XXL Nutrition

Kunnen organen groeien door AAS?

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Ik heb eerder eens gelezen dat de organen enkel groeien door groei hormoon en niet door AAS. Toch zou ik hier graag bevestiging over krijgen met onderbouwing. De rede hier van is dat mijn buik steeds meer naar voren komt zoals de 'bb / hgh gut'. Als ik normaal rechtop sta steekt mijn buik verder uit dan mijn borst.

Ik kan er geen touw aan vast knopen waardoor dit komt (tenzij het de AAS is). Het is smorgens wel iets minder als ik nog niet gegeten heb, maar zodra ik mijn eerste maaltijd binnen heb begint de bloat en dit stapelt zich op gedurende de dag na het nuttigen van meer maaltijden. Het ligt niet aan mijn bf %, stats hiernaast zijn up-to-date, ik ben ook nooit dik geweest dus er is niets uitgerekt. Het enige wat ik me kan bedenken is misschien een 'zwakke' core, ik train buik erg weinig.

Iemand enig idee?

Ik heb eerder eens gelezen dat de organen enkel groeien door groei hormoon en niet door AAS. Toch zou ik hier graag bevestiging over krijgen met onderbouwing. De rede hier van is dat mijn buik steeds meer naar voren komt zoals de 'bb / hgh gut'. Als ik normaal rechtop sta steekt mijn buik verder uit dan mijn borst.

Ik kan er geen touw aan vast knopen waardoor dit komt (tenzij het de AAS is). Het is smorgens wel iets minder als ik nog niet gegeten heb, maar zodra ik mijn eerste maaltijd binnen heb begint de bloat en dit stapelt zich op gedurende de dag na het nuttigen van meer maaltijden. Het ligt niet aan mijn bf %, stats hiernaast zijn up-to-date, ik ben ook nooit dik geweest dus er is niets uitgerekt. Het enige wat ik me kan bedenken is misschien een 'zwakke' core, ik train buik erg weinig.

Iemand enig idee?

Lichaamahouding, carbs, bulking, kan met zoveel dingen te maken hebben.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb inderdaad ook naar mijn houding gekeken, maar je gaat jezelf snel verdenken van dingen. Anterior pelvic is een verkeerde lichaams houding, soms heb ik het idee dat ik hier iets van weg heb maar soms ook niet.

hqdefault.jpg

Denk dat de maag in zekere maten groeit door het vele eten. HGH kan organen in bepaalde maten laten groeien afgezien van welke dosis. Denk dat AAS zelf niet echt invloed hebben op een "dikke" buik.

Door jarenlang veel en eiwitrijk voedsel, kan er veel rotzooi in de darmen achterblijven (kilo's), hetgeen door middel van ontslakking kan worden verwijderd.

Door jarenlang veel en eiwitrijk voedsel, kan er veel rotzooi in de darmen achterblijven (kilo's), hetgeen door middel van ontslakking kan worden verwijderd.

Levensstijl
Maar hoe zit dat nu, hopen gif- en afvalstoffen zich inderdaad massaal op in ons lichaam? Een proces dat volgens de aanbieders van de reinigingskuren per definitie te wijten is aan onze jachtige levensstijl en dito eetgewoonten.

Wees gerust. Behalve overtollig vet hoopt er zich weinig op in ons lichaam. En al helemaal niet in de darmen. Alles wat daar via de voeding in terechtkomt, belandt, ontdaan van alle nuttige bestanddelen, binnen één, twee dagen in de toiletpot. Nergens in de darmen bevinden zich uitstulpingen of krochten waarin voedselresten en 'schadelijke stoffen' kunnen achterblijven. Sterker nog, zelfs de darmwand blijft niet achter: die vernieuwt zich in zo'n razend tempo dat onze poep voor een deel bestaat uit losgelaten darmwandcellen.

Bron

Geloof ook niet dat je lijf van alles maar achterlaat omdat het "niet verwerkt" kan worden.

Die bolle buik heeft bijna elke BB'er en is niet enkel en alleen te wijten aan GH of AS maar grotendeels door het vele eten dat we naar binnen werken.

Als ik savond een all you can eat heb dan eet ik tijdens de dag vrij weinig en ga dan savonds los. DAN zie je pas hoe groot je maag is hahahaha

Die bolle buik heeft bijna elke BB'er en is niet enkel en alleen te wijten aan GH of AS maar grotendeels door het vele eten dat we naar binnen werken.

Als ik savond een all you can eat heb dan eet ik tijdens de dag vrij weinig en ga dan savonds los. DAN zie je pas hoe groot je maag is hahahaha

Hahaha dan ben ik net zwanger.

Zo is dat.

Iedereen aan de body klysma !

orgaangroei draagt niet veel bij aan de 'gut' in high level bb

Slakken eten dus....

• Topic Starter Topic Starter
Kan HCG ook voor een opgezette buik zorgen? Ik heb afgelopen week voor het eerst HCG gebruikt, 2x pw 1000iu.

Er is wel een sarm die je hart laat groeien AIRCAR vreemd spul blijft het

Iemand enig idee?
AAS kan je hart doen groeien maar wat jij beschrijft lijkt idd op slappe abs dus gaat alles hangen zeker als je veel intra-abdominaal vet hebt (kan je niet zelf meten).

Ik heb het zelfde ervaren vergroot hart door jaren susta met deca, flow.. Hartfibrileren , 3 maal ziekenhuis hart bewaking, en zelfs een keer reset hart. Met defli..

Niemand die vraagt naar 4% bf pics?
edit: oh bump

Terug
Naar boven