XXL Nutrition

Kuur : Trenbolone/Masteron/Testosterone

Dude wat zet jij je voor lul ouwe. Als je zo easy op 28 % komt ben je geen ecto, klaar. Als er mensen zijn die je een compliment geven zou ik de volgende keer even om me heen kijken, wss hebben ze het tegen de persoon naast of achter je. En als jij daadwerkelijk op 21 % staat heb je idd geen buikje maar een pens.

• Topic Starter Topic Starter
Ben er zeker van dat het de tren is, en gezien de lage dosis, niet veel opties buiten tren laten vallen als je er zo'n last van hebt. Meeste mensen hebben het niet eens zo zwaar met 4-8x die dosis.

En heb liever dat ze hier iets teveel zeiken en correcte informatie meegeven, dan omgekeerd. Tenminste als je doelstelling is dat we als groep naar buiten komen als verantwoordelijke mensen. Want ik volg hun stelling ergens wel natuurlijk, ik kan het moeilijk geloven dat iemand wil 19, laat staan 28 procent vet hebben. Het is ook nergens voor nodig, daar dit al cijfers zijn die insuline ongevoeligheid in de hand werken, hogere estrogeenproductie uit testosterone veroorzaken, en cardiovasculaire druk (wat toch het primaire en gevaarlijkste mogelijke neveneffect van AAS gebruik is) verder in de hand werken. Het is natuurlijk je volste recht om dan te klagen over de manier waarop ze iets zeggen (maar geloof me, zou je ook doen als je hier dag op dag sommige dingen leest) maar neemt niet weg dat ze je wel goeie informatie meegeven.

Mwaaah, als mensen je op zo een manier afzeiken komt het gewoon helemaal niet binnen, tis 0% constructief. Als iemand een beetje slim is snapt hij dat. Ja weet je of je 19% goed vind of niet dat is persoonlijk. je moet niet vergeten dat de meeste bodybuilders qua zelfbeeld niet de meest gemiddelde personen zijn. Er heerst een bepaalde overperfectionisme en dat heb ik niet. Zie heel wat jongens op de sportschool met ene BF van 18/19 denk dat dat heel vaak voorkomt namelijk , en ja die jongens zijn niet superdroog maar zien er gewoon goed uit. Jullie OVERDRIJVEN, echt waar. Heb de verschillend epost gezien op dit forum, ti sniet normaal zoals mensne met vragen als honden worden afgezeken omdat de meeste zicvh hier ZO goed vinden whahahah. Dat het minder gezond is een hogere bf% en meer neveneffecten kan geven kan ik snappen, maar zeg eens eerlijk. Is jaar in jaar uit, 5 tot 6 keer kuren met 10% bf wel verantwoord en gezond ? ik denk eerlijk gezegd dat ik met mijn eerste kuurtje op mijn 43 minder schade overhoud dan jullie die je vanaf je 21e al helemaal platspuiten, je moet het nog wel tot je 50e zien vol te houden, ben benieuwd hoe je lichaam dan naar de klote is gegaan. ik wil slechts een keer kuren om het ene keer mee te maken en een kleine gain te krijgen. ALs he tme bevalt doe ik het misschien 1 keer per jaar weer, nog vijf jaar dan is dat ook allemaal weer klaar dan ga ik achter de geraniums :-D. Daarnaast ben ik ook van plan terug te cutten naar 12 procent, maar pas volgend jaar. Doe het stapje voor stapje. ben al blij met het resultaat die ik dit jaar heb geboekt.

Kortom heb jullie advies echt wel begrepen, maar tis mijn lijf en ik beslis. Inmiddels zijn de tren bijwerkingen redelijk terugezakt. Ik kijk deze week nog aan hoe het gaat. Ben me nu aan het focussen om meer te eten (naar 3800 kalorieen), wat ene hele opgave is als je zo een 3 maanden onder je behoefte hebt gegeten.

Laatst bewerkt door een moderator:
en nog even ter lering en vermaal aan jullie. zoals jullie in onderstaand elinks kunnen zien en op veel meer plaatsne op het internet is 19% bf een normaal vetpercentage voor mannen tussen de 40 en 60 :-D een een bf% van onder de 11% is te laag voor mijn leeftijd. whahaha nou jullie weer :-D

Wat jullie ook niet goed snappen is dat mensen boven de 40 meer vet rond de organen vasthouden en daardoor met de zelfde huidplooien op een hoger percentage uitkomen. iemand tussen de 17 en 29 heeft dus met dezelfde huidplooien als ik (3,2 cm) een bf% van 13%.

Dat verklaar misschien wel waarom ik die 19% helemaal niet lelijk vind en mijn omgeving ook niet. Tis heeeel normaal en goed.

Dus...nou jullie weer :D

Tabel: Vetpercentage Mannen
Leeftijd te laag normaal te hoog veel te hoog
20-39 < 8% 8% - 20% 20% - 25% > 25%
40-59 < 11% 11% - 22% 22% - 28% > 28%
60-79 < 13% 13% - 25% 25% - 30% > 30%

Als bronvermelding kunt u opnemen:

http://www.tabellenboekje.nl/menselijk-lichaam-tabel-vetpercentage.php
http://www.acti-vita.nl/bepaal-je-vetpercentage.html
http://www.runinfo.nl/vetpercentage.htm

---------- Toegevoegd om 07:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:22 ----------

Zie hieronder. Het resultaat van de huidplooi heeft dus met de leeftijd te maken. iemand tussen de 17 en 29 ziet er bij een bf% van 28% inderdaad heel dik uit, maar een man van 43 niet.

Nou jullie weer jongens, ik wil nou eens keer wat van jullie horen?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Huidplooimeting tabel voor Mannen
De huidplooidikte kun je berekenen door alle metingen van de vierpuntsmeting op te tellen.

Huidplooi Leeftijd
Dikte 17-19 20-29 30-39 40-49 50+
10mm 0.41 0.04 5.05 3.30 2.63
12mm 2.46 2.1 6.86 5.61 5.20
14mm 4.21 3.85 8.40 7.58 7.39
16mm 5.74 5.38 9.74 9.31 9.31
18mm 7.10 6.74 10.93 10.84 11.02
20mm 8.32 7.96 12.00 12.22 12.55
22mm 9.43 9.07 12.98 13.47 13.95
24mm 10.45 10.09 13.87 14.62 15.23
26mm 11.39 11.03 14.69 15.68 16.42
28mm 12.26 11.91 15.46 16.67 17.53
30mm 13.07 12.73 16.17 17.60 18.56
32mm 13.84 13.49 16.84 18.47 19.53
34mm 14.56 14.22 17.47 19.28 20.44
36mm 15.25 14.90 18.07 20.06 21.31
38mm 15.89 15.55 18.63 20.79 22.13
40mm 16.51 16.17 19.17 21.49 22.92
42mm 17.10 16.76 19.69 22.16 23.66
44mm 17.66 17.32 20.18 22.80 24.38
46mm 18.20 17.86 20.65 23.41 25.06
48mm 18.71 18.37 21.10 24.00 25.72
50mm 19.21 18.87 21.53 24.56 26.35
52mm 19.69 19.35 21.95 25.10 26.96
54mm 20.15 19.81 22.35 25.63 27.55
56mm 20.59 20.26 20.73 26.13 28.11
58mm 21.02 20.69 23.11 26.62 28.66
60mm 21.44 21.11 23.47 27.09 29.20
62mm 21.84 21.51 23.82 27.55 29.71
64mm 22.23 21.90 24.16 28.00 30.21
66mm 22.61 22.28 24.49 28.43 30.70
68mm 22.98 22.65 24.81 28.85 31.17
70mm 23.34 23.01 25.13 29.26 31.63
72mm 23.69 23.36 25.43 29.66 32.07
74mm 24.03 23.70 25.73 30.04 32.51
76mm 24.36 24.03 26.01 30.42 32.93
78mm 24.68 24.36 26.30 30.79 33.35
80mm 25.00 24.67 26.57 31.15 33.75

Mwaaah, als mensen je op zo een manier afzeiken komt het gewoon helemaal niet binnen, tis 0% constructief. Als iemand een beetje slim is snapt hij dat.

Ik moet je teleurstellen, iemand die een beetje slim is kan de feiten onderscheiden van hoe ze gebracht zijn. Enkel een dom iemand negeert informatie omdat hij zich geschoffeerd voelt door de presentatie.

Ja weet je of je 19% goed vind of niet dat is persoonlijk. je moet niet vergeten dat de meeste bodybuilders qua zelfbeeld niet de meest gemiddelde personen zijn. Er heerst een bepaalde overperfectionisme en dat heb ik niet. Zie heel wat jongens op de sportschool met ene BF van 18/19 denk dat dat heel vaak voorkomt namelijk , en ja die jongens zijn niet superdroog maar zien er gewoon goed uit.

Ik vind het niet zo persoonlijk. 19% is al kantje boord ongezond, 28% is dat ABSOLUUT. Het ziet er ook absoluut niet goed uit. Vorig jaar kwam ik op 17% uit, wat voor onze sport al gigantisch veel is, en de massieve zwemband rond mijn buik toen geeft je toch ongelijk. Meeste gyms hebben niet zoveel mensen van 19% of meer, tenzij het vrouwen zijn (voor vrouwen is 19% eigenlijk behoorlijk goed). Als ze meer dan 15% zijn staan ze vaker op de loopband dan elders, en niet omdat het er goed uitziet. Superdroog is wat je noemt 10% of minder, wedstrijddroog 7% of minder, goed gemiddelde om spiermassa aan te komen en er blijven goed uit te zien, 11-12%. Komen mensen als ik die wat makkelijker vet aan zetten wel iets boven (zit nu toch weer aan 13.5%) en geloof me ik vind dit al niet mooi meer :p Ik neem al geen foto's meer waar niet op zen minst andere mensen op staan, want anders zie ik er kleiner uit, terwijl ik in werkelijkheid 30kg meer weeg :p

Jullie OVERDRIJVEN, echt waar. Heb de verschillend epost gezien op dit forum, ti sniet normaal zoals mensne met vragen als honden worden afgezeken omdat de meeste zicvh hier ZO goed vinden whahahah.

Ik denk als je hier wat tijd doorbrengt dat je het beter zou snappen. Meer lezen mss voor je vragen stelt. Mensen doen hun best om goeie informatie door te geven, en toch komen er heel veel onervaren mensen vragen stellen over hoe ze dingen toch verkeerd kunnen/mogen doen. Dan schep je wel een beetje zo'n air. Ik vergelijk het vaak met iemand die mij komt vragen hoe ze zichzelf het best van kant kunnen maken. Daar werk ik niet aan mee. Ik sta daar niet achter, dus ik ga je die informatie niet verschaffen. Dus als je je best doet om uit te leggen hoe dit veilig kan, en iemand komt je vragen "ja maar mag ik het toch niet verkeerd doen ?" hoeveel keer ga je daar vriendelijk op antwoorden ? Kijk nu zelf eens terug naar je eigen gedrag in deze thread en zeg me nu eens eerlijk of je dit anders vind ?

Dat het minder gezond is een hogere bf% en meer neveneffecten kan geven kan ik snappen, maar zeg eens eerlijk. Is jaar in jaar uit, 5 tot 6 keer kuren met 10% bf wel verantwoord en gezond ? ik denk eerlijk gezegd dat ik met mijn eerste kuurtje op mijn 43 minder schade overhoud dan jullie die je vanaf je 21e al helemaal platspuiten, je moet het nog wel tot je 50e zien vol te houden, ben benieuwd hoe je lichaam dan naar de klote is gegaan.

Zie, daar ligt je probleem. Dat kan inderdaad perfect verantwoord en redelijk gezond. En dat is wat mensen je proberen te leren, of het nu voor 1 kuurtje is, of voor meerdere, of voor een heel leven. Want de mensen die het verkeerd doen, zoals jezelf dus, die creeëren inderdaad dat negatieve imago wat je nu schetst voor ons allemaal. Ik garandeer je dat ik gezonder ben dan jij. Ik doe er ook heel veel voor om dat zo te houden, ik investeer daar bewust in. Jij blijkbaar niet. Je zit nochtans aan een leeftijd waar leren correct gebruiken ideaal is, want vanaf 45 zijn de voordelen van continue testosterone gebruik veel groter dan de nadelen.

Kortom heb jullie advies echt wel begrepen, maar tis mijn lijf en ik beslis. Inmiddels zijn de tren bijwerkingen redelijk terugezakt. Ik kijk deze week nog aan hoe het gaat. Ben me nu aan het focussen om meer te eten (naar 3800 kalorieen), wat ene hele opgave is als je zo een 3 maanden onder je behoefte hebt gegeten.

Uiteraard, jou lichaam, jou beslissing. Niemand gaat ook iets anders beweren. net zoals die mens die wil zelfmoord plegen dat ook gaat doen als ie dat echt wil. Maar neem het mensen aub niet kwalijk als ze je met aandrang willen wijzen op het feit dat het niet de beste oplossing is.

easy op 28% gekomen whahaha wat ben jij een sukkel. Ik ben 43 en heb me vanaf me 21e klem gegeten. 20 jaar achterelkaar man achterlijke lul. Al je dat easy noemt.

Sorry, maar ik zou het zelfs niet kunnen, mezelf naar 28% vreten. Zelfs als dat al niet reteongezond was. Ik heb vaak door de 5000 calorien moeten eten om gewicht aan te zetten, en ik ben nochtans iemand die zelf redelijk doorbulkt, in tegenstelling tot meeste mensen hier. De enige manier om aan DAT soort calorien te komen vereist dat ik dagelijks weg en weer gevoerd wordt tussen de mcdonalds en de subway. Ik moet er hopelijk niet op wijzen dat dit niet gezond is. En met gebalanceerde voeding kom je er absoluut niet, zelfs niet als endomorph. Denk dat je dan je broccoli in de chocolade moet baden of zo.

---------- Toegevoegd om 07:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:32 ----------

Zie hieronder. Het resultaat van de huidplooi heeft dus met de leeftijd te maken. iemand tussen de 17 en 29 ziet er bij een bf% van 28% inderdaad heel dik uit, maar een man van 43 niet.

Je bedoelt voor inactieve mannen met lage testosterone, uiteraard. Maar als je het al zo ver laten komen hebt, waarom zou je het dan per se zo willen houden ? Het vet waar je over spreekt is overigens een grotere cardiovasculaire risicofactor dan subcutaan vet.

Je vergelijkt je met gemiddelde mensen

Ik dacht dat we aan bodybuilding deden hier

Als ik me zou berekenen heb ik overgewicht.. en krijg ik advies om af te vallen

Laatst bewerkt:
He cuttingmarlon je laat je wel kennen nu zeg....en bc respect dat je ondanks alles nog rustig uitleg geeft;)

He cuttingmarlon je laat je wel kennen nu zeg....en bc respect dat je ondanks alles nog rustig uitleg geeft;)

Ben tijdje niet op het forum geweest he, heb nu nog iets meer geduld :p Als ik dat dan doe, hoop ik dat het eventueel, als het bij die persoon niet doordringt, mss iemand anders het ziet, of iemand anders mensen kan doorverwijzen ernaar, zodat zij het niet opnieuw moeten uitleggen.

Goh mijn broek zakt helemaal af hier. Ik moet nu geloven dat je met mijn huidplooien van : (buik : 1 cm, biceps 0.4 cm, triceps 0,5 en rug 1,4 een vreselijk vet varken ben en een ongelovelijke pens hebt, whahahahaha) Pfff kep denk ik al die tijd op mars gewoont :-D WElcome me back on earth :-D

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:18 ----------

Goh mijn broek zakt helemaal af hier. Ik moet nu geloven dat je met mijn huidplooien van : (buik : 1 cm, biceps 0.4 cm, triceps 0,5 en rug 1,4 een vreselijk vet varken ben en een ongelovelijke pens hebt, whahahahaha) Pfff kep denk ik al die tijd op mars gewoont :-D WElcome me back on earth :-D

by the way: Ik zie mijn ribben aan de zijkant van mijn buik zitten en als ik mijn buik inspan zie ik wat blokjes verschijnen. Maar ja ik ben moddervet whahah volgens hebben jullie allemaal annorexia wat denk je daarvan?

In jou geval blijkbaar een behoorlijke pens onder je buikspieren ...

In jou geval blijkbaar een behoorlijke pens onder je buikspieren ...

Hahaha geef nou maar toe dat je lult. Moeilijk he?

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:25 ----------

Ik moet je teleurstellen, iemand die een beetje slim is kan de feiten onderscheiden van hoe ze gebracht zijn. Enkel een dom iemand negeert informatie omdat hij zich geschoffeerd voelt door de presentatie.

Ik vind het niet zo persoonlijk. 19% is al kantje boord ongezond, 28% is dat ABSOLUUT. Het ziet er ook absoluut niet goed uit. Vorig jaar kwam ik op 17% uit, wat voor onze sport al gigantisch veel is, en de massieve zwemband rond mijn buik toen geeft je toch ongelijk. Meeste gyms hebben niet zoveel mensen van 19% of meer, tenzij het vrouwen zijn (voor vrouwen is 19% eigenlijk behoorlijk goed). Als ze meer dan 15% zijn staan ze vaker op de loopband dan elders, en niet omdat het er goed uitziet. Superdroog is wat je noemt 10% of minder, wedstrijddroog 7% of minder, goed gemiddelde om spiermassa aan te komen en er blijven goed uit te zien, 11-12%. Komen mensen als ik die wat makkelijker vet aan zetten wel iets boven (zit nu toch weer aan 13.5%) en geloof me ik vind dit al niet mooi meer :p Ik neem al geen foto's meer waar niet op zen minst andere mensen op staan, want anders zie ik er kleiner uit, terwijl ik in werkelijkheid 30kg meer weeg :p

Ik denk als je hier wat tijd doorbrengt dat je het beter zou snappen. Meer lezen mss voor je vragen stelt. Mensen doen hun best om goeie informatie door te geven, en toch komen er heel veel onervaren mensen vragen stellen over hoe ze dingen toch verkeerd kunnen/mogen doen. Dan schep je wel een beetje zo'n air. Ik vergelijk het vaak met iemand die mij komt vragen hoe ze zichzelf het best van kant kunnen maken. Daar werk ik niet aan mee. Ik sta daar niet achter, dus ik ga je die informatie niet verschaffen. Dus als je je best doet om uit te leggen hoe dit veilig kan, en iemand komt je vragen "ja maar mag ik het toch niet verkeerd doen ?" hoeveel keer ga je daar vriendelijk op antwoorden ? Kijk nu zelf eens terug naar je eigen gedrag in deze thread en zeg me nu eens eerlijk of je dit anders vind ?

Zie, daar ligt je probleem. Dat kan inderdaad perfect verantwoord en redelijk gezond. En dat is wat mensen je proberen te leren, of het nu voor 1 kuurtje is, of voor meerdere, of voor een heel leven. Want de mensen die het verkeerd doen, zoals jezelf dus, die creeëren inderdaad dat negatieve imago wat je nu schetst voor ons allemaal. Ik garandeer je dat ik gezonder ben dan jij. Ik doe er ook heel veel voor om dat zo te houden, ik investeer daar bewust in. Jij blijkbaar niet. Je zit nochtans aan een leeftijd waar leren correct gebruiken ideaal is, want vanaf 45 zijn de voordelen van continue testosterone gebruik veel groter dan de nadelen.

Uiteraard, jou lichaam, jou beslissing. Niemand gaat ook iets anders beweren. net zoals die mens die wil zelfmoord plegen dat ook gaat doen als ie dat echt wil. Maar neem het mensen aub niet kwalijk als ze je met aandrang willen wijzen op het feit dat het niet de beste oplossing is.

Sorry, maar ik zou het zelfs niet kunnen, mezelf naar 28% vreten. Zelfs als dat al niet reteongezond was. Ik heb vaak door de 5000 calorien moeten eten om gewicht aan te zetten, en ik ben nochtans iemand die zelf redelijk doorbulkt, in tegenstelling tot meeste mensen hier. De enige manier om aan DAT soort calorien te komen vereist dat ik dagelijks weg en weer gevoerd wordt tussen de mcdonalds en de subway. Ik moet er hopelijk niet op wijzen dat dit niet gezond is. En met gebalanceerde voeding kom je er absoluut niet, zelfs niet als endomorph. Denk dat je dan je broccoli in de chocolade moet baden of zo.

---------- Toegevoegd om 07:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:32 ----------

Je bedoelt voor inactieve mannen met lage testosterone, uiteraard. Maar als je het al zo ver laten komen hebt, waarom zou je het dan per se zo willen houden ? Het vet waar je over spreekt is overigens een grotere cardiovasculaire risicofactor dan subcutaan vet.

Wil het niet zo houden dude. voor de duizendste keer ben teruggezakt van 28 naar 19%, wil eerst weer spieren aan komen en daarna weer naar 12 %, hoewel ik als ik het internet lees (jawel inlezen) die dat het voor mij leeftijd niet gezond is om veel lager te zitten dan 12 % en ik daarmee dus wel aan het randje kom. Ik basseer mijn doelen op de spiegel. nu klijg ik klachten dat mijn gezicht smal geworden is dus tja. Tja jullie zijn hardcore bodybuilders niet. Ik ben gewoon een sporter doe hiernaat nog kickboxen en hardlopen. Wil gene boduibuilder uiterlijl, ik vind het gewoonweg leleijk. Gewoon mooi gespierd thats all.

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Pfff moet eerlijk toegevn dat als ik die posts zo doorlees dat jullei een redelijk verknipt beeld hebben dan de werkelijkheid.

Hahaha geef nou maar toe dat je lult. Moeilijk he?

Lullen ? Hier halen we resultaten, en dat op een veilige en efficiente manier. Eens jij er haalt, dan mag je dat zeggen. Tot dan ben je een vent van 43 jaar op het randje van serieuze gezondheidsproblemen met voornamelijk veel excuses over waarom hij iets NIET zou moeten doen ...

En geen dank dat ik even je probleem uit de doeken gedaan heb voor je hoor.

Maar goed reageren jullie nu eens op die tabellen die ik heb gepost, wat zijn jullei huidplooien dan?
veel minder dan 32mm?

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------

Lullen ? Hier halen we resultaten, en dat op een veilige en efficiente manier. Eens jij er haalt, dan mag je dat zeggen. Tot dan ben je een vent van 43 jaar op het randje van serieuze gezondheidsproblemen met voornamelijk veel excuses over waarom hij iets NIET zou moeten doen ...

Dude waar haal je dit soort lulverhalen eigenlijk vandaan en waar basseer je het op? Als ik een url, meerdere zelf stuur waarop staat dat een bf% van 19% voor een man van 43 gewoon goed is, ga je daar niet op in maar je blijft wel dta soort kletsverhalen verkopen dat ik gezondheidproblemen krijg hiermee. Weet je de dingen die je zegt zijn nergens op gebasseerd. Weet je hoe dom dat overkomt?. Ik dnek dat je eens kritisch naar je eigen gezwets moet luisteren.

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

en perfect verantwoord en redelijk gezond je leven lang 5 to 6 kuurtjes, is de meest grote kolder die ik in mijn hele leven heb gehoord. Zijn dingen die jejzelf wijs maakt omdat je verslaafd bent aan AAS. Moet je de eerste de beste arts maar vragen of hij het met je eens is, je helpt je hele lichaam naar de kloten. Maarja joh dat zijn ook allememaal domme ouwe lullen toch? Whahahahah ik ga echt stuk hier van die bullshit

Maar goed reageren jullie nu eens op die tabellen die ik heb gepost, wat zijn jullei huidplooien dan?
veel minder dan 32mm?

Geen idee, ik laat eens om de zoveel tijd DEXA scan doen.

Dude waar haal je dit soort lulverhalen eigenlijk vandaan en waar basseer je het op? Als ik een url, meerdere zelf stuur waarop staat dat een bf% van 19% voor een man van 43 gewoon goed is, ga je daar niet op in maar je blijft wel dta soort kletsverhalen verkopen dat ik gezondheidproblemen krijg hiermee. Weet je de dingen die je zegt zijn nergens op gebasseerd. Weet je hoe dom dat overkomt?. Ik dnek dat je eens kritisch naar je eigen gezwets moet luisteren.

Want als je in een kamer van 100 mensen staat die je allemaal hetzelfde zeggen is het uiteraard logisch dat ze alle 100 verkeerd zijn en jij gelijk hebt ...

Intrabdominaal vet is gevaarlijker voor insuline-ongevoeligheid en cardiovasculair risico. Het probleem met cijfertjes uit een URL halen op het internet is hetzelfde met geloven dat je 200 kcal verbrandt op een loopband omdat de loopband dat zegt. Beiden gaan uit van eenmalige gemiddelde berekening op een acute wijze, ze berekenen NIETS op dat moment zelf. Ze zeggen je dat als je huidplooi zoveel is, dat de gemiddelde 43-jarige luiaard meer intern vet heeft dan een 23-jarige. Dat zal al een stuk minder zijn voor iemand die actief is, zoals jezelf, en nauwelijk verschillen voor iemand die zen leven lang traint en testosterone op peil houdt.

het eerst wat je leert in deze sport is dat je je niet aan gemiddelde modellen van de gewone bevolking mag houden. Als we dat deden dan waren we op basis van ons BMI allemaal obees ...

Houd het nu meer steek voor je ?

Respect BC !

Dat je nog steeds de moeite voor hem neemt.

Chapeau BC, wat een geduld heb je zeg.

Geen idee, ik laat eens om de zoveel tijd DEXA scan doen.

Want als je in een kamer van 100 mensen staat die je allemaal hetzelfde zeggen is het uiteraard logisch dat ze alle 100 verkeerd zijn en jij gelijk hebt ...

Intrabdominaal vet is gevaarlijker voor insuline-ongevoeligheid en cardiovasculair risico. Het probleem met cijfertjes uit een URL halen op het internet is hetzelfde met geloven dat je 200 kcal verbrandt op een loopband omdat de loopband dat zegt. Beiden gaan uit van eenmalige gemiddelde berekening op een acute wijze, ze berekenen NIETS op dat moment zelf. Ze zeggen je dat als je huidplooi zoveel is, dat de gemiddelde 43-jarige luiaard meer intern vet heeft dan een 23-jarige. Dat zal al een stuk minder zijn voor iemand die actief is, zoals jezelf, en nauwelijk verschillen voor iemand die zen leven lang traint en testosterone op peil houdt.

het eerst wat je leert in deze sport is dat je je niet aan gemiddelde modellen van de gewone bevolking mag houden. Als we dat deden dan waren we op basis van ons BMI allemaal obees ...

Houd het nu meer steek voor je ?
Best Big cat, ik moet zoal je zegt blij zijn met zoveel "geduld":-D
Jij haalt en ook meerdere op dit forum, ik denk ook een beetje bewust. Twee dingen doorelkaar. Intrabdominaal vet mag dan wel gevaalrijker zijn voor AAS maar ik heb het in eerste instantie over hoe mijn fysiek oogt. Ik heb nooit AAS gebruikt tot nu toe dus heb mijn bf nooit vanuit dta standpunt bekeken. Als ik in de spiegel kijk zie ik gewoonweg niet veel vet klaar uit. alles zit redelijk op de goeie plek. Ik heb een redelijke borstpartij en een paar flinke biceps en armen en flinke steveige en gespeirde bovenbenen. Bij het kickboksen kan ik het goed motoriseren en flinek klappen en trappen uitdelen. Mijn conditie is prima. Wat er nog aan scheelt is dat ik visueel gezien niet mooi droog sta en dus mijn spieren niet mooi hard zijn. Ik snap dat er in Bodybuildiing andere dingen gelden maar t slaat gewoon nergens op om mij moddervet te noemen. Als je dat nou gewoon eens eenvoudig toegaf dan waren we al een stap verder. En ik heb ook al heel vaak gezegd dat ik de risico's snap, maa rjij weet ook evengoed dat ik bij zo een eerste kuur echt niet dood neer ga vallen. Wat jullie moeten doen is nuanceren en niet niet zo extreem doen, dan kunnen mensen ook beter pakken wat je zegt. Er is niet maar 1 waarheid. En je bent geen arts maar je zit wel op die stoel. Je vergeet dat je gewoon niet alles weet, klaar uit. Ik zal het advies om lager in bf ter harte nemen maar nogmaals niet nu, vind het niet mooi om 90/95 te wegen met deze lengte. Mijn probleem. Hoop dat het nu een beetje duidelijk is.

Ik zal eens een stok in de kippenren gooien...

Vroeger, en zelfs nu niet allemaal, waren alle strongman competitors ook helemaal niet 'shredded' en werd er vrolijk op los
gekuurd met toch wel alleraardigste resultaten.

Ok, een hoger BF is niet de ideale omgeving om te kuren, maar het kan wel. Desalniettemin had de kuur wel wat anders mogen
uitzien in dit geval :)

Ik zal eens een stok in de kippenren gooien...

Vroeger, en zelfs nu niet allemaal, waren alle strongman competitors ook helemaal niet 'shredded' en werd er vrolijk op los
gekuurd met toch wel alleraardigste resultaten.

Ok, een hoger BF is niet de ideale omgeving om te kuren, maar het kan wel. Desalniettemin had de kuur wel wat anders mogen
uitzien in dit geval :)

Maar TS is geen strongman.

Terug
Naar boven