MuscleMeat

Kuren: Hertjes kant van het verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je weet het mooi te brengen kerel, :D de irritatie en frustratie komt nog net niet uit je post druipen. Zakdoekje erbij? :)

D. zei:
Testo, dat geloof ik allemaal best. Maar wie een vriendin verzint, zal voor een neef zijn hand niet omdraaien, wel dan?

Gab...dat neefgedoe kan je om lachen idd maar ik mag hier dood achter mn toetsenboard vallen als Hert niet bestaat.....jij krijgt van mij 5000 euro als je kan aantonen dat het anders is,bro.

Geloof me nou...Hert is net zo'n freak als opa.:D

D. heeft jullie ook weer precies waar hij je hebben wilt he? Waarom gaan jullie er nog op in? Dat jullie er nog in trappen.... :duh:

Daarom:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DBC01 zei:
Heb nooit gepretendeerd onaantastbaar te zijn :roflol:
Je zou het graag willen maar iconen die niet bestaan kun je niet afbreken tenzij je ze zelf verzint en daar is het onze Grunninger Trauma om te doen.

Heerlijk weer, steeds dezelfde mensen met dezelfde motieven die zich 'druk' om mijn persoon maken en wederom over elkaar heenkruipen om maar te scoren want zelf threads verzinnen kunnen ze niet.

D., je 'intelligente' one liners in threads werden de laatste tijd totáál niet meer opgemerkt. Iedereen las over je gebrabbel heen want je tekst sloeg kant noch wal. Hoe kun je je profileren? In jouw geval: alleen over de rug van een ander en: Niet zonder een eigen thread te beginnen.

Dus werd het wachten op een DBC-relthread. En eindelijk: Daar was ie dan!
Eindelijk een kans! En Goddank, je wordt weer eens 'gehoord' alleen nooit door zelf een thread te openen maar slechts te neuzelen over anderen, da's jammer.

:roflol: Je laat jezelf nu wel erg kennen Edu kerel, jaloezie is immer je voedingsbodem om te reageren, ga zo door! :D

Dat ik de drukte waard ben zegt genoeg over jouw leven. Elke keer te moeten knarsetanden als mijn naam langskomt, het zal je daginvulling maar zijn.;)

Oh enne PS: De echte karmaking heeft Karmic Power: 50
:fu:
Leg mij nu voor eens en altijd uit, wat hebben edje en D.s replies met jaloezie te maken? Een psycholoog zou jouw post volgens mij beoordelen als "een zwaar vertekend beeld van de werkelijkheid". Als je dat ècht denkt zit er een steekje los bij je. Ze proberen je te jennen en het lukt ze allebei nog verrekes. In je posts doe je alsof je ze helemaal doorhebt, maar je laat je goed kennen door te reageren. En als je reageert, kom dan niet met onwaarheden aanzetten. Ik bedoel, denk je nou echt dat jij zowat de enige hier bent die grote reltopics kan maken? Dat kan ik, dat kan edje en D. ook evengoed. Zoiets is ècht niet moeilijk.

Je staat wel èrg graag in de schijnwerpers ook, negatief of positief. Ik weet niet waar dat bij jou vandaan komt, maar het is net alsof je een gemis van vroeger probeert op te vullen op internet. Zo zal het vast niet zijn, maar zo komt het wel over.

benchMarc zei:
Leg mij nu voor eens en altijd uit, wat hebben edje en D.s replies met jaloezie te maken? Een psycholoog zou jouw post volgens mij beoordelen als "een zwaar vertekend beeld van de werkelijkheid". Als je dat ècht denkt zit er een steekje los bij je. Ze proberen je te jennen en het lukt ze allebei nog verrekes. In je posts doe je alsof je ze helemaal doorhebt, maar je laat je goed kennen door te reageren. En als je reageert, kom dan niet met onwaarheden aanzetten. Ik bedoel, denk je nou echt dat jij zowat de enige hier bent die grote reltopics kan maken? Dat kan ik, dat kan edje en D. ook evengoed. Zoiets is ècht niet moeilijk.

Je staat wel èrg graag in de schijnwerpers ook, negatief of positief. Ik weet niet waar dat bij jou vandaan komt, maar het is net alsof je een gemis van vroeger probeert op te vullen op internet. Zo zal het vast niet zijn, maar zo komt het wel over.

dude, neem effe een pilletje ;)

Vroeger was het wel warm als de lente begon.

EricR zei:
Daar hebben Corleone voor. Lekker topic, hoever zijn wel al off-topic momenteel?
Off topic? Niet zo ver, het hele draadje begon immers met de volle aandacht gericht op DBC, wat is er inmiddels veranderd? :D

Centaur zei:
Vroeger hadden ze ook kuilen in de weg.

In mijn tijd had je kuiloze wegen en warme lentes. Dat weet DBC ook nog wel, ook al zal er in die bush bush bij hem nog wel karresporen hebben gelopen in de oudheid toen hij naar school ging, gezellig met de trekschuit op pad. :D

Hertje zei:
Al maanden geleden was bekend dat DBC zijn kuur rond februari zou beginnen. Leuk en aardig maar ik zag het allemaal al voor me. Niet aan te slepen met eten, zweten in bed en ondenkbaar geil. :rolleyes:

Week 1
Ik heb de eerste week niet zoveel “last” gehad van de kuur van DBC. Op de paar keer na dan dat hij met een dikke kont bij me thuis kwam. Hij kon niet zitten, liggen of eraan komen. Als een bezorgd vriendinnetje heb ik hem op zijn rug gelegd en die dikke harde schijf (die op zijn reet zat) ingesmeerd en gemasseerd. :o Het was ook een beetje eigenbelang natuurlijk want ik zou anders de hele nacht dat gesteun en gekreun moeten aanhoren.

Week 2
Tot grote hilariteit van de mensen in de sportschool scheurde hij de tweede week ook nog uit zijn broek. En geloof mij, het was geen klein scheurtje maar eentje die van zijn rug tot aan zijn ehhh…. geslachtsdeel liep :) Maar DBC zou DBC niet zijn als hij niet stiekem van de aandacht zou genieten :roflol:

DBC werd deze tweede week goed ziek. Hoge koorts en zweten in bed. Ik moest gewoon naar de academie maar werd regelmatig gebeld door een klein ziek beertje. En nee, hij wilde geen melk van mama maar gewoon even horen hoe zielig hij was. Logisch want als je DBC heet en zo ziek bent dat je niet achter je laptop kunt zitten, dan is er verder niet veel meer te doen dan in je bedje liggen en wachten tot er iemand thuis komt. Gelukkig voor hem duurde het maar 2 of 3 dagen en kon hij daarna weer lekker trainen met Prins Pinda. Ook lekker voor mij natuurlijk want ik werd nu ook weer netjes door Pinda opgehaald en thuis gebracht na het trainen :)

Week 3
De afgelopen week, de derde week dus, kwamen de bijwerkingen als paddestoelen uit de grond schieten. ’s Nachts werd ik regelmatig wakker van de dampen die uit zijn shirt kwamen. Geen oude mannen zweet maar ordinaire boerderijlucht met een vleugje ammoniak. DBC wist zelf ook niet zo goed wat hij met de deken aan moest door zijn hoge lichaamstemperatuur. Normaal was ik het kacheltje van het bed maar deze functie heeft hij duidelijk van me overgenomen.

Samen door de stad lopen werd ook een hele belevenis voor mij. Na iedere 100 meter moesten we even plaats nemen aan de zijkant van de winkelstraat om maar op adem te komen. Om het nog erger te maken ging DBC regelmatig krom staan op om adem te komen. Met zijn handen op zijn knieën werd hij een zekere attractie voor de rest van het winkelend publiek. Waarschijnlijk dachten ze dat hij een aandoening was maar het waren gewoon de spuitjes die hij vrijwillig in zijn kont zet. :D

Na een paar keer aan de kant van de straat te hebben gestaan, kunnen we weer verder. Voor ons loopt een mooie dame met een ronde kont. Ik wijs DBC op haar vrouwelijke vormen zonder erbij na te denken dat hij al bijna 24 uur per dag met een erectie loopt. Als een loops hondje liep hij achter de dame aan om nog even van de vormen te kunnen genieten. Ik heb hem mee moeten nemen want anders had hij haar de rest van de middag gevolgd! Alles wordt geil voor meneer DBC. Zelfs een lantaarnpaal wordt een geil wijf met dubbel D.

Ook ik ben regelmatig een slachtoffer van het verhaal. Ik kan niet meer rustig douche, moet de deur bijna op slot doen om me om te kunnen kleden en kan af en toe maar beter thuis slapen om nog aan mijn rust te komen. Zelfs als ik wat drinken wil wordt er ongegeneerd aan me gevraagd om eerst even mijn t**ten te laten zien! :eek:

Ben benieuwd hoe ik de zondag met hem door ga brengen. Wish me luck! ;)

Hertje, wie ben je eigenlijk en wat is je relatie met dbc(01?)?

DBC01 zei:
Je maakt je druk, héél erg druk over mij, dat zegt genoeg. Ik heb nooit zo goed begrepen waarom mensen zich zo druk kunnen maken om mensen die ze slechts van radio, TV of internet kennen.
Zoals Zelda al zei de toonzetting zegt al genoeg: Irritatie en frustratie brengen je ertoe om te posten, da's eigenlijk alles. Als ik niet bekend was, was er immers geen zak aan en leest niemand je gedrein en verzinsels.
DBC is bekend dus is het makkelijk scoren.

Maar je bent niet de enige heur, anderen hadden zulke ideeen al lang voor jou. :roflol:

Je vergist je mijn waarde vrind, ik heb hier achter mijn laptop geen enkel gevoel van jaloezie, irritatie of frustratie. Ik heb enkel het gevoel dat je de boel in de maling neemt als we dit soort verhalen uit de hand van "hertje" mogen lezen. De toon/ schrift is imo vrijwel gelijk aan de jouwe.

Je maakt het er zelf na, je post om opgehemeld te worden of om je eigen ego te strelen, je zegt precies wat boardmembers willen horen en weet ook goed wat hoog ligt bij bepaalde personen en weet daar leuk op in te spelen. Niets mis mee als je het er niet zo dik zou opleggen. Je naam had W. Bos kunnen zijn.

Volgens mij is er iemand in dit topic behoorlijk aandachtsgeil (N)

Testo zei:
Hij betaalt me helaas geen stuiver en ik mag hem toch echt heel erg graag,Edje.:D

Kan niks anders zeggen dan dat DBC IRL een toffe snuiter is waar zelfs jij en D. je erg mee zullen vermaken.

Jullie maken er nou een sport van om hem af te zeiken maar zo worden jullie ook een karikatuur van jezelf en dat terwijl ik jullie gevatte posts normaal gesproken graag mag lezen.

Hert is de ideale partner voor DBC want ze is niet op haar bekkie gevallen en heeft hetzelfde schrijverstalent als die ouwe knar dus ik moet je echt uit die droom helpen,D..;)

Ja, dat is al gauw met familie, je hebt ze niet voor het uitzoeken. Je leert ermee leven, het is immers bloedverwant. Wees eens objectief en bekijk zijn internetleven eens..Neem gerust de tijd want je hebt wel even nodig.

Dat geloof ik best maar echter maakt hij dat imo hier niet waar. De mensen die hem irl hebben ontmoet zijn dermate over de scheidingslijn gestapt dat ze ook vaker on-line dan off-line zijn. Je ziet hij weet mensen (imo) nog te manupuleren ook.

Ik zeik hem helemaal niet af, dat wordt zo gezien. Ik denk dat ik gewoon de keiharde waarheid doorzie. Dit zit hem goed dwars ook. Jullie hebben allemaal Hertje ontmoet? Leuk en aardig...Maar wie is hertje? Ik denk dat DBC vaker alleen slaapt dan hij ons doet vermoeden.

Ja maar dat is omdat ze op het i-net een en dezelfde persoon zijn.

met vriendelijke en niet zo gefrustreerde groet als wordt gedacht,

"Eduard"

Testo zei:
Gab...dat neefgedoe kan je om lachen idd maar ik mag hier dood achter mn toetsenboard vallen als Hert niet bestaat.....jij krijgt van mij 5000 euro als je kan aantonen dat het anders is,bro.

Geloof me nou...Hert is net zo'n freak als opa.:D

Hert is wel echt, daar twijfelt niemand aan maar ze hoort zeg maar niet IRL echt bij hem. Zo vermoed ik he.

Je bent te goed op de hoogte van wat er irl aan meetings is geweest en wat er op de meetings is gezegd en gedaan, dus je jokt als een kleuter ;)
Ik heb inmiddels begrepen dat Edu perfect op de hoogte is van hoe het zit, alleen anderen op het verkeerde been wilt zetten. Dat schijnt humor te zijn voor sommigen.

Wat je graag wilt is anderen de meeste idiote dingen laten geloven om zo een beetje tegenwicht te kunnen geven. Het is je allemaal om het tegenwicht te doen. Het feit al dat je pagina's lang blijft replyen, daarmee is je mateoze interesse en irritatie aangetoond. Blijkt dus dat ik in de meest verstokte anti-figuren nog steeds genoeg beweging zet tot reageren. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven