Fitness Seller

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Vitaminstore.nl heeft apart koper. Ik heb wel dat ik bij bepaalde dosissen moet kotsen als ik het neem. Ik moet dosis dus opsplitsen. Ligt aan vulmiddelen van die shit zei bc.

Thanks man, ik kon 't nergens vinden. 2.5 mg per pilletje en heb ongeveer 10 mg per dag nodig naast 250 mg zink right?

Mikie, zou je iets kunnen melden als wat meer weet betreft die zink en koper. Vond de versie van BC ook erg duur in verhouding..

Ik heb de Zink bij B&F besteld, van het merk Tested. Stuk goedkoper, misschien werkt het ook wel niet en dan was het duur natuurlijk :P Die van BC vond ik relatief duur idd, iets van 18 euro voor 10 of 12 dagen, ben je 50 euro per maand aan zink kwijt.

Welk voordeel haal je uit die zink en koper?

• #1.043
Welk voordeel haal je uit die zink en koper?

Zink zorgt ervoor dat je je voer beter opneemt als je het in relatief hoge dosis neemt. Daar ik nog steeds loop met een vernaggelde darm en dus m'n voeding wat minder goed opneem lijkt 't me wel wat om te proberen om zo niet 6000 kcal te hoeven eten :P

Zink zorgt ervoor dat je je voer beter opneemt als je het in relatief hoge dosis neemt. Daar ik nog steeds loop met een vernaggelde darm en dus m'n voeding wat minder goed opneem lijkt 't me wel wat om te proberen om zo niet 6000 kcal te hoeven eten :P

Ghehehe gek. Zou je niet eerst even naar een dokter gaan voor je hoge dosissen aan supplementen gaat nemen? :p

• #1.045
Ghehehe gek. Zou je niet eerst even naar een dokter gaan voor je hoge dosissen aan supplementen gaat nemen? :p

Heb ik al gedaan man. Moet alleen nog langs de internist, als 't chronisch is kun je er geen ruk aan doen. Hij zei dat zolang ik geen extra last van dingen krijg ik alles gewoon rustig kan blijven doen. Heb bij een kennis die dok is ook wel gevraagd of roids er eventueel invloed op kunnen hebben en volgens hem was dat niet zo. Orals heb ik daarentegen wel wat meer last van dus ook besloten die gewoon achterwege te laten, zelfs de HG Oxy/Dbol die ik graag wilde :P

Weet alleen niet hoe het zit mocht ik medicijnen krijgen in combinatie met AAS, mss dat ik dan wel even OFF moet hehe.

Thanks man, ik kon 't nergens vinden. 2.5 mg per pilletje en heb ongeveer 10 mg per dag nodig naast 250 mg zink right?

Ik heb de Zink bij B&F besteld, van het merk Tested. Stuk goedkoper, misschien werkt het ook wel niet en dan was het duur natuurlijk :P Die van BC vond ik relatief duur idd, iets van 18 euro voor 10 of 12 dagen, ben je 50 euro per maand aan zink kwijt.

Ja klopt 25:1 zink koper verhouding. Bij vitaminstore.nl heb je ook zink 50mg tabs. 100 tabs is rond de 11 euro ofzo.

Wel dosis opbouwen. Eventueel ook dosis verspreiden in ochtend en voor het slapen.

• #1.047
Ja klopt 25:1 zink koper verhouding. Bij vitaminstore.nl heb je ook zink 50mg tabs. 100 tabs is rond de 11 euro ofzo.

Wel dosis opbouwen. Eventueel ook dosis verspreiden in ochtend en voor het slapen.

Crap dat wist ik niet haha. Bestel ik 't daar volgende keer, thanks voor de tip bro.

Net de Slin erin gedrukt, nu even eten en dan ff de chest slopen.

Crap dat wist ik niet haha. Bestel ik 't daar volgende keer, thanks voor de tip bro.

Net de Slin erin gedrukt, nu even eten en dan ff de chest slopen.

Ja ik had wel met die zink en koper dat ik bij dosis van 150 zink en 5 koper moest kotsen. Dit komt door de vulmiddelen. Maar je moet toch opbouwen en je kan altijd dosis verdelen.

Trainze bro. Ik heb vandaag rustdag.

• #1.049
Ja ik had wel met die zink en koper dat ik bij dosis van 150 zink en 5 koper moest kotsen. Dit komt door de vulmiddelen. Maar je moet toch opbouwen en je kan altijd dosis verdelen.

Trainze bro. Ik heb vandaag rustdag.

Ja precies. Opzich lijkt dosis verdelen me nog niet slecht ook, als 't een soort nutrient pusher is heb je er toch meer aan als je het verdeelt over de dag? Of denk ik nou zo simpel :p

Training ging wel lekker, veel chicks aanwezig, beetje vervelend af en toe.

BP "na opwarmen : 6x8x100
Incline DB Press : 6x8x36 per hand
Incline fly : 4x15x12
High to low crossover : 4x15

Skullcrushers SS CGBP : 4x10x45 SS 4x10x60
Single handed tricep extension : 3x15xeen beetje

Side raises : 5x12x10

Dikke pomp, voldaan gevoel. Vanavond uit eten met de vrouw als verplichting voor die k*t Valentijnsdag gister. Mja eet de hele week al een extra cheatmeal per dag dus dit kan er ook wel bij :p

Zink blijft relatief lang in je systeem zei big cat. Dus verdelen is geen probleem. Hierdoor ook twee weken stoppen met zink voordat je gaat cutten.

Uit eten altijd leuk toch. Goede cheatmaaltijd moet kunnen.

Dikke pomp, voldaan gevoel. Vanavond uit eten met de vrouw als verplichting voor die k*t Valentijnsdag gister. Mja eet de hele week al een extra cheatmeal per dag dus dit kan er ook wel bij :p

Wel wat positiever vanavond hea ;p ik moet er ook aan geloven. Al vind ik het niet erg. Dikke pizza van de italiaan :D

Leuke training :thumbs:

Wat ga je eten brah?

• #1.053
Wel wat positiever vanavond hea ;p ik moet er ook aan geloven. Al vind ik het niet erg. Dikke pizza van de italiaan :D

Leuke training :thumbs:

Oh doe ik ook wel, ze weet wat ik er van vind en dat ik puur mee ga om haar een plezier te doen :P 't Is altijd zo warm in die restaurants en ik krijg 't al warmer van eten, zit ik me daar de pleures te zweten.

Geen idee waar we heen gaan, de Griek ofzo, wel goed vreten daar.

Oh doe ik ook wel, ze weet wat ik er van vind en dat ik puur mee ga om haar een plezier te doen :P 't Is altijd zo warm in die restaurants en ik krijg 't al warmer van eten, zit ik me daar de pleures te zweten.

Geen idee waar we heen gaan, de Griek ofzo, wel goed vreten daar.

En was het wat? :p

Hoe was de griek inderdaad brah

100 kg bench maar?

Hoe the ****

6x8x100 vind ik best sterk hoor :)

• #1.058

Hoe was de griek inderdaad brah

Prima te doen boys, wel leuke avond gehad. ****ing warm daar uiteraard maar goed, vrouwtje weer helemaal blij dus dan is 't wel wat waard.

100 kg bench maar?

Hoe the ****

Sorry :(

6x8x100 vind ik best sterk hoor :)

Voor mijn hoeveelheid gear op dit moment lijkt 't idd wel alsof ik een stuk sterker zou mogen zijn. Don't care tho, komt ooit nog wel. Eerst maar 's biggy worden.

Gains gaan mooi smooth, weet niet hoe daar ik verwachte op Test/Deca echt een explosie van vocht te gaan zien maar zonder AI of whatever valt het reuze mee. Ben ook pas in m'n 3e week maar toch. Heb m'n Nordi de deur uit gedaan dus zit nu even zonder GH, vind ik niet erg opzich, was het getwijfel tussen real of fake wel zat en had er nog 3 onaangebroken dus ook geen zin er 1 aan te breken voor een test. Wacht nu even tot ik de Genotropin pennen heb, als die ook niet bevallen ( waar ik niet van uit ga ) probeer ik nog eens Hyges en anders kan het hele GH verhaal me de boom in.

Over een kleine 2 weken ga ik m'n Slin omhoog gooien, voedingsschema is al klaar voor die periode, zal rond de 5000 kcal op trainingsdagen liggen, 300 gram eiwit, 665 gr carbs en 115 vet. Vetten voor een groot deel uit volle kwark/walnoten in de avond door de Slin maar goed. Doe dit een week of 4, eens zien wat het brengt.

Zometeen maar ff legs trainen, dag vrij vandaag!

Jammer van die GH, zelf zou ik echt gek worden moest het nep zijn. Duur grapje daarom.. Hopelijk doen de pennnen wel zijn werk...

**** die gewichten, als je er maar van groeit ;)

• #1.060
Jammer van die GH, zelf zou ik echt gek worden moest het nep zijn. Duur grapje daarom.. Hopelijk doen de pennnen wel zijn werk...

**** die gewichten, als je er maar van groeit ;)

Ja werd ik ook, zat me echt op te vreten. Vooral omdat het iets is dat smooth zijn werk doet normaal kun je het ook moeilijk ergens aan af leiden. Ik bleef tot nu toe wel redelijk goed op het zelfde vp en aders werden wel meer naar buiten gedrukt maar werd gek van 't getwijfel, was ook niet leuk om op zo'n manier op GH te zitten dus dan pleur ik 't er nog liever uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven