Fitness Seller

Kuren: Hertjes kant van het verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toonbeeld van gezondheid dus.

:roflol: :roflol: :roflol:

karma!!

echt te grappig :roflol:

karma voor hertje!

klinkt inderdaad heel gezond om je als een puffende bejaarde door de winkelstraat te begeven.

Super verhaal mooi geschreven Hertje.
Misschien tijd dat onze grote vriend toch wat aan cardio gaat doen:D
Zie het al voor me om de 10 seconden de loopband uitzetten omdat z,n tong tussen de band dreigt vast te lopen:roflol: :roflol: :roflol:
En verder is het ook wel fijn om te horen dat ik niet de enigste perverse geilbak ben die tijdens een kuur 24/7 moet uitkijken dat ik niet ergens achter blijf haken met m,n broek:D

Karma is on its way!!

ik heb met je te doen hoor hertje, gelukkig stonden er gisteren wat stoeltjes bij Ryu anders was je na een half uurtje al weer naar huis gegaan met opa.

Maar tegenwoordig verkopen ze ook rollators dan kan opa onderweg ff gaan zitten, voor het vocht in de benen kan je steunkousen voor hem aanvragen. Maar mischien dat je ook al thuiszorg kan gaan aanvragen want eigenlijk is elke inspanning teveel voor hem begrijp ik uit je verhaal;)

Nou sterkte de komende dagen nog en mischien toch maar het advies van je vriendinnen opvolgen; die willen ook geen flinke gozer:)

Zoals Ryu al eens zei: 'Appeltje-eitje' voor Hertje. Met dit bijltje heeft ze vaker gehakt. Sterker nog: Onze liefde bloeiende op tijdens mijn hijgperiode (de eerste weken van een massakuur) in 2004. Dus maakte ze meteen kennis met 'hoe het is' :D

En wie dit vreemd in de oren klinkt moet nog maar eens de video's van wat BB'ers erop naluisteren :roflol:
Was wel weer gezellig gistermiddag, kadootje voor Ryu kopen en als een briesende hengst de winkelstraat doorbaggeren, heerlijk, helemaal in m'n element! :)

Klinkt niet echt gezond allemaal :o

Het valt allemaal nog niet mee, dat groot en sterk worden he?! :D

Week 3 zit in de pen lieverd en smaakte al stukken beter :D

Ow Ow Ow IK WIL OOK WEER!!!!!

Sterkte meid en wen maar aan de geur zo ruikt zeeland ook ;)

Hopelijk is het resultaat van de kuur net zo goed als de verhalen erover ;) Leuk verhaal :D

Hertje:roflol:!!!!!!!!!!!!!!!!PWNED DBC:roflol:

mooi geschreven, ga je elke week ons update hertje? net als man lief :p

jullie verwachten toch geen nageslacht of zo?

mama waarom ruikt papa naar die bokalen in de biologieklas?

Jopske zei:
Hopelijk is het resultaat van de kuur net zo goed als de verhalen erover ;) Leuk verhaal :D

Waar de mietjes van de diehards worden gescheiden. Praatjes vullen geen gaatjes, de praktijk is waar het om draait. Wie zei dat groot worden zonder slag of stoot gaat? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven