Fitness Seller

Kuur : Trenbolone/Masteron/Testosterone

Hoi,

Haha walter, in ieder geval 1 verstandige ouwe lul :p

Doei

Eigenwijze oude d man die zich niet ingelezen heeft
sunt hoor

• Topic Starter Topic Starter
Jongens jullie advies is me duidelijk, inlezen (alsof ik dat niet gedaan heb maargoed), stoppen met deze kuur, terugcutten naar 5% en dan beginnen met test only als beginnerskuur. Dankewel allemaal :-D

Hoi,

Goeie ouwe! Leuk grapje.
Maar als je cut naar 12% en dan begint met test only zou ik je wel credits geven.
Je hebt duidelijk niet goed ingelezen.

Doei

Jongens jullie advies is me duidelijk, inlezen (alsof ik dat niet gedaan heb maargoed), stoppen met deze kuur, terugcutten naar 5% en dan beginnen met test only als beginnerskuur. Dankewel allemaal :-D

hoi,

en nog steeds zo bijdehand
je bent 43 kom op man

doei

Tja ach toch is het gebeurd met Anavar, dus dat bewijst dat jullie adviezen echt niet altijd kloppen elk persoon reageert anders, Anavar was top voor mij. Heb vaak geprobeerd te cutten maar dan zakte mijn energie naar 0 en kon ik niks tillen, misschien was het psychisch weet ik niet, maar Anavar was het steuntje in de rug waardoor ik niet in een vicieuze cirkel kwam. By the way vanochtend mijn vetpercentage opnieuw gemeten, want de meting die ik door heb gegeven was van 2 weken geleden. Ik zit nu op 19% Bf. Heb geen buikje alles is vrij strak alleen ja kep huidplooien in totaal 3.2 centimeter aan huidplooien wat voor mij leeftijd 19% betekent. Je mag zeggen wat je wilt maar ik vind het een prima resultaat van 28% naar 19%. Tuurlijk vind ik het goed dat een ieder adviseert lager te gaan zitten maar ik heb mijn redenen waarom ik dat niet wil aangegeven. Ik heb totaal geen moeite met vet kwijtraken, het enig waar ik me zorgen om maak is mijn spieren niet mijn vet. Ik heb een ectomorph lichaamstype en kom daardoor zeer moeilijk spieren aan. gewoonweg vet/gewicht kwijt raken is voor mij geen probleem.

Doei

Je klinkt als een klein kind.... met t verstand van nul.
geloof t bijna niet wat je allemaal schrijft.

'DOEI'

Haha goeie, na tientallen juiste reacties wil jij nog steeds geloven dat jij de enige bent die het bij het goede eind heeft :roflol:

Als jij je uberhaupt had ingelezen had je in ieder geval geweten dat:
- een lager vetpercentage beter is voor kuren en de kans op bijwerkingen verminderd.
- Masteron nergens op slaat met dat vetpercentage.
- Je doseringen nergens op slaan.
- De bijwerkingen die je krijgt en kunt krijgen.

Oftewel je hebt je niet ingelezen anders had je dit soort vragen niet gesteld. Je bent gewoon ergens aan begonnen zonder jezelf goed te informeren en durft nu je fout niet toe te geven omdat je een eigenwijze arrogante lul bent. Dit is weer typisch zo'n verhaal waardoor Aas in een slecht daglicht komt te staan.

Anyway succes met je kuur.

P.s. Nakuren is niet nodig met test/tren/mast, nadelig voor je gains.

Haha goeie, na tientallen juiste reacties wil jij nog steeds geloven dat jij de enige bent die het bij het goede eind heeft :roflol:

Als jij je uberhaupt had ingelezen had je in ieder geval geweten dat:
- een lager vetpercentage beter is voor kuren en de kans op bijwerkingen verminderd.
- Masteron nergens op slaat met dat vetpercentage.
- Je doseringen nergens op slaan.
- De bijwerkingen die je krijgt en kunt krijgen.

Oftewel je hebt je niet ingelezen anders had je dit soort vragen niet gesteld. Je bent gewoon ergens aan begonnen zonder jezelf goed te informeren en durft nu je fout niet toe te geven omdat je een eigenwijze arrogante lul bent. Dit is weer typisch zo'n verhaal waardoor Aas in een slecht daglicht komt te staan.

Anyway succes met je kuur.

P.s. Nakuren is niet nodig met test/tren/mast, nadelig voor je gains.

Grappig, wordt ik arrogant genoemd, het stikt hier van de arrogante lullen.
Dat een lager vetpercentage de kans op bijwerkingne verminderd is me nu al duidelijk, ik heb overigens duidelijk uitgelegd waardoor ik niet lager terug wil cutten, ik wil niet in mijn kleren zwemmen en wil niet terug naar de 95 kilo. etendat is mijn keuze toch?? Thats it.

Een advies is pas een advies als ik zelf mag kiezen of ik er wat mee doe, of niet? Wat is er verder mis met min dosseringen? neem nu 200 mg elk wilde na de tweede week mijn dossering neverhogen naar 300 mg, mits het allemaal goed uitwerkt?

Daarnaast, ja klopt ben er idd al mee begonnen misschien achteraf gezien niet de meest verstandige kueze om vooral Tren erbij te zetten, maar ik zet het gewoon door zolang het goed gaat, anders kan ik altijd nog de kuur afmaken met test only. Tja dat ik nu risico's op meer bijwerkingne loop, kep legio berichten gelezen van gasten dei wel op weet ik veel hoelaag bf zetten en toch verschriklleijke bijwerkingen krijgn en daardoor afhaken dus tja....

Ik zit nu trouwens inmiddels op 19% bf, grappig genoeg ben ik dus wel degelij de laatste 2weken enorm gezakt in bf juis in combinatie met deze kuur, heb namelijk de cut wat afgemaakt met deze stack door onder mijn caloriebehofte te bijven. ik weeg inmiddels 101 kilo. Vanaf deze week ga ik weer op behoefte eten. 3300 kalorieen en volgende week iets boven behoefte met een clean bulk. iets van 3500 kalorieen.

ik maak deze kuur gewoon netjes af en zie dan wel het resultaat, momenteel vallen de bijwerkingne nog redelijk om mee te leven.

Weet je wat ik houd jullie wel op de hoogte hoe deze zeer onverstandige keuze van mij uitpakt. Van slechte voorbeelden kun je ook leren toch? Dan zal ik eerlijk toegeven of ik achteraf gezien het helemaal fout heb gedaan of dat het gewoonweg beantwoord aan mijn doelstellinge. Die zijn. nog ietsjes terug in bodyvet. dus naar 18% en 4 a 5 kilo spiermasse erbij. Hoop qua gewicht ergens op 105 kilo uit te komen. En tja ik weet dat julie je nesu ophalen voor 18% bf maar dat is MIJN doelstelling, ik hop dat dat mag ?

Ben maar half door de thread geraakt :

A.is er nu antwoord op gekomen of er nu enth of ace gebruikt is ? Anders lijkt het probleem mij logisch : overschakelen van ace of enth, of omgekeerd van 2x per week naar dagelijks injecteren.

B.Je komt van 28 naar 21% en, je noemt jezelf ectomorph ? Ik geloof niet echt in die indelingen, maar lijkt me als je dat wel doet dat je snapt dat een ecto nooit aan 28% komt om te beginnen.

C.De probs die je beschrijft zijn allemaal makkelijk te linken aan tren. Tenzij je inderdaad ace 2x per week aan het spuiten bent ipv enth, dan is het heel uitzonderlijk dat je zo zwaar reageert op slechts 100 of 200 mg tren per week. Dus oplossing lijkt me dan ook heel duidelijk : geen tren meer voor jou.

tHw0b.gif

tumblr_moixogQT2J1rd35cbo1_250.gif

tumblr_m010l6LNUE1qaq6yl.gif

Dat redt jij makkelijk met var only joh!
Wonder middeltje toch voor jou zoals je melde.

Dit is een bodybuild forum.
Welke bodybuilder vind 20% bodyfat nou mooi genoeg?
Ga lekker mensen eriteren op een ander forum ofzo.

A.is er nu antwoord op gekomen of er nu enth of ace gebruikt is ? Anders lijkt het probleem mij logisch : overschakelen van ace of enth, of omgekeerd van 2x per week naar dagelijks injecteren.

B.Je komt van 28 naar 21% en, je noemt jezelf ectomorph ? Ik geloof niet echt in die indelingen, maar lijkt me als je dat wel doet dat je snapt dat een ecto nooit aan 28% komt om te beginnen.

C.De probs die je beschrijft zijn allemaal makkelijk te linken aan tren. Tenzij je inderdaad ace 2x per week aan het spuiten bent ipv enth, dan is het heel uitzonderlijk dat je zo zwaar reageert op slechts 100 of 200 mg tren per week. Dus oplossing lijkt me dan ook heel duidelijk : geen tren meer voor jou.

Ik gebruik enth. vandaar twee keer per week.

Ja dat bedoel ik nou jullie denken echt dat je alles weet heh. Ik ben van nature broodmager joh, zoals mijn hele famile. ik kan je haarfijn vertellen hoe ik op 28% kom. Ik heb sinds mijn 21e levensjaar heel lang rond de 4000 kalorieen gegeten en keihard getraind. ik was altijd geobsedeer ddoor puur aankomen omdat ik 70 kilo woog bij een lengte van 193. Dat is me gelukt, ik heb echter nooit gecut , dat was dus ook de grote fout heb dus vooral vet gegaind en relatief veels te winig spieren. En aangezien ik zeer winig erfelijk aanleg om spiermassa op te bouwen is mijn spiermassa dus ook nooit impossant geweest, heb me nooit bekommerd om droog worden. Misschien een soort obsessie om "GROOT" te zijn. sterker nog als ik weer "gewoon"eet verlies ik razensnel al mijn gewicht, dat heb ik wel ervaren in periodes dat ik neit at en traine en/of ziek was dan was ik binnen de korste keren 10 kilo ofzo kwijt (vet en speiren).

En nog iets wat jullie niet weten. Ja moeilijk om te horen heh :-D. Neem nou mijn vader, die is brood en brood mager, is zijn leven nooit dik geweestmaar heeft een BF van 35 % kortom, ectomorph zijn heeft niks te maken met je BF percentage maar met je spiermassa, Ectomorphen zetten heel moeilijk spiermassa aan en als je weinig spieren hebt kan je verhoudingsgewijs dus veel bf hebben. Nou kunnen jullie ook een keer wat leren van een oude lul, hahaha ik zat al in de sportschool te squatten en te bankdrukken toen jullie nog met he-man poppetjes speelde joh...dus tja. Goed ik zal jullie "bodybuilders" wel met rust laten. Jullie denken echt dat je alles weet. BEgon gewoon met ene vraag over bijwerkingen my god volgens mij hebben ene aantal mensen op dit forum nog nete geen hartaanval gekregen. Weet dat de meeste van jullei hier jezelf helemaal naar de klote spuiten met 4/5 kuurtjes per jaar in absurde dosseringen, alleen om aandahct te krijgen van de vrouwen en dan noemen jullie mij oooh zo onverstandig omdat ik een kuur neem bij een bf van 19% hahahaha wat een grote grap!!!!

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Hej mijn laatste betoog was niet zozeer op jou gericht maar vooral op dat gezeik van een ieder hier. Dankje voor je toch serieuse reactie. denk inderdaad dat het door Tren kom en ik er niet zo goed op reageer ik gerbuik enthanaat. Ik kijk het gewoon nog even aan en schakel anders over op Test only danwel breek de kuur voortijdig af, ik bedoel ik heb nog opties, en doe later nog een keer ene test only. Tis niet zozeer dat ik vies ben van advies of kritiek maar tis de manier waarop het hier wordt gespuit zonder enig respect voor andermans mening. Kijk als je iemand niet serieus en netjes advies wil geven. houd dan gewoon je mond zou ik de meest hier willen adviseren.

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Ooh is hij de baas hier. Zo klinkt het wel inderdaad whahaha.

Iemand die ondervoed is hoeft geen ecto te zijn.
Dacht vroeger ook dat ik ecto was met mijn 60kg op 1,86.
Weeg nu 102 na een paar jaartjes.
Iedereen kan spiermassa bouwen als je maar weet hoe.
Als jij op 28% bf zat weet jij dus gewoon niet hoe.
Als jij dan niet wilt luisteren naar mensen die wel weten hoe het moet, ben je gewoon een eigenwijze arrogante lul.

I
Hej mijn laatste betoog was niet zozeer op jou gericht maar vooral op dat gezeik van een ieder hier. Dankje voor je toch serieuse reactie. denk inderdaad dat het door Tren kom en ik er niet zo goed op reageer ik gerbuik enthanaat. Ik kijk het gewoon nog even aan en schakel anders over op Test only danwel breek de kuur voortijdig af, ik bedoel ik heb nog opties, en doe later nog een keer ene test only. Tis niet zozeer dat ik vies ben van advies of kritiek maar tis de manier waarop het hier wordt gespuit zonder enig respect voor andermans mening. Kijk als je iemand niet serieus en netjes advies wil geven. houd dan gewoon je mond zou ik de meest hier willen adviseren.

Ben er zeker van dat het de tren is, en gezien de lage dosis, niet veel opties buiten tren laten vallen als je er zo'n last van hebt. Meeste mensen hebben het niet eens zo zwaar met 4-8x die dosis.

En heb liever dat ze hier iets teveel zeiken en correcte informatie meegeven, dan omgekeerd. Tenminste als je doelstelling is dat we als groep naar buiten komen als verantwoordelijke mensen. Want ik volg hun stelling ergens wel natuurlijk, ik kan het moeilijk geloven dat iemand wil 19, laat staan 28 procent vet hebben. Het is ook nergens voor nodig, daar dit al cijfers zijn die insuline ongevoeligheid in de hand werken, hogere estrogeenproductie uit testosterone veroorzaken, en cardiovasculaire druk (wat toch het primaire en gevaarlijkste mogelijke neveneffect van AAS gebruik is) verder in de hand werken. Het is natuurlijk je volste recht om dan te klagen over de manier waarop ze iets zeggen (maar geloof me, zou je ook doen als je hier dag op dag sommige dingen leest) maar neemt niet weg dat ze je wel goeie informatie meegeven.

• Like
Waarderingen: CUPY
Iemand die ondervoed is hoeft geen ecto te zijn.
Dacht vroeger ook dat ik ecto was met mijn 60kg op 1,86.
Weeg nu 102 na een paar jaartjes.
Iedereen kan spiermassa bouwen als je maar weet hoe.
Als jij op 28% bf zat weet jij dus gewoon niet hoe.
Als jij dan niet wilt luisteren naar mensen die wel weten hoe het moet, ben je gewoon een eigenwijze arrogante lul.

Nou naar jou zou ik zeker niet luisteren, want jij kan ook niet luisteren zo te horen. Heb al uitgelegd dat mijn aanpak verkeerd was, als je gewoon ook luistert naar wat ik zeg, ben daarom ook vet kwijtgeraakt nu. Het enige wat ik zeg en daar blijf ik bij, dat ik nu niet nog meer terug wil zakken maar eerst spiermassa wil aankomen en dan pas weer verder terugzakken. Het is me echt wel duidelijk dta het het ideaalste is, of het beste of wat dan ook om eerst terug te cutten naar 12% of iets, maa rik wil dat gewoon niet.
Overigens ga ik heel wat jaartjes mee en zie ik heel wat gasten rondlopen bij de sportschool. dik dun gespier veel vet weinig vet, veel spieren + veel vet. Jullie doen net alsof ik of ander apart geval ben ofzo, daarom vind ik jullie reactie zo uit verhouding.
Ik heb een lang breed postuur en heb geen buikje. krijg doorgaans complimenten over mijn body, heb nu inmiddels een vetpercentage die door dokters niet al songezond wordt gezien, voor ene sporter moet dat lager dat klopt, maar die overtrokken reacties vanjullie zijn nergens voor nodig. En ach ja die mensen die me complimenten geven zullen wel geen verstand hebben van boduibuilding maar who cares, alsof een boduibuilder DE norm is ofzo. Denk dat jullie in een droomwereld leven.

En ja ik ben WEL ectomorf en JA ook ectomorpen kunnen spieren opbouwen EN kunnen een hoog vetpercentage kweken, dus dat hoor je me niet zeggen, maar als je stelt dat iemand met bf van 28% geen ectomorph kan zijn dan heb je het niet begrepen.

Jij weegt nu overigens 102 kilo, ben heel bij voor je, wat een arrogantie zeg....maar tis omdat je al heel vroeg AAS heb gepakkt. Ik heb dat nooit gedaan. Ik ben blij voor je mand. Ga zo door, maar laat mij even mijn ding doen ja.

Terug
Naar boven