- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na iedere 100 meter moesten we even plaats nemen aan de zijkant van de winkelstraat om maar op adem te komen. Om het nog erger te maken ging DBC regelmatig krom staan op om adem te komen. Met zijn handen op zijn knieën werd hij een zekere attractie voor de rest van het winkelend publiek.
’s Nachts werd ik regelmatig wakker van de dampen die uit zijn shirt kwamen. Geen oude mannen zweet maar ordinaire boerderijlucht met een vleugje ammoniak. DBC wist zelf ook niet zo goed wat hij met de deken aan moest door zijn hoge lichaamstemperatuur.

Ben ik het ook mee wel eens.EricR zei:Dan maar een mietje, maar ik loop toch liever niet hijgend over straat als ik ga shoppen. Al die massa moet ook nog een beetje functioneel zijn.

EricR zei:Dan maar een mietje, maar ik loop toch liever niet hijgend over straat als ik ga shoppen. Al die massa moet ook nog een beetje functioneel zijn.
calibre zei:Ach nou waarom? Het gaat er toch om zo groot mogelijk te zijn. Of je sterk bent of niet maakt niet uit, een freak moet je zijn. En waarom zou je moeten kunnen meer dan 100 meter joggen aan 1 stuk? Als je groot bent respecteert iedereen je en zal je nooit voor iemand moeten lopen.
100 meter joggen valt DBC waarschijnlijk dood neer. Maar het zal allemaal wel meevallen, zonder rijbewijs moet hij zich toch verplaatsen.
Vraag Ryu maar 

benchMarc zei:Ben ik het ook mee wel eens.
Maar ieder zijn meug. Ik heb wel respect voor mensen die buiten natuurlijke proporties willen treden, mbv ali illegali middelen die het op de manier van DBC doen. Hij weet waar hij over lult en is niet zo'n typische beachboy kuurder. Dus daar heb ik dan wel respect voor.
calibre zei:Als je groot bent respecteert iedereen je en zal je nooit voor iemand moeten lopen.

He was being sarcastic.dj_phreak zei:

DBC01 zei:Ik jog nog regelmatig de loopband stukVraag Ryu maar
De meesten hier lezen nog steeds erg matig zie ik al wel, eens kijken wie de verlossende zin uit voorgaande posts trekt die alle discussie hierboven onnodig maakt
En verder nie zo serieus hè, Hertje schrijft veur 't vermaeck, niet voor de donderwolken![]()
DBC01 zei:@ Ik jog nog regelmatig de loopband stukVraag Ryu maar
![]()
DBC01 zei:Ik jog nog regelmatig de loopband stukVraag Ryu maar :roflol:
De meesten hier lezen nog steeds erg matig zie ik al wel, eens kijken wie de verlossende zin uit voorgaande posts trekt die alle discussie hierboven onnodig maakt
En verder nie zo serieus hè, Hertje schrijft veur 't vermaeck, niet voor de donderwolken![]()

Ryu zei: