XXL Nutrition

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Het probleem is dat we onszelf altijd zien als ecto haha

Jip veels te druk en chaotisch. Niet gek als ze 250 atleten moeten weg werken

Klopt, ik keek zonet in de spiegel en vond m'n benen er voor het eerst niet beroerd uit zien. Helaas was dit na een flink volume legworkout met die chick. :(

Overal een 3 a 4 seconden negatief en 1 sec positief, flink knijpen.

Squats na opwarmen : 3x15x80, 3x12x100, 3x10x110.
Front squat, k*t oefening : 3x8xlege stang, 5x10x60. Krijg 'm nog steeds niet helemaal top, zal ooit wel lukken.
One leg plate loaded leg press : 5x12x80.
Leg Extension : 5x8xfullstack met daarna dropsetje. Quads helemaal tot de nok toe vol.
SLDL : 5x8x60
Leg Curl : aantal dropsetjes.
Zo'n adductor ( waar je je poten naar elkaar toe brengt iig ) gedaan. 3x12xfull stack heeeel traag, voelde goed.

Toe press gebogen knie : 5x20x80 geloof ik op de 45 graden leg press
Toe press gestrekt met 1 been, voet in het midden : 5x15x80. Voel dit meer aan de buitenkant van m'n kuit.

Rope crunches en side bends voor de abs gedaan. Prima training. Vind legs wel fijn om samen met iemand te doen, het constant verwisselen van schijven zuigt wel maar ik heb zelf wel gauw de neiging om te stoppen als 't pijn begint te doen en zij zegt gerust dat ik altijd ecto blijf als ik me zo blijf aanstellen. Beetje 'grow a pair sissy' attitude, heel chill.

Laatst bewerkt:
Het probleem is dat we onszelf altijd zien als ecto haha

Jip veels te druk en chaotisch. Niet gek als ze 250 atleten moeten weg werken

Ja opzich slecht excuus voor chaos. Ze werken met inschrijvingen dus ze weten hoeveel er komen. Dan gewoon strakke planning maken. Kan altijd was mis gaan natuurlijk. Bij nk waren niet eens veel atleten en was het slecht.

Bijna overal is t slecht geregeld idd, helaas

Mike hoe zag je cycle er uit met de tren ace en..?? weet niet wat je er bij had, kan het zo niet vinden :P

slin en HGH dosissen?

Mike hoe zag je cycle er uit met de tren ace en..?? weet niet wat je er bij had, kan het zo niet vinden :P

1 pagina was deel 1 idd, erna heb ik nog 5 weken op 100 Ace ED, 50 MastP ED, 90 Var ED en 300 TestE EW gezeten met wat T3. De 6e week heb ik de Ace naar 150 gedaan en de Var eruit gedaan omdat ik er last van m'n pens van kreeg.

GH eerst op 2 maar wss vrij snel naar 3 iu en de Slin om te beginnen alleen 10 iu Post workout. Even zien hoe dat bevalt. GH = Nordi dus iig echt GH

1 pagina was deel 1 idd, erna heb ik nog 5 weken op 100 Ace ED, 50 MastP ED, 90 Var ED en 300 TestE EW gezeten met wat T3. De 6e week heb ik de Ace naar 150 gedaan en de Var eruit gedaan omdat ik er last van m'n pens van kreeg.

GH eerst op 2 maar wss vrij snel naar 3 iu en de Slin om te beginnen alleen 10 iu Post workout. Even zien hoe dat bevalt. GH = Nordi dus iig echt GH

Als ik ace 150 mg zie staan heb ik spontaan zin om ook op 150 te gaan zitten :o

Ace 600 :cool:

Als ik ace 150 mg zie staan heb ik spontaan zin om ook op 150 te gaan zitten :o

Ja mentaal was 't easy vol te houden, wel balen dat ik er dus zo'n hoge bloeddruk van kreeg :P Fysiek gezien veranderde ik wel in die week, aders die er uit popten op m'n traps/bovenkant borst en na de training op m'n lats, constant dwarsaders op m'n biceps ( die er overigens wel zijn blijven zitten ). Ben benieuwd wat het zou doen als je meteen gewoon 6 tot 8 weken op die dosis zit hehe. Mss wat voor de volgende keer.

Ja mentaal was 't easy vol te houden, wel balen dat ik er dus zo'n hoge bloeddruk van kreeg :P Fysiek gezien veranderde ik wel in die week, aders die er uit popten op m'n traps/bovenkant borst en na de training op m'n lats, constant dwarsaders op m'n biceps ( die er overigens wel zijn blijven zitten ). Ben benieuwd wat het zou doen als je meteen gewoon 6 tot 8 weken op die dosis zit hehe. Mss wat voor de volgende keer.

En dan moet je het echt nog gaan verkopen ook he :p. Misschien is 4 weken 100ED en 4 weken 150ED wel leuk voor mijn blast nu.

had je geen last van vreselijke zweet buien? meen te lezen dat je dat best erg had. Lijkt me echt vreselijk haha

Tren zweet stinkt echt als de t*ring, ik heb het wel alleen tijdens inspanningen. Voornamelijk op de gym dus. Normaal durf ik wel 2/3x in hetzelfe shirt trainen maar op tren is het max 1x :roflol:

Tren zweet stinkt echt als de t*ring, ik heb het wel alleen tijdens inspanningen. Voornamelijk op de gym dus. Normaal durf ik wel 2/3x in hetzelfe shirt trainen maar op tren is het max 1x :roflol:

ja ben nog aan het twijfelen of ik dat een keer wil gebruiken op de school waar ik nu zit. sport zowat dagelijks, niet zwaar maar evengoed :p. en dan is het niet echt chill haha

had je geen last van vreselijke zweet buien? meen te lezen dat je dat best erg had. Lijkt me echt vreselijk haha

Ja warmer dan normaal maar niet als ik gewoon stil zat. Als ik bijvoorbeeld wind tegen had op de fiets kwam ik wel drijfnat aan. Tijdens training ook na 1 set squats ofzo al zeik en zeik nat maar als ik me rustig hield was er niet veel aan de hand opzich, dat was op Tren E op 400 wel anders, daar liep het gewoon constant van me af.

Jep, heb ik ook. En niet zoals met normaal zweet dat het ff duurt voor je het ruikt, zodra je zweet, stink je ook bijna meteen :') Overigens heb ik het warme nu nog steeds, denk dat Tren iets in me kapot heeft gemaakt haha, als ik nu naar de gym fiets met temperaturen rond het vriespunt heb ik het nog steeds ****ing warm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven