AndroidHealthClinic

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jep, 1e keer GH, 1e keer Slin ook. En idd, is ook niet zwaar. Ik ben ook niet sterk :p Kan niet goed zwaar incline BP'en, krijg ik gigantische last van m'n schouders. Dus liever uitvoering helemaal top en wat lichter. Zelfde voor flat Bench, heb heel lang niet eens m'n borst aan kunnen tikken Flat, dat kan nu gelukkig wel. DB's pak ik de 40's ( hoger gaan ze niet :( ) easy Incline maar bankjes waren bezet en had geen zin de DB's naar de Bench te slepen. Maar verder ben ik ook gewoon echt niet sterk op sommige oefeningen. Zou ik me mss eens wat meer op moeten gaan richten, ooit.

Oke man ben wel benieuwd naar je progressie. Veel foto's maken:D

• Topic Starter Topic Starter

Ik heb net 1 keer gezet, weinig progressie pop :p Eind deze week weer een paar foto's.

Doe slin pre workout man

Dat is zieke pomp

Durf ik nog niet :') Heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen qua voeding nog. Kun je me jouw schema daar bij 's PM'en of hier dumpen? Als ik thuis rijst/kip eet, dan naar de gym fiets en daar slin zet, dikke kans op hypo of valt 't mee? Anders doe ik dat 's voor schouders, lijkt me wel wat. Of pre-benen :)

Oke man ben wel benieuwd naar je progressie. Veel foto's maken:D

Jep, elke week maar eens denk ik.

Bloeddruk doet het ook goed op de aspirine merk ik. Dit weekend nog eens meten, weet dus alleen niet of het dan door de aspirine komt of dat m'n lichaam herstelt. Als 't goed blijft gaan volgende week 1e keer Test/Deca zetten.

succes mike ik volg

Ik doe dit

Zet rijst/kip alles op vuur.

Vlak voor klaar is 15 iu

Dan dus 250 gram rijst (ongekookt)

Daarna spullen pakken/afwassen dat soort shit

Dan als ik begin met trainen nog 30 gram hydro whey met 30 gram dextrose

Ik doe dit

Zet rijst/kip alles op vuur.

Vlak voor klaar is 15 iu

Dan dus 250 gram rijst (ongekookt)

Daarna spullen pakken/afwassen dat soort shit

Dan als ik begin met trainen nog 30 gram hydro whey met 30 gram dextrose

Hmm en verder 0 last van hypo dan? Klinkt wel heel verleidelijk hehe. Denk dat ik dat volgende week eens probeer. Of donderdag al als ik me niet in kan houden. Thanks kerel!

Nooit hypo gehad

250 gram rijst zijn al veel carbs ;)

Moet wel in je voedings schema passen natuurlijk

Je kan ook gewoon ijs eten na slin shot?

Nooit hypo gehad

250 gram rijst zijn al veel carbs ;)

Moet wel in je voedings schema passen natuurlijk

Ja klopt, daar moet ik dan even mee spelen. Moet in principe wel te doen zijn dus denk dat ik dat donderdag eens probeer:P Log 'm hier wel uiteraard dan.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Je kan ook gewoon ijs eten na slin shot?

Moet je 0% vet ijs vreten, dan kan het in principe wel ja. Alleen valt dan het principe van roomijs PostWo weg omdat daar die vetten juist nodig waren. Insuline zet vetcellen aan tot het opslaan van vet, slecht plan om veel vet te vreten tijdens de actieve tijd van Slin dus.

Maakte maar grapje:p

Oke kon me niet inhouden :o 6 iu pre en 8 iu post workout genomen. Voeding er rondomheen zat goed dus ik dacht, give it a shot. Lading dextro bij de hand gehad voor het geval dat maar was niet nodig.
De pomp die je van Slin krijgt is niet te vergelijken met wat dan ook volgens mij en ik had nog maar 6 iu. Mensen keken me na, vroegen of ik wat gebruikte enzovoorts.

Hammergrip pull ups :5x8xbw
Low Row close hammer grip SS Low row Wide grip : 4x10x60 SS 4x10x60
BOR : 4x8x90
Lat Pulldown SS Fatman pulldown : 4x12x60 SS 4x12x45
Goodmornings : 5x8x35. Doe deze nooit, voelde heel goed. Elke bar was bezet en had geen zin om met zo'n 8 kg stang te gaan DL'en.

Smith Shrugs SS DB Shrugs : 6x10x130 SS 6x12x40.

Hammercurls : 5x5x26
EZ Bar curl : 4x12x30

Jammer dat vriendin niet thuis was anders had ik een stel foto's laten maken. Zaterdag nog een keer borst/rug pakken, misschien herkansing dan :p

Heerlijk spul he die slin? Kerel, zo blijven trainen en eten en met die slin en gh ga je groeien als kool man, gegarandeerd!

Mmmm, als ik dit zo allemaal lees kan ik amper wachten om zelf terug te beginnen.

Slin, Tren, lieve peps, ik mis jullie zo....:-)

Heerlijk spul he die slin? Kerel, zo blijven trainen en eten en met die slin en gh ga je groeien als kool man, gegarandeerd!

Mmmm, als ik dit zo allemaal lees kan ik amper wachten om zelf terug te beginnen.

Welke peps gebruikte jij allemaal ? :D

Slin, gh en igf-lr3. Bij mijn volgende kuur (lees: vanaf dat het vrouwtje weer zwanger is :-) ga ik ook een keer een GHRP+GHRH proberen icm met wat Nordi.

Merkte je wat van je igf-1 ? Ik wil het wel eens in hoge dosis cyclen.

Slin, gh en igf-lr3. Bij mijn volgende kuur (lees: vanaf dat het vrouwtje weer zwanger is :-) ga ik ook een keer een GHRP+GHRH proberen icm met wat Nordi.

Ben me een beetje aan het inlezen omtrent peptides als igf-lr3. Maar als je slin gebruikte wat is dan de meerwaarde van igf-lr3?

igf1 is trouwens een van de peps waar ik het minste geloof aan hecht. Zeker in dosissen onder de 100mcg.

Haha en hoe. Heerlijk die volheid en die lijkt ook te blijven. Dinsdag traps gehad en die staan nu ( gister rustdag en geen slin ) nog steeds vol als een gek. Valt mensen ook gewoon op die ik dagelijks zie dus geen placebo.

Merkte je wat van je igf-1 ? Ik wil het wel eens in hoge dosis cyclen.

Heee welcome back bro! Ook benieuwd naar de hogere dosis Lr3. DES net zo, mss als ik off slin ben maar es DES pre workout en lr3 post zetten, ala Gh15 :p

Ben me een beetje aan het inlezen omtrent peptides als igf-lr3. Maar als je slin gebruikte wat is dan de meerwaarde van igf-lr3?

Lr3 zou lokaal effect op de geinjecteerde spier moeten hebben waar slin echt alle voeding je lichaam in knalt zeg maar, nutrient pusher ook wel genoemd. Ze combineren kan maar wel oppassen met hypo's, die kans schijnt er wel groter door te worden.

Zo legs pakken, geen slin pre workout, alleen post vandaag. Wil me niet eerst helemaal tonnetje rond eten, dan ga ik zeker over m'n nek tijdens de workout:P

Lr3 zou lokaal effect op de geinjecteerde spier moeten hebben waar slin echt alle voeding je lichaam in knalt zeg maar, nutrient pusher ook wel genoemd. Ze combineren kan maar wel oppassen met hypo's, die kans schijnt er wel groter door te worden.

Deed idd 2x50mcg lr3 bilateraal in de getrainde spier post WO.
Icm met slin en gh prima resultaat mee gehaald, en ook duidelijk blijvend nu ik geruime tijd off ben (4 maand bijna). Vooral mijn armen en kuiten lijken er groter door geworden maar of dat nu specifiek door de IGF komt....? Moeilijk te zeggen. Extra hypogevaar icm met slin was er bij mij iig niet. Ofwel was mij igf gewoon bunk :-)

Al een poos op datbtrue aan het lezen en daar krijgt de geloofwaardigheid van igf toch een flinke knauw en ik dacht dat Big Cat het in zijn topic ook al heeft aangegeven dat hij, zeker wat die lage dosissen betreft, niet in gelooft.

Bovendien ben ik als de dood voor gutgroei en verhoogd risico op kanker e.d. door een systemisch verhoogde igf dus denk dat ik het goedje maar even links laat liggen.

wow shit.. verhoogde kans op kanker door verhoogde igf1 waarde ? heb ik iets gemist ?

wow shit.. verhoogde kans op kanker door verhoogde igf1 waarde ? heb ik iets gemist ?

van datbtrue:
(dus een forum, geen wetenschappelijke tekst)

Long elevations of synthetic GH or 6 back to back pulses of GHRH/GHRP will elevate systemic IGF-1 very much as well as create elevated local IGFs. Local IGFs include MGF, and the two types of IGF. Local factors also include the making of a drop of GH in non-liver tissue to be used therein and never circulating. Local effects are for the most part important and in muscle anabolic.
Some tissue will respond to systemic IGF as it doesn't make much ot it's own (i.e. low local amounts). Intestines are one such tissue that will respond to systemic IGF.
Systemic levels of IGF-1 correlate with anti-longevity and because they prevent cells from dying, error can accumulate and over time there is a correlative risk of cancer.
Pulsed GH & Mod GRF (1-29)/GHRPs will not excessively elevate systemic IGFs but will create a locally pulsed or on/off activation inside cells at a local level which is what you want. You do not want to have some pathways inside the cell always on... that's what elevated GH can do.

vrij vertaald:

Een voortdurende basale verhoging van HGH creëert zowel locale als systemische IGF-verhoging. De anabole eigenschappen van IGF spelen zich af op lokaal niveau, systemische verhoging kan orgaangroei veroorzaken (gut) en verhindert het afsterven van cellen, dus ook die van kwaadaardige (kanker).
Het lokaal injecteren van IGF post WO is gebaseerd op het idee dat het lokaal geïnjecteerde IGF zich onmiddellijk kan binden aan de openstaande receptoren in de getrainde spier en zo anabool effect heeft. Er zijn evenwel dus theoriën (nogaals ik staaf hier niks met wetenschappelijk onderzoek, ik ben maar aan het papegaaien) die zeggen dat die geïnjecteerde IGF ofwel afgebroken wordt of die zeggen dat die IGF niet enkel lokaal zal binden.

Moraal van het verhaal: meervoudige kortdurende GH-pulsen per dag is the way to go...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven