XXL Nutrition

Kuur : Trenbolone/Masteron/Testosterone

Hmmm ik merk het al heb zowat geen moer aan deze adviezen. de simpele vraag die ik stel over side-effects wordt niet eens beantwoord. Krijg ik side-effects omdat ik 21% bodyvet heb? Nou dacht het niet. Wanneer ik Aas gebruik is gewoon mijn keus. heb geen probleem met 21%. ben van 28% naar 21 % gezakt in korte tijd (9 weken). wil even rust met cutten en weer spiermassa pakken, daarna weer paar kilootjes vet kwijt. stap voor stap. T hoeft niet in 1 keer, ik hoef ook niet eerst naar 10% om Aas te gebruis , is bullshit. Daarnaast zal mijn vetpercentage ook dalen door meer spiermassa en door gebruik van Tren. Vet dalen is voor mij totaal probleem ik heb een ectomorph lichaamstype dus verbrand razendsnel, zit bewust wat hoog in bodyvet omdat mijn spiermassa niet veel is en ik er met deze lengte skinny uit ga zien met ene gewicht tvan 90 kilo. Kortom. bewuste keus. bedankt voor jullie shitadviezen en succes met dit forum :-D

Elke debiel weet dat je doordat je dik bent meer kans hebt op sides. Overigens zou ik er liever skinny uitzien en op 1.90 bij 90 kg en 8 % staan dan op 106 bij 21 % :')

En tren doet je vetmassa niet dalen. Voeding doet dat.

@TS Als je het allemaal zo goed weet...why asking op een forum dan? :o

Dacht hey goed topic, 10 Posts later.... Toch niet :o

Hmmm ik merk het al heb zowat geen moer aan deze adviezen. de simpele vraag die ik stel over side-effects wordt niet eens beantwoord. Krijg ik side-effects omdat ik 21% bodyvet heb? Nou dacht het niet. Wanneer ik Aas gebruik is gewoon mijn keus. heb geen probleem met 21%. ben van 28% naar 21 % gezakt in korte tijd (9 weken). wil even rust met cutten en weer spiermassa pakken, daarna weer paar kilootjes vet kwijt. stap voor stap. T hoeft niet in 1 keer, ik hoef ook niet eerst naar 10% om Aas te gebruis , is bullshit. Daarnaast zal mijn vetpercentage ook dalen door meer spiermassa en door gebruik van Tren. Vet dalen is voor mij totaal probleem ik heb een ectomorph lichaamstype dus verbrand razendsnel, zit bewust wat hoog in bodyvet omdat mijn spiermassa niet veel is en ik er met deze lengte skinny uit ga zien met ene gewicht tvan 90 kilo. Kortom. bewuste keus. bedankt voor jullie shitadviezen en succes met dit forum :-D

1. Hoe komt je in hemelsnaam op 28% bf? Dit is 9 weken geleden zeg je. Hieruit maak ik op dat je ook pas 9 weken met bodybuilding bezig bent. (Ondanks dat je zegt dat je al var only heb gedaan)
2. Je kan wel degelijk sides krijgen als je fatty bent. Denk aan gyno. Dat is zeker wel verhoogde kans bij fatty.

Gewoon stoppen en wegwezen hier.

En je bent 43 jaar oud?

ik zou je verhaal op gh15 zetten.

Neem gewoon de raad van de mensen serieus.
Iedereen zegt hier dat je dom bezig bent maar je bent gewoon tr eigenwijs om te luisteren.
Het hele forum staat vol met vragen over eerste kuren en adviezen omtrent eerste kuren.
Dan ga jij toch elke week tren mast en test zitten prikken op een k*tdosis en op een veel te hoog vetpercentage.
Je weet geen eens hoe en wat je moet eten en dan toch naar aas grijpen.
En heb je dan anavar op 28% gebruikt ?
Omg.
Tren verbrand geen vet.
En als jij na je kuur zoals je zegt weer wilt gaan cutten kan je sowieso doei zeggen tegen je gains.

Haha slechte troll. Massa willen pakken op 21%

tren laat je niet afvallen dat doet je voeding
en die is slecht anders zou je niet zon hoog vp hebben

en je bent dik

doei

Eerdere posts hebben gelijk... Je bent met een cycle begonnen voor mannen maar je hebt je niet ingelezen wat het met je zou doen.
Maar goed, fouten maak je opdat je er van kan leren.
Mocht je doorgaan met je cycle, weet dat het waarschijnlijk aan de tren ligt.
Mensen houden ervan of mensen haten het. Ik kan er zelf niet tegen ondanks dat het wel echt goed werkt. Het veranderd gewoon je livhaam.
Dus mijn advies zou zijn, laat de tren vallen en ga alleen verder met test/mast. Als het tren A is, dan zal je wel na een paar dagen beter voelen....
En wil je de tren erin houden... Suck it up and man up! Als je wat wilt bereiken moet je dit ondergaan want het zijn normale reacties.

Ps: tren is geen vetverbrander. Met dieet en cardio verbrand je vet.... Maar tren helpt zeker wel mee!!!

• Topic Starter Topic Starter
tren laat je niet afvallen dat doet je voeding
en die is slecht anders zou je niet zon hoog vp hebben

en je bent dik

doei

Hahaha die is goed heb in mijn leven van alles over me horen zeggen maar nog nooit dat ik dik was :-D als je iemand van 43 met een vetperc van 21% dik noemt dan ben je een achterlijke imbeciel, de meeste mensen vragen me juist waarom ik in hemelsnaam aan het afvallen ben, laat staan dat ze me dik noemen maar goed heb even niet gerealiseerd dat achter dit forum een aantal neanderthalers zitten die amper tot tien kunnen tellen.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Iedereen zegt hier dat je dom bezig bent maar je bent gewoon tr eigenwijs om te luisteren.
Het hele forum staat vol met vragen over eerste kuren en adviezen omtrent eerste kuren.
Dan ga jij toch elke week tren mast en test zitten prikken op een k*tdosis en op een veel te hoog vetpercentage.
Omg.
Tren verbrand geen vet.
En als jij na je kuur zoals je zegt weer wilt gaan cutten kan je sowieso doei zeggen tegen je gains.

Haha ja das dat bedoel ik die anavar op 28% werd me ook afgeraden weet bij god niet waarom heb het toch gedaan heb 6% bf verloren door cutten en ben tegelijkertijd zo een 2 kilo spieren aangekomen werkte perfect, maakte het trainen tijdens het cutten makkelijker en gaf een lekkere boost. Zit nu op 21% is misschien niet perfect maar ik heb vooruitgang geboekt daar gaat het om.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Omg.
Tren verbrand geen vet.

Haha ja das dat bedoel ik die anavar op 28% werd me ook afgeraden weet bij god niet waarom heb het toch gedaan heb 6% bf verloren door cutten en ben tegelijkertijd zo een 2 kilo spieren aangekomen werkte perfect, maakte het trainen tijdens het cutten makkelijker en gaf een lekkere boost. Zit nu op 21% is misschien niet perfect maar ik heb vooruitgang geboekt daar gaat het om.

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Eerdere posts hebben gelijk... Je bent met een cycle begonnen voor mannen maar je hebt je niet ingelezen wat het met je zou doen.
Maar goed, fouten maak je opdat je er van kan leren.
Mocht je doorgaan met je cycle, weet dat het waarschijnlijk aan de tren ligt.
Mensen houden ervan of mensen haten het. Ik kan er zelf niet tegen ondanks dat het wel echt goed werkt. Het veranderd gewoon je livhaam.
Dus mijn advies zou zijn, laat de tren vallen en ga alleen verder met test/mast. Als het tren A is, dan zal je wel na een paar dagen beter voelen....
En wil je de tren erin houden... Suck it up and man up! Als je wat wilt bereiken moet je dit ondergaan want het zijn normale reacties.

Ps: tren is geen vetverbrander. Met dieet en cardio verbrand je vet.... Maar tren helpt zeker wel mee!!!

Ik heb wel ingelezen moor kende de sites hoor maar nogmaals zelf ondergaan is andes dan erover lezen. is mijn eerste ervaring dus hoopte op wat hulp. danken voor je reactie man, ik houd inderdaad die tren erin zolang het me lukt, ben er nu eenmaal al aan begonnen, als ik de sides te heftig vind maak ik het af met test only, gewoon lekker een gain pakken en in het najaar, dus niet direct na de kuur nog een stuk terugcutten naar 18% ofzo. ben ook niet van plan veel AAS te gebruiken wil gewoon een keer wat meer spiermassa heb jaren getraind maar zit op mijn max, vetperc is doorgeschoten omdat ik noot heb gecut, die cutcyclussen houd ik er nj in, hoop volgend jaar ergens op de 15% te zitten, heb de tijd vind 20% bodyfat helemaal niet lelijk tis niet droog maar ik zie er gewoon groot en gespierd uit en voor deze lengte is een beetje BF helemaal niet lelijk.overigens helpt die 5-htp heel erg goed tegen de slaapperloosheid, dus van dat probleem ben ik nu redelij af.

hoi,

Hahaha die is goed heb in mijn leven van alles over me horen zeggen maar nog nooit dat ik dik was :-D als je iemand van 43 met een vetperc van 21% dik noemt dan ben je een achterlijke imbeciel, de meeste mensen vragen me juist waarom ik in hemelsnaam aan het afvallen ben, laat staan dat ze me dik noemen maar goed heb even niet gerealiseerd dat achter dit forum een aantal neanderthalers zitten die amper tot tien kunnen tellen.

dat je 43 bent wil niet zeggen dat je ook meteen zon hoog vp moet hebben
dat de maatschappij het accepteert wil niet zeggen dat het ook normaal is
no offence mijn vader zit ook rond de 25% maar die wil dan ook niet kuren en doet zijn eigen ding

maar op een bodybuilding forum mag je toch echt wel verwachten dat ze gaan zeggen dat je vp veel te hoog is en dat mensen van jouw leeftijd zeggen dat ze niet snappen dat je gaat afvallen kan ik begrijpen hun weten dan ook geen fl**ker van bodybuilding af
en we leven nou eenmaal in een maatschappij waar het normaal
is om dik te zijn

03f9c846-73b3-464c-bf54-28f3c5144e2d(1).jpg

6% verliezen en 2 kilo spier aankomen is bijna onmogelijk met anavar

je kan makkelijk zonder aas afvallen ga op je voeding letten en train harder

doei

• Topic Starter Topic Starter
hoi,

dat je 43 bent wil niet zeggen dat je ook meteen zon hoog vp moet hebben
dat de maatschappij het accepteert wil niet zeggen dat het ook normaal is
no offence mijn vader zit ook rond de 25% maar die wil dan ook niet kuren en doet zijn eigen ding

maar op een bodybuilding forum mag je toch echt wel verwachten dat ze gaan zeggen dat je vp veel te hoog is en dat mensen van jouw leeftijd zeggen dat ze niet snappen dat je gaat afvallen kan ik begrijpen hun weten dan ook geen fl**ker van bodybuilding af
en we leven nou eenmaal in een maatschappij waar het normaal
is om dik te zijn

03f9c846-73b3-464c-bf54-28f3c5144e2d(1).jpg

6% verliezen en 2 kilo spier aankomen is bijna onmogelijk met anavar

je kan makkelijk zonder aas afvallen ga op je voeding letten en train harder

doei

Tja ach toch is het gebeurd met Anavar, dus dat bewijst dat jullie adviezen echt niet altijd kloppen elk persoon reageert anders, Anavar was top voor mij. Heb vaak geprobeerd te cutten maar dan zakte mijn energie naar 0 en kon ik niks tillen, misschien was het psychisch weet ik niet, maar Anavar was het steuntje in de rug waardoor ik niet in een vicieuze cirkel kwam. By the way vanochtend mijn vetpercentage opnieuw gemeten, want de meting die ik door heb gegeven was van 2 weken geleden. Ik zit nu op 19% Bf. Heb geen buikje alles is vrij strak alleen ja kep huidplooien in totaal 3.2 centimeter aan huidplooien wat voor mij leeftijd 19% betekent. Je mag zeggen wat je wilt maar ik vind het een prima resultaat van 28% naar 19%. Tuurlijk vind ik het goed dat een ieder adviseert lager te gaan zitten maar ik heb mijn redenen waarom ik dat niet wil aangegeven. Ik heb totaal geen moeite met vet kwijtraken, het enig waar ik me zorgen om maak is mijn spieren niet mijn vet. Ik heb een ectomorph lichaamstype en kom daardoor zeer moeilijk spieren aan. gewoonweg vet/gewicht kwijt raken is voor mij geen probleem.

Doei

Als jij denkt dat je met dat vetpercentage een ectomorph lichaamstype hebt dan zou ik je nog maar eens goed inlezen. Ik denk dat je eerder moeilijk spiermassa aankomt door gebrek aan kennis over voeding.
Hoe meet je overigens je vetpercentage?

Tja ach toch is het gebeurd met Anavar, dus dat bewijst dat jullie adviezen echt niet altijd kloppen elk persoon reageert anders, Anavar was top voor mij. Heb vaak geprobeerd te cutten maar dan zakte mijn energie naar 0 en kon ik niks tillen, misschien was het psychisch weet ik niet, maar Anavar was het steuntje in de rug waardoor ik niet in een vicieuze cirkel kwam. By the way vanochtend mijn vetpercentage opnieuw gemeten, want de meting die ik door heb gegeven was van 2 weken geleden. Ik zit nu op 19% Bf. Heb geen buikje alles is vrij strak alleen ja kep huidplooien in totaal 3.2 centimeter aan huidplooien wat voor mij leeftijd 19% betekent. Je mag zeggen wat je wilt maar ik vind het een prima resultaat van 28% naar 19%. Tuurlijk vind ik het goed dat een ieder adviseert lager te gaan zitten maar ik heb mijn redenen waarom ik dat niet wil aangegeven. Ik heb totaal geen moeite met vet kwijtraken, het enig waar ik me zorgen om maak is mijn spieren niet mijn vet. Ik heb een ectomorph lichaamstype en kom daardoor zeer moeilijk spieren aan. gewoonweg vet/gewicht kwijt raken is voor mij geen probleem.

Doei

hoi,

zolang je geen advies wil opvolgen veel succes
hoop voor je dat je er komt maar verwacht het niet

post anders is fotos

doei

Als ik jou was zou ik alleen maar var gebruiken!
Wondermiddeltje voor jij man!

Doei

Enige wat ik lees in je teksten keer op keer zijn smoesjes en excuses om naar middelen te grijpen. Uit je teksten haal ik weinig meer dan dat je lui, ongemotiveerd en te zwak bent om je zelf tot een prestatie te zetten.

Enige wat ik lees in je teksten keer op keer zijn smoesjes en excuses om naar middelen te grijpen. Uit je teksten haal ik weinig meer dan dat je lui, ongemotiveerd en te zwak bent om je zelf tot een prestatie te zetten.

hoi,

best wel grappig dat de jongeren moeten zeggen tegen ouderen dat ze beter iets niet kunnen pakken

is dit niet beetje omgekeerde wereld?

doei

Terug
Naar boven