- Waardering
- 4.424
Jep, 1e keer GH, 1e keer Slin ook. En idd, is ook niet zwaar. Ik ben ook niet sterkKan niet goed zwaar incline BP'en, krijg ik gigantische last van m'n schouders. Dus liever uitvoering helemaal top en wat lichter. Zelfde voor flat Bench, heb heel lang niet eens m'n borst aan kunnen tikken Flat, dat kan nu gelukkig wel. DB's pak ik de 40's ( hoger gaan ze niet
) easy Incline maar bankjes waren bezet en had geen zin de DB's naar de Bench te slepen. Maar verder ben ik ook gewoon echt niet sterk op sommige oefeningen. Zou ik me mss eens wat meer op moeten gaan richten, ooit.
Oke man ben wel benieuwd naar je progressie. Veel foto's maken

Kan niet goed zwaar incline BP'en, krijg ik gigantische last van m'n schouders. Dus liever uitvoering helemaal top en wat lichter. Zelfde voor flat Bench, heb heel lang niet eens m'n borst aan kunnen tikken Flat, dat kan nu gelukkig wel. DB's pak ik de 40's ( hoger gaan ze niet
) easy Incline maar bankjes waren bezet en had geen zin de DB's naar de Bench te slepen. Maar verder ben ik ook gewoon echt niet sterk op sommige oefeningen. Zou ik me mss eens wat meer op moeten gaan richten, ooit.

Log 'm hier wel uiteraard dan.
6 iu pre en 8 iu post workout genomen. Voeding er rondomheen zat goed dus ik dacht, give it a shot. Lading dextro bij de hand gehad voor het geval dat maar was niet nodig.