MuscleMeat

Kuren: Hertjes kant van het verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe eens normaal met die plaatjes.

En voor degenen die het zich afvragen; Ja natúúrlijk heeft DBC dit verhaal zelf geschreven en hertje bestaat helemaal niet.

Wees nou eerlijk als hij om de 50 meter moet uithijgen, kan hij in bed toch niets klaarspelen? Hij dompelt hem erin en is klaar....

D. zei:
Doe eens normaal met die plaatjes.

En voor degenen die het zich afvragen; Ja natúúrlijk heeft DBC dit verhaal zelf geschreven en hertje bestaat helemaal niet.

:haha: Oeps, ik hoor daar in de verte een reactie aankomen.......ren bro, ren. :D

eduardjanssen zei:
Wees nou eerlijk als hij om de 50 meter moet uithijgen, kan hij in bed toch niets klaarspelen? Hij dompelt hem erin en is klaar....

Hij gaat meteen een dutje doen en laat Hertje verder rijden... geen wonder dat Hertje meer conditie heeft :P

Gekke Gijs zei:
Inderdaad want hoe ik het begrepen heb stond jij niet elke keer gebukt te hijgen omdat je totaal geen conditie had maar omdat je kontpijn had.

Bijna goed; het is ook iets van de eerste weken al is de vochtretentie van de HGH aardig 'respect' (lees: irritatie) aan het winnen.

Hertje neemt mythische vormen aan, hoe heerlijk :cool:
Bekend bij de elite, een mythe voor het voetvolk, nog even en Eva Perón reincarneert :roflol:

Wie noem je voetvolk? Omdat ik me niet in jou groepje ophoud wil dat niet zeggen dat je me voetvolk kan noemen. Die naam geven wij aan burgers als jij.

Hehehe heerlijk, verbaas me dat je er zo snel bij bent :roflol:
Jij kaatst toch graag balletjes 'Eduard'? :D

Voor de verklaring van de term 'voetvolk' lees het topic van Ryu ;)

DBC01 zei:
Hehehe heerlijk, verbaas me dat je er zo snel bij bent :roflol:
Jij kaatst toch graag balletjes 'Eduard'? :D

Voor de verklaring van de term 'voetvolk' lees het topic van Ryu ;)

voetvolk was een grapje van mij in dat topic om iedereen aan te geven die NIET was uitgenodigd ;)

zo ook helder!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven