Besloten morgen de GH vast te gaan beginnen! Ga deze bij het opstaan zetten, dus rond 7 uur. Eet toch geen carbs tot de lunch dus dan kan GH een beetje de vetverbranding helpen ( aldus GJM en een x-aantal andere bronnen ).
Slin ga ik denk ik ook meteen morgenavond post-workout proberen als k een beetje op tijd klaar ben met sporten. Wil het liever pre-WO proberen maar ben een beetje een schijterd hehe. Begin er mee op 5 iu direct post workout in de plee van de gym, dan shake erachteraan, naar huis en rijst/kip vreten. Kan in principe niks mis gaan zo neem ik aan, ik woon op iets van 5 min van m'n gym dus snel zat thuis.
Kuur gaat er nog niet in, wacht ik nog een weekje of 2 mee, blijf nog even cruisen. Bloeddruk lijkt aardig te normaliseren, maar weet nog niet of dit nou door de 100 mg Aspirine pre-bed komt of dat m'n lichaam tot rust komt van de vorige kuur. Toen ik 'm gistermiddag checkte was ie iig 125/90, dus gaat de goede kant op. Hartslag is af en toe in rust nog wel verhoogd. Resultaten van m'n bloedtest zal ik ergens aankomende week krijgen als het goed is en ik mag bellen voor een afspraak met de Bloedbank maar ik heb doordeweeks komende tijd geen tijd, dus ff zien hoe en wat.
Als iemand tips/trucs heeft omtrent m'n GH/Slin plan, feel free to share, graag zelfs.