Fitness Seller

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lieve grote meneer Tremendes, zou U zo vriendelijk willen zijn de titel van mijn topic aan te passen met Uw magische toetsenbord? Iets van Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps vind ik wel sweet. Peps komen er na de Slin bij namelijk nadat Gxl1 ze heeft uitgetest en ik besloten heb of het de moeite waard is :P

Klik bij je openingspost op bewerken, erna klik je op geavanceerd en dan zie je bovenin je topic titel en dan kun je hem aanpassen.

Graag gedaan en de karma knop zit links

Tjonge waar is de tijd gebleven dat leden in deze sectie dit niet zelf konden en overgeleverd waren aan de gratie van ons mods?

2014 moet mijn massa jaar worden, gaan voor de 120 op het eind van het jaar, met een acceptabel VP uiteraard, max 15. Zal er dus wel op neerkomen dat ik er in de zomer niet op 8 % bij loop maar dat boeit me geen drol :p

Ik hoop(droom) dat ik ook op 120 kom dit jaar. We staan op hetzelfde gewicht ongeveer.
Race doen ? :D j/k

• Topic Starter Topic Starter
Hahah denk dat de kans wel aanwezig is dat jij 'm eerder haalt bro. Tis je gegund iig :p

Hahaha pest die man niet zo. Volgende keer mag jij 'm veranderen Trem! :D

Ik zou het niet weten, grens is toch al redelijk hoog. Nordi+slin niet onderschatten. Je gaat die 10 kilo er heel snel bij hebben :)

Klinkt goed, in ;)

Ik zou het niet weten, grens is toch al redelijk hoog. Nordi+slin niet onderschatten. Je gaat die 10 kilo er heel snel bij hebben :)

Moet er al 12 bij hebben inmiddels, toen ik me vanmorgen woog stond er nog maar 108.8 op de schaal. Maar idd, denk dat het voor het eind van het jaar ruim gehaald moet zijn. Als 't echt zo easy gaat na deze kuur zoals je aangeeft wil ik nog wel denken aan een wedstrijd eind van het jaar.

Moet er al 12 bij hebben inmiddels, toen ik me vanmorgen woog stond er nog maar 108.8 op de schaal. Maar idd, denk dat het voor het eind van het jaar ruim gehaald moet zijn. Als 't echt zo easy gaat na deze kuur zoals je aangeeft wil ik nog wel denken aan een wedstrijd eind van het jaar.

Contest prep kost ook wel paar maanden en is k*t haha.

Ook nog een idee idd, maar dan kan ik niet meer bij de junioren :( Haha ik zie 't wel ff, weet ook niet of ik 't durf..

Vandaag was chest/triceps en heb wat kuiten gedaan. Die ga ik nu ook maar eens echt 3 keer per week pakken.

BP na opwarmen : 4x10x90. Iets minder langzame negatieve, wel goed op uitvoering
Incline fly SS Incline DB Press : 4x10x10 SS 4x10x28. Vrij zwaar dit zo.
Plate loaded chest press SS Crossover low to high : 4x10x35 per kant SS 4x10x5.
Afgemaakt met wat high to low crossover dropsets.

Skullcrusher : 3x8x42 ( stang weegt 12 kg )
Close grip pushdown : 3x10x50
Rope overhead extension : 3x10

Standing Smith calf raise op zo'n stepje : 5x8x180 kg. Wel oncomfortabel maar 't wil.
Seated toe press met gebogen knie : 5x12x200.

Prima training. Wel zwaar ruk dat het zelfs rond 12/half 1 al mother****ing druk is in die k*tgym. Ligt midden in het centrum, vlak naast 't station. Heb al spijt dat ik er heen ben gegaan, zeker als ik vanaf volgende week rond half 7 moet gaan trainen.

Ik haat het als er teveel mensen in de gym zijn. Dan zou ik toch 2014 doen makker :D

Alsof je bij de junioren zomaar wint ;)

Kunt altijd met mij mee naar club mikey.

-sim

Welke wedstrijd wil je doen dan?

Welke wedstrijd wil je doen dan?

No clue, had me voorgenomen dat als ik er 1 zou doen het de Flexcup junioren zou zijn, mooie instap opzich. Maar ik heb ook geen zin in zo'n chaotische rotzooi zoals het afgelopen jaar moet zijn geweest, dat is echt niet mijn ding als ik al relatief zenuwachtig ben. Dus dikke kans dat ik gewoon nog een aantal jaar ga bouwen en als ik mezelf dan minder ecto vind dan eens een wedstrijd doe :P

No clue, had me voorgenomen dat als ik er 1 zou doen het de Flexcup junioren zou zijn, mooie instap opzich. Maar ik heb ook geen zin in zo'n chaotische rotzooi zoals het afgelopen jaar moet zijn geweest, dat is echt niet mijn ding als ik al relatief zenuwachtig ben. Dus dikke kans dat ik gewoon nog een aantal jaar ga bouwen en als ik mezelf dan minder ecto vind dan eens een wedstrijd doe :P

Flex cup ook al rotzooi qua organisatie? Nk ook niet normaal. Gewoon zonde voor de atleten.

Het probleem is dat we onszelf altijd zien als ecto haha

Flex cup ook al rotzooi qua organisatie? Nk ook niet normaal. Gewoon zonde voor de atleten.
Jip veels te druk en chaotisch. Niet gek als ze 250 atleten moeten weg werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven