MuscleMeat

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag een break-dienst en dan tussendoor nog thuis werken.
Twijfel een beetje of vandaag trainen zinvol is, want ik moet na de ochtenddienst nog zo'n 8 uurtjes werken. Eerst ff beetje rusten ook nog van gisteren en de 2 dagen daarvoor: kuiten stonden echt te:fire:
(wordt toch echt een dagje ouder voel ik af en toe aan de spierpijn:treuren::sad::D)

een dagje (rust) kan geen kwaat ;)

Word al moe als ik al dat lopen lees

Thanx, toch nog 6,5km gelopen net.tempo D1/D2.

Het is br38zer;):D

hehe :D

Ik loop ook regelmatig, doe eens in de zo veel tijd een halve marathon, wou die in Egmond nog mee pakken, zit alleen nu met een vervelende knie blessure.

Doe je wel eens wedstrijden of loop je puur recreatief?

Vandaag 50 KM? Ik dacht een rustdagje! Hebbie Peper in je anjer ofzo!? :D

Nee, niet vandaag en zeker niet op 1 dag. Over de hele week genomen 50km. Anders is het :suicide:. Ik haal maximaal 25-30km op 1 dag tijdens weekend of vakantie. Moet zo weer gaan werken.:(
Ik zag nog een reactie; ik loop 10-12 wedstrijdjes per jaar. Begint normaal in Egmond, maar door de STM-wedstrijd van 1 mei begint het seizoen nu 2 april. Vindt dat een heel vrij gevoel om in de natuur hard te lopen.
Moet helaas gaan; bah 2x op een dag werken.;)

Wat doeje voor werk dan?

Ik werk bij een hypotheek/spaarbank en soms wisselt mijn rooster en vandaag is het dan eenmalig een soort breakdienst.
Ik maak afspraken voor adviseurs en doe wat administratief werk.
Niet zwaar, maar met ons parfumbedrijfje erbij af en toe een beetje veel.

Ik heb heel het leuk gevonden, maar wil niet te laat komen, anders denken ze dat ik in slaap ben gevallen.;)

Greetzzzz

Het was vandaag even uitslapen, omdat ik zo naar de tandarts moet (sorry jerney:beetje later als verwacht;)),maar je komt alleen ma/di vroeg je bed uit geloof ik.
Crosstrainer 5km met tussendoor een circuitje:Sprintcurls 12x12,5/pec dec 10x25/d.press 12x25/shrugs 20x25 en na 3km kneeraise 25x/stiff Appolon's Axle double overhand grip 12x61.
Maximum hartslag 92? gemiddeld rond de 78.Snelheid 12km/u
Na de tandarts deel 2;):D

Laatst bewerkt:
:eek: Sjeezus, zeg je tegen mij "kijk eens in m'n log voor wat cardio-ideetjes". Denk dat je er meer op uit bent om me te slopen :D Respect man!!!

:eek: Sjeezus, zeg je tegen mij "kijk eens in m'n log voor wat cardio-ideetjes". Denk dat je er meer op uit bent om me te slopen :D Respect man!!!

Thanx; wil je niet slopen hoor:roflol:. (piste bijna in mijn broek van het lachen)
Ik heb van mezelf een hartslag in ruste van 48-55. Zelfs de dokter was verbaasd toen hij het opmeette;was toen 52 p/m. Daarom gaat mijn hartslag pas omhoog na 5km.
Even nu 1 of 2 gaatjes laten vullen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven