- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 hand rows hmmm zou dat met 1 of 2 handen zijn.
Maar heftige training. Lekker zwaar.
Maar Marco doe jij ook squats? Ik zie ze zo snel niet staan. Dat is toch ook erg belangrijk voor strongman?
(met 1 hand denk ik
)
geleden is. Ook met de dumbbelloop, Joke en lopen met gewichten en de sprints pak ik de quads behoorlijk aan.Sterk, vooral die one arm row en T bar, ach eigenlijk alles!

Thanx, Dressed, maar je eigen log zie ik niet zo veel meer van.
Wel doorgaan maat, anders![]()
Een korte, maar lekkere training vandaag.
Rug
1 hand row (per hand mc) 6x60/7x80 PR
T-bar row 6x59/6x79/3x114/1x146 PR
Wide front chin met 20kg aan voeten 4x
Medium grip chin 3x8
Triceps
1 hand vanuit nek drukken 3x6x15 (per hand)
Schijf vanuit nek drukken 2x6x25
1 hand dumbbell kickb (p.h) 3x6x15
1 hand opdrukken zowel l als r 16x PR
Buik (speciaal voor sgt)
Hanging kneeraise 3x8 met 20kg aan voeten 6x
Kneeraise 4x25
Twist 2x50
Yes.
Morgen STM-training.

persoonlijk zeggen mij gewichten niet zoveel , het gaat erom wat je met gewicht doet , ik zie wel eens post van members die 200 of meer deadliften
zijn ze net 20 geweest en dan denk ik . het zal wel![]()
250kg ook goed?
http://www.youtube.com/watch?v=TlfbWZea-Ic&feature=channel_page
Ik snap niet waarom iedereen in deze sectie zo minachtend doet tov mensen die voor kracht trainen?
persoonlijk zeggen mij gewichten niet zoveel , het gaat erom wat je met gewicht doet , ik zie wel eens post van members die 200 of meer deadliften
zijn ze net 20 geweest en dan denk ik . het zal wel
sterke training dumba
vooral die one hand db row en de t bar springen er uit - sterk hoor
250kg ook goed?
http://www.youtube.com/watch?v=TlfbWZea-Ic&feature=channel_page
Ik snap niet waarom iedereen in deze sectie zo minachtend doet tov mensen die voor kracht trainen?
Omdat ie zo'n weakass is, zie zijn stats in zijn sig.

Groteman heeft het begrepen. Een succesvolle workout staat of valt bij een goede mind muscle connection. Laat snoep maar lullen. Onze Dumba komt er wel, met steun van zijn trouwe fanbase. Dat wordt straks knallen op die wedstrijd:thumbs

Jahhoor! Respect! Doet u de cardio puur voor conditie? Of voor afvallen?
. Ik doe dit jaar 10 hardloopwedstrijden en het is echt voor conditie.

mooi die deadlift met dat 30 sec static holds - nog nooit gedaan , gaan we eens proberen
die t bar - plaats jij een v-bar onder de stang of heb je aan weerszijde van de stang een uiteinde geplaatst?

Wow 2x op een dag trainen... respect kerel... ben je nu niet gebroken? En 3 sterren... kijk de trainingen worden meer gewaardeerd.