MuscleMeat

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

Had het ook liever niet nodig gehad :p Jij weet hoe m'n rug eruit zag, m'n poten waren nog 4 keer zo erg. Zat meer haar op dan op m'n kop zowat.

Damn hoe lang doe je daar over? Wekelijks alles of gezicht paar keer per week en rest om de zoveel tijd?

Ik doe 2 of 3 keer per week m'n chest/buik omdat het daar 't hardst gaat. Benen/rug/armen ga ik 1 keer per 2 weken doen en m'n smoel alleen als ik toonbaar naar buiten moet :P

Een keer mijn boven benen geschoren. Uur mee bezig geweest geloof ik. Ergste vond ik het jeuken en prikken, vooral als ik wilde slapen.
Ga het van de zomer nog wel een keer doen denk ik, maar alleen boven benen. Onderbenen vind ik een beetje te ver gaan.

Moet het ook trimmen, tondeuse op 3 mm en je hebt nergens last van en 't ziet er fresh uit. Echt scheren lijkt me idd ook net wat te veel jeuken.

Damn hoe lang doe je daar over? Wekelijks alles of gezicht paar keer per week en rest om de zoveel tijd?
1x per week mijn hele bovenlichaam en eens per 3/4 weken mijn benen. Bovenlichaam ben ik ongeveer uurtje mee bezig en met de benen ook

Ik doe het ook, ziet er altijd een stuk beter uit qua fysiek :)

1x per week mijn hele bovenlichaam en eens per 3/4 weken mijn benen. Bovenlichaam ben ik ongeveer uurtje mee bezig en met de benen ook

Precies hoe ik het ook doe. Na het scheren nog eens helemaal scrubben, srs. Hierdoor word je huid zo zacht als die van een baby en krijg je geen pukkeltjes en ingegroeide haren. Na elke scheerbeurt lijkt het letterlijk alsof ik 2% lichaamsvet eraf heb geschoren.

Precies hoe ik het ook doe. Na het scheren nog eens helemaal scrubben, srs. Hierdoor word je huid zo zacht als die van een baby en krijg je geen pukkeltjes en ingegroeide haren. Na elke scheerbeurt lijkt het letterlijk alsof ik 2% lichaamsvet eraf heb geschoren.

Misschien ook maar eens proberen dan :)

ik gebruik altijd balea enthaarungscreme haha klinkt gay, dat was ook mijn eerste reactie maar het werkt perfect. even insmeren, laten intrekken en eraf schrapen. je kunt ze zelfs pijnloos uittrekken zo goed werkt die crème. ik scheer me benen wel niet haha wtf

Bijna 2 pagina's ontharen. Bro's becomes Ho's.:D

Borst/rug workout gedaan, was wel ff lekker.

Deadlift na opwarmen : 5x5x140, 1x5x140, 1x8x100, 1x8x80
Bench na opwarmen : 4x8x80, 1x8x80, 1x8x60 en 1x15x40
Lat Pulldown Wide SS Fat man pulldown : 4x10x60 SS 4x10x45
Incline fly SS Flat fly : 4x8x14 SS 4x8x16
BOR Overhand grip SS BOR underhand grip? Iig andersom : 4x8x60 SS 4x8x60
Plate loaded Chest Press SS Low to high crossover : 4x10 op beide.

He-le-maal vol, wat een lekkere training en door de supersetjes zo klaar.

Shrugs SS Shrugs behind the back SS DB Shrugs : 4x12x80 SS 4x12x80 SS 4x10x30.

Lekker om de week zo af te sluiten. Woog vanmorgen nog maar 107.4 kg :( Wel een stukje droger, begin meer en meer aders ( nog wel dunnetjes ) op m'n armen te zien, abs komen er ook steeds dieper in op de onderste 2 na, die zijn nog vaagjes.

Net EINDELIJK een brief van de bloedbank voor donatie gehad, net nu ik de komende weken geen tijd heb verdomme en in het weekend werken ze uiteraard niet. Moet maar ff iets verzinnen en anders een tutorial opzoeken hoe ik zelf bloed af tap.

M'n vriendin noemde me een f**got, vrouwtje met wie ik train noemde me 'nichtje van me' en iemand van hier noemde me beta :) Idc idd, ziet er een stuk beter uit dan eerst. Wel ff wennen

Ik ook vanaf nu. Ben er volgens mij wel 1.5 uur mee bezig geweest ( geen grote spiegel hier :') ) maar boeie. Staat veel meer verzorgd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

?? ?? ?? ?? ??

Mikie, misschien wat offtopic maar weet jij wat er met onze belgische vriend is? zijn log weg?

Ja maar zijn log is half verdwenen.

Ah i see... dunno, misschien worden je topics niet zichtbaar getoond als je gebanned bent?

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Nee dat is t ook niet, andere topics van hem zijn wel zichtbaar... vreemd.

Dat was een oud log volgens mij waar jullie 't over hebben. Neem aan dat ie 'm wel weer opnieuw begint en anders is 1 van de Mods vast wel zo lief om 'm terug te zetten.

Ff offtopic is gxl legit, kent iemand em? Muay boran heeft de boel ook lopen trollen voor een lange tijd.

ik gebruik altijd balea enthaarungscreme haha klinkt gay, dat was ook mijn eerste reactie maar het werkt perfect. even insmeren, laten intrekken en eraf schrapen. je kunt ze zelfs pijnloos uittrekken zo goed werkt die crème. ik scheer me benen wel niet haha wtf

Hoelang blijven je haren dan weg met die creme?

Hijacking bitches! :p

Verdomme, lijkt wel of ik nog gewoon op Tren zit. Kom net onder de douche weg en kan beter nog een keer gaan, zweet loopt letterlijk van m'n rug. Niet echt prettig, hoop dat ;t komt door de verhoogde bloeddruk en 't dus straks weer iets normaler is hehe.

Hijacking bitches! :p

Verdomme, lijkt wel of ik nog gewoon op Tren zit. Kom net onder de douche weg en kan beter nog een keer gaan, zweet loopt letterlijk van m'n rug. Niet echt prettig, hoop dat ;t komt door de verhoogde bloeddruk en 't dus straks weer iets normaler is hehe.

Gelukkig heb ik daar nu geen last van met tren, alleen tijdens het trainen loopt het van m'n hoofd:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven