XXL Nutrition

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tjah daarvoor moet er dan wel al kanker in ontwikkeling zijn als ik eht goed heb ?

Tjah daarvoor moet er dan wel al kanker in ontwikkeling zijn als ik eht goed heb ?

IGF veroorzaakt geen kanker op zich, het zal de ontwikkeling ervan echter niet afremmen omdat cellen er minder snel van gaan afsterven.
Voor alle duidelijkheid, het afsterven van cellen is een alledaags natuurlijk proces, een proces dat vertraagd wordt door IGF

Epic kuur - trainingen ratio

IGF veroorzaakt geen kanker op zich, het zal de ontwikkeling ervan echter niet afremmen omdat cellen er minder snel van gaan afsterven.
Voor alle duidelijkheid, het afsterven van cellen is een alledaags natuurlijk proces, een proces dat vertraagd wordt door IGF

Ja zo dacht ik dus dat het in elkaar zat. Waar ik wel nooit heb over nagedacht is dat het lichaam ook dagelijks cellen afbreekt.

---------- Post added at 18:12 ---------- Previous post was at 18:11 ----------

Epic kuur - trainingen ratio

Hoezo ?

Hammergrip pull ups :5x8xbw
Low Row close hammer grip SS Low row Wide grip : 4x10x60 SS 4x10x60
BOR : 4x8x90
Lat Pulldown SS Fatman pulldown : 4x12x60 SS 4x12x45
Goodmornings : 5x8x35. Doe deze nooit, voelde heel goed. Elke bar was bezet en had geen zin om met zo'n 8 kg stang te gaan DL'en.

Smith Shrugs SS DB Shrugs : 6x10x130 SS 6x12x40.

Hammercurls : 5x5x26
EZ Bar curl : 4x12x30

Dit op AAS/GH/Slin/Peps ?! Kom op man, bij deze shizzle mag er toch heel wat harder en zwaarder getraind worden, anders eerst een paar jaartjes doortrainen met eventueel een lichte aas, dit is al te gek imo

Dit op AAS/GH/Slin/Peps ?! Kom op man, bij deze shizzle mag er toch heel wat harder en zwaarder getraind worden, anders eerst een paar jaartjes doortrainen met eventueel een lichte aas, dit is al te gek imo

Hahaha , hij traint voor massa niet voor power. Daar bij gok ik dat jij niet bekent bent met deze middelen (ps ervaring).
het is ook algemeen geweten dat zwaar (lang) trainen een no go is op AAS.
Kort en intensief. Hij traint ook met de 4seconden regel ;) Eerst de moete eens doen om de log door te lezen en dan pas commentaar geven.

Wat zegt gewicht nu over de kwaliteit van uitvoering van een oefening? Toch niks zeker!
Of moet hij zoals de helft van het board hier lekker lopen liegen over stats dan?

Wat zegt gewicht nu over de kwaliteit van uitvoering van een oefening? Toch niks zeker!
Of moet hij zoals de helft van het board hier lekker lopen liegen over stats dan?

Zijn fysiek vind ik ook niet echt om te stoefen, ik wou er niets over zeggen maar je "dwingt" me een beetje nu

Maarja, ieder zn ding, carry on

Zijn fysiek vind ik ook niet echt om te stoefen, ik wou er niets over zeggen maar je "dwingt" me een beetje nu

Jouw fysiek spreekt dan wel boekdelen ? Je traint waarschijnlijk al 4x zo lang en toch sta je er slechter bij.
Just my 2cents.

Jouw fysiek spreekt dan wel boekdelen ? Je traint waarschijnlijk al 4x zo lang en toch sta je er slechter bij.
Just my 2cents.

Dat zeg ik niet, ik train trouwens met andere doelen en kuur niet maar toen ik in de topic titel AAS/GH/Slin/Peps las verwachtte ik kracht en een fysiek die me omver zouden blazen

TS gaat ook het podium op hoop ik ? Anders snap ik het al helemaal niet meer

Dat zeg ik niet, ik train trouwens met andere doelen en kuur niet maar toen ik in de topic titel AAS/GH/Slin/Peps las verwachtte ik kracht en een fysiek die me omver zouden blazen

Ik zou niet weten waarom hij dan een fysiek zou moeten hebben dat iemand omver blaast ?
Verwacht je dan een pro fysiek van iemand die nog niet zo lang onn is ?

Waarom zou iemand met deze doseringen op een podium MOETEN staan.
Ik snap sommige mensen hun beperkte denkwijze niet zo goed.. Het lijkt me eerder sterk dat een persoon wilt kuren enkel om maar op een podium te staan. Seeker/gjm al gezien ? grootste jongen van het forum en ook totaal geen podiumambitie. Ik gebruik ook serieuze doseringen en mij zie je ook niet meteen op het podium verschijnen.

Je houd van de sport niet van het podium ;)

Ah je hebt gewoon het verkeerde topic in Kuurlogs aangeklikt. Zit wel in de buurt hoor :P

Maaruh wat betreft doseringen en fysiek. Tja, ieder zijn meug, ik vind hem geen slecht fysiek hebben en als je het geld ervoor hebt, waarom dan niet de gouden combinatie nemen?

Fijn, ik heb je "gedwongen" om te zeggen wat je eigenlijk wou zeggen van in het begin. :) Niet om de pot draaien, gewoon zeggen waar het op staat!

Ik kan je ergens wel volgen in je kritiek, maar zoals zoals Gxl1 al zei is hij nog niet zo heel lang bezig. Zijn log is gewoon goed, hij traint, eet en maakt vooruitgang. En toont hiermee nog maar eens aan dat AAS en de hele mikmak geen wondermiddelen zijn om in één-twee-drie een podiumbeest te worden. Iets dat voor velen niet altijd duidelijk is lijkt me.
Discipline, geduld en goede genen....

Maar zijn er die meer liften dan wat hij lift of er buffer uitzien dan hij met veel minder chemische ondersteuning?
Zeker wel.
Moet hij zich daar op een onbewoond eiland voor gaan schamen?
Zeker niet.

Sowieso wordt ie wel een beest en dan is al het gezeik wel klaar joh.
Ik had dat vroeger ook en dan helemaal omdat ik 2 meter lang ben en je dus in het begin niks ziet, maar als je er eenmaal bent vinden ze je allemaal een beest en maakt het niet uit wat je allemaal wel of niet genomen hebt.

• Topic Starter Topic Starter

Wacht maar tot ik groot en sterk ben!

Ohja :

Superkeizware benentraining gehad, hele gym verpulverd! Ga maar 's PL'en denk ik!

Squats na opwarmen : 5x12x140
Legpresses plate loaded : 4x12x220
Frontsquats : 3x12x60 ( blijf 'm ruk vinden )
SLDL : 5x12x80 goede stretch in m'n hams.
Leg Extension SS Leg Curl : 3x12 op beide

Toe press : 5x15x250 geloof ik, beetje cheaten
Standing Smith Calf raise : 5x12x120.

Nog wat ab werk gedaan. Prima workout.

Mikie heeft voor zover ik weet prima vooruitgang. Wat ik wel weet is dat sanca niet eens de moeite heeft gedaan om naar zijn achtergrond te kijken.

Op mij hadden ze ook alleen maar kritiek dat ik al kuurde op jonge leeftijd + ectogewicht.
Maar nu komen ze wel allemaal naar mij met hun vragen.

---------- Post added at 19:01 ---------- Previous post was at 19:00 ----------

Ik had dat vroeger ook en dan helemaal omdat ik 2 meter lang ben en je dus in het begin niks ziet, maar als je er eenmaal bent vinden ze je allemaal een beest en maakt het niet uit wat je allemaal wel of niet genomen hebt.

Dit exact.

Hoe, ben jij geen natty??? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven