeeeeeeeel moeilijk !

??????
Waarom

Nou

Zo?

Ik vond het een normale vraag van Snoob op de vorige pagina.
Juist de opmerking van Dumba was enigszins cynisch. Dan kan je wachten op actie- reactie.

Jullie veroordelen bepaalde reacties in deze log, maar werken er zelf aan mee.
Begrijp wel dat jullie vaste volgers van dit log zijn, maar er moet ook ruimte zijn voor kritische vragen mijns inziens.

??????
idd , ik ben een volger , maar lummel is volgens mij niet kritisch maar het neerzeten van iemand , en dat is niet nodig imo

ik neem aan dat jij dat toch ook veroordeelt of mogen mensen om wat voor reden dan ook jou een lummel noemen - en dat is wat ik bedoel ten aanzien van positieve feedback geven???

Toch nog iets over het log van Dumba.
Dumba ik hoop dat je de motivatie vast blijft houden, welke de afgelopen maanden dan weer wel dan weer niet aanwezig was.

Op een wedstrijd heeft het publiek je over de streep getrokken om toch mee te blijven doen, vervolgens diverse mensen uit je log om door te gaan met STM en Loggen, enzovoorts enzovoorts.

Ik hoop dat je eerlijk bent tegenover jezelf, en ik ben benieuwd hoe je het er af gaat brengen in de wedstrijd.
Dit zal toch min of meer een bevestiging zijn of je goed bezig bent met de trainingen voor STM.

Ik wens je veel succes.

mijn antwoord is anders vrij duidelijk onder de vraagtekens

Waarom

Nou

Zo?

Ik vond het een normale vraag van Snoob op de vorige pagina.
Juist de opmerking van Dumba was enigszins cynisch. Dan kan je wachten op actie- reactie.

Jullie veroordelen bepaalde reacties in deze log, maar werken er zelf aan mee.
Begrijp wel dat jullie vaste volgers van dit log zijn, maar er moet ook ruimte zijn voor kritische vragen mijns inziens.

Toch nog iets over het log van Dumba.
Dumba ik hoop dat je de motivatie vast blijft houden, welke de afgelopen maanden dan weer wel dan weer niet aanwezig was.

Op een wedstrijd heeft het publiek je over de streep getrokken om toch mee te blijven doen, vervolgens diverse mensen uit je log om door te gaan met STM en Loggen, enzovoorts enzovoorts.

Ik hoop dat je eerlijk bent tegenover jezelf, en ik ben benieuwd hoe je het er af gaat brengen in de wedstrijd.
Dit zal toch min of meer een bevestiging zijn of je goed bezig bent met de trainingen voor STM.

Ik wens je veel succes.

Die lummel is actie- reactie.
Bovendien interesseert het mij niks, dat is voor rekening van Snoob en Dumba lijkt me oud genoeg om zelf eens te reageren.
Daar hoef jij niet telkens mee te bemoeien, zou zo tiental posts schelen in dit log.

Mensen noemen mij geen Lummel, ik heb namelijk karakter.

wij komen hier niet - dus laten we hier maar bij laten -

Is prima 'groteman'.
Dumba is 38 en kan best voor zichzelf opkomen, daar hoeven jij en anderen niet telkens als een moederkoek voor te zorgen.

zo voelt dit niet hoor , maar ik geloof dat onze snoop ten opzichte van dumba niet altijd objectief is , en tja dan reageer je wel eens binnen de lijnen van respect die naar mijn idee altijd moeten plaatsvinden

Mij zijn jullie kwijt... ik volg de discussie even niet meer. ???

Tijd voor een mooie training Marco!

• Topic Starter Topic Starter
Zo, er is weer heel wat gebeurt terwijl ik op mijn werk zat. Heb nog niet alles gelezen, maar ja 10 uur werken op een dag zorgt er wel eens voor dat ik niet altijd kan reageren.
De titel voor mijn logje heb ik te spontaan gekozen en dat kan idd wel eens voor verkeerde reacties zorgen; ik ga een ander logje maken die denk ik "8 maanden tot de Klimduinrun gaat heten''.

En ja...tuurlijk kan ik wel voor mezelf opkomen, maar was van 12.30-21.00 aan het werk.:D had daarvoor thuis al 1,5 uurtjes gewerkt.
Ik ga later nog even alle reacties samenvoegen en dan nog even hierop reageren. (kan ook morgen worden)

Ik ben natuurlijk te veel hardloper geworden om echt heel sterk te zijn op de krachtonderdelen, maar er zit een leuk medleytje tussen...;):D;):D

Respect is een groot goed.

Ik heb voor Snoob tig keer meer respect dan allerlei logpijpers die het zogenaamd allemaal goed bedoelen.

Weet je wat het grappige is?
Als Dumba serieus zou zijn, dan zou iedereen hem willen helpen.
En ook mensen die hem kunnen helpen, en dat zijn zijn trouwste fans niet, met alle respect. Niet voor STM.
Kan me voorstellen dat de gemoederen een beetje oplopen maar dit is toch niet nodig?

Waar baseer je dat op dat dumba niet serieus zou zijn?

Kan me voorstellen dat de gemoederen een beetje oplopen maar dit is toch niet nodig?

Waar baseer je dat op dat dumba niet serieus zou zijn?

Ik doe mijn uiterste best; dat zou toch wel een beetje moeten blijken uit sommige trainingen, maar ik weeg maar 84kg en ik denk dat dat wel eens vergeten wordt.;)
En ik denk dat als je tussen de 5 en 8x per week traint dat dat iig een beetje als serieus gezien mag worden. Ik had vandaag qua trainen een rustdagje, omdat na deze middag/avonddienst morgen een ochtend/middagdienst gewerkt dient te worden.

Overmorgen staat er weer een STM-training op het programma.
Ik zou het prettig vinden als jullie daar een oordeel over willen geven.

Ik ga nu naar bed, want morgen 6.00 gaat de wekker al weer.:D
Vindt het overigens wel grappig al die reacties. Ik denk dat ik mentaal een stuk sterker ben als een tijdje geleden, want de doelen 1 mei en 28 september worden een stuk interessanter en dat blijft mijn focus.:D

Op een aantal zaken.
Ik vind het leuk dat hij een sport doet, en dat hij ondanks tegenslagen zijn eigen pad kiest. Daar heb ik waardering voor.

Niks voor mij, want rommelen in de marge past niet bij me, maar daar zijn mensen verschillend in, daar zal je me nooit over horen.

Maar wat ik versta onder serieus, en dan met het oog op een wedstrijd is het volgende.
Alles uit jezelf halen en op een manier trainen die het hoogste rendement geeft op de wedstrijd, het is afhankelijk van een aantal factoren of je al dan wel of niet optimaal kunt presteren.

Op een aantal kan je invloed uitoefenen, op een aantal niet.
Dumba komt op mij over als iemand die aandacht net zo belangrijk, zoniet belangrijker, vindt dan het trainen en ermee bezig zijn.

Wel een slotje, geen slotje. Wel een log, geen log. Wel een wedstrijd, geen wedstrijd. Wel deze baan, niet deze baan. Wel hardlopen, niet hardlopen. Het staat bol van de twijfels. Allemaal randzaken, ik proef nergens iets van een mentaliteit zoals die bij sporten hoort en past.

Het lijkt hier soms meer te gaan om bescherming, karma, aandacht en/ of medelijden.

Zo denk ik er over en kijk er naar.
Consequent, mentaal, structuur.
Deze sleutelwoorden mis ik.

Dit is mijn mening en ik voel de vrijheid, gezien mijn andere posts die geen van allen als bashen kunnen worden bestempeld, dit te schrijven.

Ik vind dit geen bashen;je geeft gewoon je mening en dat respecteer ik.
Je zou ook kunnen zeggen: hou je bij 1 sport en ga daar voor: dat ga ik iig doen. Maar ik zit toch wel op 9-15 trainingsuren per week en dat is serieus genoeg lijkt me met een baan van 30 uur en 20 uur werken voor ons bedrijfje.

Ik kick idd op aandacht van het publiek tijdens wedstrijden, maar daar moedig ik hen ook bij aan, omdat een leuk sfeertje geeft. Ik doe zelf handclaps en dat wordt gekopieerd; niets mis mee lijkt me, maar dat is niet de reden waarom ik het logje heb gemaakt,:D want sport en praten over sport vind ik gewoon fantastisch; kan ik op mijn werk moeilijk doen, want de 15 mensen die bij ons werken sporten bij elkaar nog niet zo veel als ik doe.
Shit, weer een kwartier korter slapen. Morgen rug/triceps.

Greetzzzzzz:roflol::zzz::yawn::lifter::loopband:

Op een aantal zaken.
Ik vind het leuk dat hij een sport doet, en dat hij ondanks tegenslagen zijn eigen pad kiest. Daar heb ik waardering voor.

Niks voor mij, want rommelen in de marge past niet bij me, maar daar zijn mensen verschillend in, daar zal je me nooit over horen.

Maar wat ik versta onder serieus, en dan met het oog op een wedstrijd is het volgende.
Alles uit jezelf halen en op een manier trainen die het hoogste rendement geeft op de wedstrijd, het is afhankelijk van een aantal factoren of je al dan wel of niet optimaal kunt presteren.

Op een aantal kan je invloed uitoefenen, op een aantal niet.
Dumba komt op mij over als iemand die aandacht net zo belangrijk, zoniet belangrijker, vindt dan het trainen en ermee bezig zijn.

Wel een slotje, geen slotje. Wel een log, geen log. Wel een wedstrijd, geen wedstrijd. Wel deze baan, niet deze baan. Wel hardlopen, niet hardlopen. Het staat bol van de twijfels. Allemaal randzaken, ik proef nergens iets van een mentaliteit zoals die bij sporten hoort en past.

Het lijkt hier soms meer te gaan om bescherming, karma, aandacht en/ of medelijden.

Zo denk ik er over en kijk er naar.
Consequent, mentaal, structuur.
Deze sleutelwoorden mis ik.

Dit is mijn mening en ik voel de vrijheid, gezien mijn andere posts die geen van allen als bashen kunnen worden bestempeld, dit te schrijven.
Ik begrijp je pleidooi heel goed. En ik zie het ook niet als bashen. Zelfs de laatste posts van andere STM-ers zijn gelukkig geen bash berichten.

Ik ken weinig mensen die zo serieus en gedreven met de sport bezig zijn dan jij dat bent. Maar bijkomend probleem is dan dat je moet oppassen dat je niet gaat oordelen over anderen die dat wat minder hebben om welke reden dan ook. Dat probleem heb ik ook maar heb daarmee leren omgaan ookal is dat lastig. Ik ben ook zo gedreven dat ik er alleen maar vol voor kan gaan. Het is alles of het is niets. Maar sommige mensen komen opstakels tegen in het leven en dat kan de sport wel eens belemmeren.

Ik log ook om mensen te steunen en te motiveren verder te komen, soms met kritische vragen en soms met lovende woorden. Ik vind dat dat erbij hoort.

Gasten waar zijn jullie allemaal mee bezig...?

Wat een zinlose tijdverkwisting deze discussie.
Pfff.......

Er moet getraind geworden

ripped abs this summer!

pompen ouwe!

Maar bijkomend probleem is dan dat je moet oppassen dat je niet gaat oordelen over anderen die dat wat minder hebben om welke reden dan ook.
Ik snap wat je schrijft en ik begrijp wat je bedoelt.
Ik heb dit niet. Ieder heeft zijn eigen doelen en eigen manieren.

Wat ik bedoel en geschreven heb gaat over, onder welke omstandigheden dan ook, proberen het beste uit jezelf te halen, en dat is soms minder en soms meer. Let op de nuance in de laatste zin.

Twijfel is funest om het beste uit jezelf te halen, ook al is dit soms meer en soms minder.
Maar dit heeft Dumba al bevestigd dus lijkt me onnodig verder op in te gaan.
Dat probleem heb ik ook maar heb daarmee leren omgaan ook al is dat lastig.
Ook?
Ik heb begrip voor ieder zijn situatie, en sta bekend in de Gym als een sociaal figuur die wanneer je iets netjes vraagt (buiten de training) bereid is om te antwoorden.
Ik log ook om mensen te steunen en te motiveren verder te komen, soms met kritische vragen en soms met lovende woorden. Ik vind dat dat erbij hoort.
Dat deed en doe ik ook.

Gasten waar zijn jullie allemaal mee bezig...?

Wat een zinlose tijdverkwisting deze discussie.
Pfff.......

Er moet getraind geworden

ripped abs this summer!

pompen ouwe!

Vind ik ook sgt, zal morgen om jou een plezier te doen extra buikspieren aan het rek gaan trainen. Mocht ik het toch vergeten help me even herinneren.
Top maat.:D;)

goed bezig Dumba! keep it up bro ;)

Ik snap wat je schrijft en ik begrijp wat je bedoelt.
Ik heb dit niet. Ieder heeft zijn eigen doelen en eigen manieren.

Wat ik bedoel en geschreven heb gaat over, onder welke omstandigheden dan ook, proberen het beste uit jezelf te halen, en dat is soms minder en soms meer. Let op de nuance in de laatste zin.

Twijfel is funest om het beste uit jezelf te halen, ook al is dit soms meer en soms minder.
Maar dit heeft Dumba al bevestigd dus lijkt me onnodig verder op in te gaan.

Ook?
Ik heb begrip voor ieder zijn situatie, en sta bekend in de Gym als een sociaal figuur die wanneer je iets netjes vraagt (buiten de training) bereid is om te antwoorden.

Dat deed en doe ik ook.
Ik kreeg namelijk sterk die indruk, maar dan heb ik het helemaal fout gehad.

Jij kan dat natuurlijk ook het beste weten ;).

Enough said... zoals ik al eerder zei.

Tijd voor een mooie training Marco!

Een korte, maar lekkere training vandaag.

Rug
1 hand row (per hand mc;)) 6x60/7x80 PR
T-bar row 6x59/6x79/3x114/1x146 PR
Wide front chin met 20kg aan voeten 4x
Medium grip chin 3x8

Triceps
1 hand vanuit nek drukken 3x6x15 (per hand)
Schijf vanuit nek drukken 2x6x25
1 hand dumbbell kickb (p.h) 3x6x15
1 hand opdrukken zowel l als r 16x PR

Buik (speciaal voor sgt)
Hanging kneeraise 3x8 met 20kg aan voeten 6x
Kneeraise 4x25
Twist 2x50

Yes.:D;)

Morgen STM-training.

:D
Een korte, maar lekkere training vandaag.

Rug
1 hand row (per hand mc;)) 6x60/7x80 PR
T-bar row 6x59/6x79/3x114/1x146 PR
Wide front chin met 20kg aan voeten 4x
Medium grip chin 3x8

Triceps
1 hand vanuit nek drukken 3x6x15 (per hand)
Schijf vanuit nek drukken 2x6x25
1 hand dumbbell kickb (p.h) 3x6x15
1 hand opdrukken zowel l als r 16x PR

Buik (speciaal voor sgt)
Hanging kneeraise 3x8 met 20kg aan voeten 6x
Kneeraise 4x25
Twist 2x50

Yes.:D;)

Morgen STM-training.

Ben trots op je dumba!!

****ing ripped abs this summer!! Go for it lekkere buiksessie....
Abs for the sergeant lol net als in het leger...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven