Fitness Seller

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hijacking bitches! :p

Verdomme, lijkt wel of ik nog gewoon op Tren zit. Kom net onder de douche weg en kan beter nog een keer gaan, zweet loopt letterlijk van m'n rug. Niet echt prettig, hoop dat ;t komt door de verhoogde bloeddruk en 't dus straks weer iets normaler is hehe.

Je bent gewoon dik

• Topic Starter Topic Starter
Besloten morgen de GH vast te gaan beginnen! Ga deze bij het opstaan zetten, dus rond 7 uur. Eet toch geen carbs tot de lunch dus dan kan GH een beetje de vetverbranding helpen ( aldus GJM en een x-aantal andere bronnen ).

Slin ga ik denk ik ook meteen morgenavond post-workout proberen als k een beetje op tijd klaar ben met sporten. Wil het liever pre-WO proberen maar ben een beetje een schijterd hehe. Begin er mee op 5 iu direct post workout in de plee van de gym, dan shake erachteraan, naar huis en rijst/kip vreten. Kan in principe niks mis gaan zo neem ik aan, ik woon op iets van 5 min van m'n gym dus snel zat thuis.

Kuur gaat er nog niet in, wacht ik nog een weekje of 2 mee, blijf nog even cruisen. Bloeddruk lijkt aardig te normaliseren, maar weet nog niet of dit nou door de 100 mg Aspirine pre-bed komt of dat m'n lichaam tot rust komt van de vorige kuur. Toen ik 'm gistermiddag checkte was ie iig 125/90, dus gaat de goede kant op. Hartslag is af en toe in rust nog wel verhoogd. Resultaten van m'n bloedtest zal ik ergens aankomende week krijgen als het goed is en ik mag bellen voor een afspraak met de Bloedbank maar ik heb doordeweeks komende tijd geen tijd, dus ff zien hoe en wat.

Als iemand tips/trucs heeft omtrent m'n GH/Slin plan, feel free to share, graag zelfs.

Tips en tricks kan ik je helaas niet bieden, ben wel reuze benieuwd naar je GH/Slin ervaringen! Voor mij nog niet echt iets voor de nabije toekomst, maar zeker interessant om te volgen.

Gh niet voor trainen zetten?

Gh niet voor trainen zetten?

Vanaf het moment dat de kuur begint wel! Zit ik ook constant over in dubio, vind beide goede ideeën. Wat zou jij doen? En nee ik ga niet naar 6 iu om zo 's morgens en pre WO te kunnen zetten haha.

Tip: voor de zekerheid dextrose in je auto:D

Hoeveel gh ga je zetten?

Mij is altijd verteld bij opstaan en voor trainen 2 beste momenten voor gh.

Maar ik ben te arm ervoor :(

Vanaf het moment dat de kuur begint wel! Zit ik ook constant over in dubio, vind beide goede ideeën. Wat zou jij doen? En nee ik ga niet naar 6 iu om zo 's morgens en pre WO te kunnen zetten haha.

Ben ik wel gaan doen sinds kort, 7iu. 3iu voor het trainen en 4iu voor het slapen. Had ook nog Gen Tropin liggen die ik eigenlijk niet gebruik. Dus maak ik het zo maar op, 3iu gen tropin en 4iu nordi.:)

Tip: voor de zekerheid dextrose in je auto:D

Ja dat hou ik sowieso bij de hand :p

Hoeveel gh ga je zetten?

Mij is altijd verteld bij opstaan en voor trainen 2 beste momenten voor gh.

Maar ik ben te arm ervoor :(

Jep klopt, maar om nou die 3 iu die ik zet te gaan verdelen in 2 doses.. Schijnt ook niet optimaal te zijn. Vandaar ook dat ik 't tot aan de kuur 's morgens zet voor de verbranding en dan in de kuur pre-wo voor de gainzz ook al betwijfel ik of het tijdstip nou echt zo'n wereld van verschil maakt op relatief lage dosis.

Ben ik wel gaan doen sinds kort, 7iu. 3iu voor het trainen en 4iu voor het slapen. Had ook nog Gen Tropin liggen die ik eigenlijk niet gebruik. Dus maak ik het zo maar op, 3iu gen tropin en 4iu nordi.:)

Hmmm sounds delicious :p Als ik het geld had was ik ook meteen naar 10 iu gegaan maar dat zit er voorlopig niet in. Moment dat ik er wel mee omhoog ga ga ik 's morgens en pre-wo zetten.

Laat even weten wat je van die Gentropin vindt, kan ik ook aankomen en is toch wel weer stukkie cheaper dan Nordi ofwel meer IU's ;P

Besloten morgen de GH vast te gaan beginnen! Ga deze bij het opstaan zetten, dus rond 7 uur. Eet toch geen carbs tot de lunch dus dan kan GH een beetje de vetverbranding helpen ( aldus GJM en een x-aantal andere bronnen ).

Slin ga ik denk ik ook meteen morgenavond post-workout proberen als k een beetje op tijd klaar ben met sporten. Wil het liever pre-WO proberen maar ben een beetje een schijterd hehe. Begin er mee op 5 iu direct post workout in de plee van de gym, dan shake erachteraan, naar huis en rijst/kip vreten. Kan in principe niks mis gaan zo neem ik aan, ik woon op iets van 5 min van m'n gym dus snel zat thuis.

Kuur gaat er nog niet in, wacht ik nog een weekje of 2 mee, blijf nog even cruisen. Bloeddruk lijkt aardig te normaliseren, maar weet nog niet of dit nou door de 100 mg Aspirine pre-bed komt of dat m'n lichaam tot rust komt van de vorige kuur. Toen ik 'm gistermiddag checkte was ie iig 125/90, dus gaat de goede kant op. Hartslag is af en toe in rust nog wel verhoogd. Resultaten van m'n bloedtest zal ik ergens aankomende week krijgen als het goed is en ik mag bellen voor een afspraak met de Bloedbank maar ik heb doordeweeks komende tijd geen tijd, dus ff zien hoe en wat.

Als iemand tips/trucs heeft omtrent m'n GH/Slin plan, feel free to share, graag zelfs.

Heel veel succes bro :thumbs:

In de avond trainen zuigt. Shit wat een boel idioten en ik heb nog nooit zoveel slechte uitvoeringen op 1 vloer gezien. Mja mocht de pret niet drukken!

Incline BP na opwarmen : 4x8x80
Smith Benchpress : 4x8x100. Platte bench is het hele uur dat ik geweest ben bezet geweest door dezelfde 4 jochies die constant GORILLAAAAA naar elkaar riepen. Best grappig aangezien ze alle 4 niet meer dan 60 kg wogen.
Incline fly : 4x12x12, d.m.v. dropsetje afgebouwd tot 4 kg dus 12>10>8>6>4. Lekker!
High to low crossover : 4x12x15 geloof ik.

Triceps pushdown overhand SS pushdown underhand : beide 4x12 gedaan. Kon nergens bij voor skullcrushers of CGBP's of Dips, dan maar ff zo.

Nog 6 setjes side raises gedaan.

Toen 6iu slin erin op het toilet. Voelde beetje junkachtig maar boeie. Shake erachteraan gegooid en naar huis gegaan. Toen ik thuis was trok ik m'n jas uit en had ik me toch een pomp overal. Zelfs mn vriendin vroeg me wtf er was gebeurd, goeie shit. Borst staat goed vol terwijl ik normaal echt een sucky chest heb :P
Vanmorgen ook de 1e shot GH erin gedaan, spannende dag was dit hehe. Heb beide IM gezet, GH in de linkerschouder en Slin in de rechter.

Over dat avond trainen klinkt bekend haha.

En verder.... Lekker man! :D :D :D

Dus je begint nu de 1e keer met GH? Lekker man ben benieuwd!!

80kg incline bench press is niet heel zwaar, is dat je max of doe je normaal meer bro?

Dus je begint nu de 1e keer met GH? Lekker man ben benieuwd!!

80kg incline bench press is niet heel zwaar, is dat je max of doe je normaal meer bro?

Jep, 1e keer GH, 1e keer Slin ook. En idd, is ook niet zwaar. Ik ben ook niet sterk :p Kan niet goed zwaar incline BP'en, krijg ik gigantische last van m'n schouders. Dus liever uitvoering helemaal top en wat lichter. Zelfde voor flat Bench, heb heel lang niet eens m'n borst aan kunnen tikken Flat, dat kan nu gelukkig wel. DB's pak ik de 40's ( hoger gaan ze niet :( ) easy Incline maar bankjes waren bezet en had geen zin de DB's naar de Bench te slepen. Maar verder ben ik ook gewoon echt niet sterk op sommige oefeningen. Zou ik me mss eens wat meer op moeten gaan richten, ooit.

Tijd voor progressie fotos

Doe slin pre workout man

Dat is zieke pomp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven