XXL Nutrition

Kuren als je 14 jaar oud bent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan niet van iedere jongere verwachten alles maar te weten of verwachten dat ze weten waar en hoe ze de info moeten vinden.

Wij hebben de kennis en ervaring en de jongen vraagt in feite netjes om reply.

Gewoon afraden meer is niet nodig.

Arnold zat ook aan zijn 14de aan de snoepjes.. WAAROM NIET?!?!

als je 14 jarige broertje over kuurtjes vraagt geef je hem een paar goede beuken en een pot whey..

don__t_feed_the_troll___by_blag001-d5r7e47.png

ik vraag me ook af hou zijn ouders zouden reageren als je ze achter komen.

wat sowieso gaat gebeuren.

Ik weet niet veel van anabolen, maar ik zou het gewoon proberen. Baat het niet dan schaadt het niet, ja toch?!
Inb4 deze knaap wordt de nieuwe mister O.

Ik vind zelfs 19 nog te jong om te kuren..

Kerl, jij weet blijkbaar weinig van AAS af. Zo heel ongezond is het ook weer niet, wou alleen weten of de bijwerkingen erger zijn.

Haha, ja goed het is hem wel gelukt. Deze post geeft het wel een beetje overduidelijk weg lijkt mij, maar semi-decent troll. Want hij vind het dus echt kunnen voor 14 jaar? Geintje, hoop ik dan toch ergens. Ja toch. Je fuckt ons toch. Of wil je nou echt zeggen dat er mensen zijn die niet geestelijk achtergesteld zijn en dit soort reacties serieus menen...? Nee, overduidelijk troll. Toch?

6/10 would flame again.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties, de een beter dan de ander maar afijn. Een raar verhaal hoeft niet per definitie een troll te zijn.

Na alle tips heb ik de negatieve en de positieve comments tegen elkaar afgewogen, en daar is uit gekomen dat de positieve mensen met 1 comment meer gewonnen hebben. Dus we gaan er gewoon voor en we zien wel waar het schip strand.

Bedankt voor jullie reacties, de een beter dan de ander maar afijn. Een raar verhaal hoeft niet per definitie een troll te zijn.

Na alle tips heb ik de negatieve en de positieve comments tegen elkaar afgewogen, en daar is uit gekomen dat de positieve mensen met 1 comment meer gewonnen hebben. Dus we gaan er gewoon voor en we zien wel waar het schip strand.
Verstandige keuze. En onthoud, meer is beter!

Worden jullie de Nederlandse Chestbrah en Zyzz?
Zeg maar tegen je broertje dat ie de combo sauna en aas beter kan vermijden.

19 jaar??? nog steeds geen slot erop ????

Misschien rapporteren??? Alsof we alles 24/7 kunnen lezen.:rolleyes:

Ban. Troll of geen troll. Iemand die z'n broertje van 14 aas wilt geven zal ongetwijfeld weinig positiefs gaan bijdragen aan ons mooie forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven