XXL Nutrition

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Het was een beetje beroerder in mijn gebit als ik dacht. Verstandskies gevuld en een wortelkanaalbehandelingetje gehad.
Kan beetje moeilijk pwaten;), maar wel trainen. Net 2km gedaan. Ben over de helft voor deze week. Nog 24 km. te gaan.:whip:Kom op ouwe gaan met die banaan; begin toch niet in mezelf te lullen: zal de verdoving wel zijn. :D;)

Als je niet wilt op je bek gaan in Sint-Job zou ik toch meer en zwaarder events gaan trainen ipv ze es snel te doen tussen lopen door ..

Als je niet wilt op je bek gaan in Sint-Job zou ik toch meer en zwaarder events gaan trainen ipv ze es snel te doen tussen lopen door ..

Zou ik je gelijk in geven ware het niet dat ik 2 t/m 26 april 5 hardloopwedstrijden heb waar ik graag mijn PR wil verbeteren.;)

Maar om je tegemoet te komen heb ik net bij de Powerstairs (gewicht op verhoging zetten) 5x155 en 1x200 gedaan.
Duckwalk ook al was het maar 2 meter met 180kg gedaan.
Volgens mij een stuk meer als benodigd tijdens de wedstrijd. (2x PR overigens)

Ik denk dat ik nu (van de 12) rond de 7e t/m 10e plek ga eindigen, maar ik heb ook nog 3 maanden.:D

Ik ga toch mijn uiterste best doen om in St Job te komen zien !

hee dumba die ezbar onder de stang om een wide gripp t bar row te doen werkte goed , karma man - lukt niet , ik moet eerst andere members karma geven , Maar die zijn er zo weining;)hehehe

Ik ga toch mijn uiterste best doen om in St Job te komen zien !

hee dumba die ezbar onder de stang om een wide gripp t bar row te doen werkte goed , karma man - lukt niet , ik moet eerst andere members karma geven , Maar die zijn er zo weining;)hehehe

Wordt leuk rob en @ groteman: ik heb geen machines en dan is het wel eens improviseren. Goed dat je er wat aan gehad hebt en dat het werkt.
Heb soms hetzelfde probleem met Karma geven vandaar dat het me bij Robke nog steeds niet lukt.:D

Zag die tip van je op de t-bar... ga ik ook eens proberen denk ik.
Druk mannetje die dumba, rennen en STM combineren.

Die 12 punten... volgens mij ben ik eens aan de beurt groteman :p;):D

Hoi Dumba, eindelijk gevonden!

Ik heb niet je hele log door gespit maar jij bent ook behoorlijk gedreven, zie ik!
Zo te lezen hoeft niemand jou een schop onder je kont te verkopen om te gaan trainen!:thumbs:

Valt me op dat jij heel veel cardio doet icm zware kt.
Dat verbaast me eigenlijk omdat de meesten met jouw doelstelling voor de massa gaan, of heb je nog andere ambitie's?:)

Moet je eens voorstellen. Krijg je ruzie met een STM-er. Normaal geen probleem die gasten ren je er makkelijk uit. Heb je met dumba te maken...:eek: dan heb je een probleem.

Moet je eens voorstellen. Krijg je ruzie met een STM-er. Normaal geen probleem die gasten ren je er makkelijk uit. Heb je met dumba te maken...:eek: dan heb je een probleem.

Nou nee hoor, Dumba loopt toch altijd rond met een Fiat Panda in zijn nek :D

Zag die tip van je op de t-bar... ga ik ook eens proberen denk ik.
Druk mannetje die dumba, rennen en STM combineren.

Heerlijk;die combi

Die 12 punten... volgens mij ben ik eens aan de beurt groteman :p;):D

Het zijn er zelfs 14;) en dan voor groteman's club 3 punten.

Hoi Dumba, eindelijk gevonden!

Ik heb niet je hele log door gespit maar jij bent ook behoorlijk gedreven, zie ik!
Zo te lezen hoeft niemand jou een schop onder je kont te verkopen om te gaan trainen!:thumbs:

Valt me op dat jij heel veel cardio doet icm zware kt.
Dat verbaast me eigenlijk omdat de meesten met jouw doelstelling voor de massa gaan, of heb je nog andere ambitie's?:)

Ga voor de ultieme sprint de komende jaren: de Klimduinrun. Een zandberg in Schoorl waar het stijgingpercentage 40% is. Wil dit jaar proberen het podium op te klimmen.:D Blijf wel met gewichten trainen, maar dan lekker om mijn lichaam in shape te houden.

:roflol:

Nou nee hoor, Dumba loopt toch altijd rond met een Fiat Panda in zijn nek :D

:roflol: De computer deed zijn werk even niet, maar heel grappig om te lezen.
1x vroegen mijn jongere collegaatjes van de atletiekclub of ik een auto kon tillen aan de bumper; ik zeg tegen ze die niet, maar die wel: even teruggehaald en omgekeerd teruggezet op de parkeerplaats; zou het gezicht van die persoon die ingeparkeerd heeft wel eens willen zien.:eek::D;)

Vandaag even een dagje rusten om de spiertjes wat kans te geven om te groeien.:o Ben best moe na al dat geren.:D

rust ze ;)
morgen weer knallen bro

lol ... mensen die met 300kg op hun rug kunnen lopen kunnen heus ook wel snel lopen :) Misschien niet zo lang maar wel snel :)

rust ze ;)
morgen weer knallen bro

Doe ik morgen wel weer...dat rusten. Thanx

lol ... mensen die met 300kg op hun rug kunnen lopen kunnen heus ook wel snel lopen :) Misschien niet zo lang maar wel snel :)

Mijn grote motivator: als jij post krijg ik meteen zin om te trainen.;)
Loglift 70kg:3x Axle Highpulls (tot bovenkant borst) 3x81
Hanging knee raise 3x15
Een heerlijke 10km uitloop als besluit.
Heb volgens mij niet alle km's beschreven, maar nog 6km (van de 50km) te gaan.

Nog wat schouderpress zowel front als back met 50 en 70kg en upright rows 5x50 en 5x70.

Gestrekte lat.side raise met 1 hand 5x15/4x20

Gesprint met een top (eindelijk) van 35km/u.
5 maar;toen was de fut er helemaal uit.

Zit nog aan een klein stuntje te denken op 18 april, maar dat komt nog...

Greetzzzz en thanxxx ;):D

Killer almost bodyweight upright rows!

Was heftig idd.:D

Dit is mijn top; zal gemiddeld rond de 31/32km/u zijn.
Maar geloof het of niet: je motiveert me echt.:D
Bolt zit boven de 40km/u

Dan doe je het wel super met die heupen van je, misschien moet je maar wat doping nemen en aan de olympische spelen meedoen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven