Hmmm ik merk het al heb zowat geen moer aan deze adviezen. de simpele vraag die ik stel over side-effects wordt niet eens beantwoord. Krijg ik side-effects omdat ik 21% bodyvet heb? Nou dacht het niet. Wanneer ik Aas gebruik is gewoon mijn keus. heb geen probleem met 21%. ben van 28% naar 21 % gezakt in korte tijd (9 weken). wil even rust met cutten en weer spiermassa pakken, daarna weer paar kilootjes vet kwijt. stap voor stap. T hoeft niet in 1 keer, ik hoef ook niet eerst naar 10% om Aas te gebruis , is bullshit. Daarnaast zal mijn vetpercentage ook dalen door meer spiermassa en door gebruik van Tren. Vet dalen is voor mij totaal probleem ik heb een ectomorph lichaamstype dus verbrand razendsnel, zit bewust wat hoog in bodyvet omdat mijn spiermassa niet veel is en ik er met deze lengte skinny uit ga zien met ene gewicht tvan 90 kilo. Kortom. bewuste keus. bedankt voor jullie shitadviezen en succes met dit forum :-D
Elke debiel weet dat je doordat je dik bent meer kans hebt op sides. Overigens zou ik er liever skinny uitzien en op 1.90 bij 90 kg en 8 % staan dan op 106 bij 21 % :')
En tren doet je vetmassa niet dalen. Voeding doet dat.