- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tjah daarvoor moet er dan wel al kanker in ontwikkeling zijn als ik eht goed heb ?
IGF veroorzaakt geen kanker op zich, het zal de ontwikkeling ervan echter niet afremmen omdat cellen er minder snel van gaan afsterven.
Voor alle duidelijkheid, het afsterven van cellen is een alledaags natuurlijk proces, een proces dat vertraagd wordt door IGF
Ik zou me doodschamen en op een verlaten eiland gaan bezinnen
Hammergrip pull ups :5x8xbw
Low Row close hammer grip SS Low row Wide grip : 4x10x60 SS 4x10x60
BOR : 4x8x90
Lat Pulldown SS Fatman pulldown : 4x12x60 SS 4x12x45
Goodmornings : 5x8x35. Doe deze nooit, voelde heel goed. Elke bar was bezet en had geen zin om met zo'n 8 kg stang te gaan DL'en.
Smith Shrugs SS DB Shrugs : 6x10x130 SS 6x12x40.
Hammercurls : 5x5x26
EZ Bar curl : 4x12x30
Dit op AAS/GH/Slin/Peps ?! Kom op man, bij deze shizzle mag er toch heel wat harder en zwaarder getraind worden, anders eerst een paar jaartjes doortrainen met eventueel een lichte aas, dit is al te gek imo
Eerst de moete eens doen om de log door te lezen en dan pas commentaar geven.Dit op AAS/GH/Slin/Peps ?! Kom op man, bij deze shizzle mag er toch heel wat harder en zwaarder getraind worden, anders eerst een paar jaartjes doortrainen met eventueel een lichte aas, dit is al te gek imo
Wat zegt gewicht nu over de kwaliteit van uitvoering van een oefening? Toch niks zeker!
Of moet hij zoals de helft van het board hier lekker lopen liegen over stats dan?
Zijn fysiek vind ik ook niet echt om te stoefen, ik wou er niets over zeggen maar je "dwingt" me een beetje nu
Maarja, ieder zn ding, carry on
Jouw fysiek spreekt dan wel boekdelen ? Je traint waarschijnlijk al 4x zo lang en toch sta je er slechter bij.
Just my 2cents.
Dat zeg ik niet, ik train trouwens met andere doelen en kuur niet maar toen ik in de topic titel AAS/GH/Slin/Peps las verwachtte ik kracht en een fysiek die me omver zouden blazen
TS gaat ook het podium op hoop ik ? Anders snap ik het al helemaal niet meer

Dat zeg ik niet, ik train trouwens met andere doelen en kuur niet maar toen ik in de topic titel AAS/GH/Slin/Peps las verwachtte ik kracht en een fysiek die me omver zouden blazen

Zijn fysiek vind ik ook niet echt om te stoefen, ik wou er niets over zeggen maar je "dwingt" me een beetje nu
Niet om de pot draaien, gewoon zeggen waar het op staat!Dit op AAS/GH/Slin/Peps ?! Kom op man, bij deze shizzle mag er toch heel wat harder en zwaarder getraind worden, anders eerst een paar jaartjes doortrainen met eventueel een lichte aas, dit is al te gek imo
TS gaat ook het podium op hoop ik ? Anders snap ik het al helemaal niet meer
Sowieso wordt ie wel een beest en dan is al het gezeik wel klaar joh.
Ik had dat vroeger ook en dan helemaal omdat ik 2 meter lang ben en je dus in het begin niks ziet, maar als je er eenmaal bent vinden ze je allemaal een beest en maakt het niet uit wat je allemaal wel of niet genomen hebt.
Sowieso wordt ie wel een beest en dan is al het gezeik wel klaar joh.
Ik had dat vroeger ook en dan helemaal omdat ik 2 meter lang ben en je dus in het begin niks ziet, maar als je er eenmaal bent vinden ze je allemaal een beest en maakt het niet uit wat je allemaal wel of niet genomen hebt.