martinnoppert
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 764
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?Arnold zat ook aan zijn 14de aan de snoepjes.. WAAROM NIET?!?!
Omdat Arnold er ook heel erg veel problemen mee kreeg. ik geloof 3 of 4 hartoperaties en nog een aantal operaties en problemen.

Ja, hij is ondertussen wel de bekendste bodybuilder op deze planeet![]()
Jij kuurt toch ook, wijsneus. Ga niet zeggen dat het niet zo is.
Gut op zn 15eGewoon doen, flinke doses ook. Wie weet krijgen we wel een goede opvolger van Roelly.

Kerl, jij weet blijkbaar weinig van AAS af. Zo heel ongezond is het ook weer niet, wou alleen weten of de bijwerkingen erger zijn.
Verstandige keuze. En onthoud, meer is beter!Bedankt voor jullie reacties, de een beter dan de ander maar afijn. Een raar verhaal hoeft niet per definitie een troll te zijn.
Na alle tips heb ik de negatieve en de positieve comments tegen elkaar afgewogen, en daar is uit gekomen dat de positieve mensen met 1 comment meer gewonnen hebben. Dus we gaan er gewoon voor en we zien wel waar het schip strand.
Alsof we alles 24/7 kunnen lezen.
Bedankt voor jullie reacties, de een beter dan de ander maar afijn. Een raar verhaal hoeft niet per definitie een troll te zijn.
Na alle tips heb ik de negatieve en de positieve comments tegen elkaar afgewogen, en daar is uit gekomen dat de positieve mensen met 1 comment meer gewonnen hebben. Dus we gaan er gewoon voor en we zien wel waar het schip strand.