Fitness Seller

Kunnen organen groeien door AAS?

Ik heb eerder eens gelezen dat de organen enkel groeien door groei hormoon en niet door AAS. Toch zou ik hier graag bevestiging over krijgen met onderbouwing. De rede hier van is dat mijn buik steeds meer naar voren komt zoals de 'bb / hgh gut'. Als ik normaal rechtop sta steekt mijn buik verder uit dan mijn borst.

Ik kan er geen touw aan vast knopen waardoor dit komt (tenzij het de AAS is). Het is smorgens wel iets minder als ik nog niet gegeten heb, maar zodra ik mijn eerste maaltijd binnen heb begint de bloat en dit stapelt zich op gedurende de dag na het nuttigen van meer maaltijden. Het ligt niet aan mijn bf %, stats hiernaast zijn up-to-date, ik ben ook nooit dik geweest dus er is niets uitgerekt. Het enige wat ik me kan bedenken is misschien een 'zwakke' core, ik train buik erg weinig.

Iemand enig idee?
Is gwn carbbloat man, heb ik ook tijdens mijn kuurtje. 'S morgens ben ik ook weer zo plat als een veer.

Maak je geen zorgen.

topic vol broscience

Mijn hart is ook vergroot, dit vertelde ze mij na een echo rond mijn hart.

idd is gewoon als je carbs eet TS... Probeer eens s'morgens enkel eiwitten te eten met groentjes dan heb je dat niet. Zodra je carbs eet gaat uw maag opzetten en lijk je meer bloated... Als je uren daarna niks hebt gegeten is het ook terug weg... Wat ook wel helpt is gewoon niet teveel eten per keer maar kleine beetjes telkens dan geef je uw maag de tijd om het makkelijker te verteren. Als je teveel in 1x erin propt dan blijf je gewoon meer uren bloated

Terug
Naar boven