- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je er sinds die laatste weken past last van? Want ik had vanaf 2 ml test e per keer ook ontzettent veel last, toen ik terug ging naar 1 ml met 2 ml bold in 1 keer had ik nergens meer last van. Als het bij jou ook door de hoeveelheid komt zou ik wat vaker gaan prikken of een andere test halen.
Paar weken terug had ik geen last , ik kon makkelijk 2ml bold en 2ml test weg prikken zonder problemen.
Nu op de prop is het een ander verhaal![]()

hoe erg is je PiP dan mike? Kun je een bodyweight squat doen of lig je dan dubbel van de pijn?
Serieus, ik zeik echt abnormaal vaak op een dag 
No clue bro, maar sinds ik begonnen ben met de Nordi loop ik echt een aantal keer vaker naar het toilet. Wordt soms 's nachts wel 2 of 3 keer wakker en moet dan echt gaan lopen terwijl ik normaal rustig van 12 tot 9 doorsliep zonder te hoeven pipi'en.
Ik heb dit dus nu dat ik op test en 600 tren zit, loop echt vaak het wc en ook eens 's nacht er uit voor te pissen wat ik voordien nooit had...

Gewichten gaan lekker omhoog
Misschien voor jullie beide eens een mooi moment om een PSA bloedtest te doen?

Nee wel van de GHSerieus, ik zeik echt abnormaal vaak op een dag
![]()
Prostaat Specifiek Antigeen, de waarde zegt iets over de grootte van je prostaat (BPH).
Als je prostaat groter wordt zal je blaas worden ingedrukt en moet je vaker naar de wc.
Kost je 20 euro en als het te hoog is kan je het proberen te drukken.

Ach soo. Ik ben pas geleden nog bij de dokter geweest voor een darmontsteking waar ie dat gelijk ff checkte ( thanks dok :') ) en was niks mee aan de hand. Drink ook een liter of 5 of 6 per dag, denk dat dat er ook wel goed mee te maken heeft![]()

Ach soo. Ik ben pas geleden nog bij de dokter geweest voor een darmontsteking waar ie dat gelijk ff checkte ( thanks dok :') ) en was niks mee aan de hand. Drink ook een liter of 5 of 6 per dag, denk dat dat er ook wel goed mee te maken heeft![]()

Maar je kreeg er toch ineens last van sinds je slin/gh gebruik
Als het een tijdje geleden goed was hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het nu nog steeds goed is.
Zou best nog wel eens door je nieuwe gh gebruik kunnen komen door IGF-1, maar goed beslissing is natuurlijk up to you![]()
Hoe ga je je zink nemen ? Ga het ook maar eens bestellen.. is er nog steeds niet van gekomen.
Nee weet ik idd ook nog niet helemaal, zie ook net pas dat ik er 1 zonder koper bij heb besteld dus moet er ook nog achter komen hoe ik aan koper ga komen op die dosis, rukzooi. Die versie die BC gebruikt is aan de prijs, doe je 10 dagen met een potje van 20 euro :') Ga me er wel even in verdiepen dit weekend, weet niet of het nut heeft zowel Slin als zink post wo te nemen.In m'n waffel stoppen en doorslikken?Nee weet ik idd ook nog niet helemaal, zie ook net pas dat ik er 1 zonder koper bij heb besteld dus moet er ook nog achter komen hoe ik aan koper ga komen op die dosis, rukzooi. Die versie die BC gebruikt is aan de prijs, doe je 10 dagen met een potje van 20 euro :') Ga me er wel even in verdiepen dit weekend, weet niet of het nut heeft zowel Slin als zink post wo te nemen.
In m'n waffel stoppen en doorslikken?Nee weet ik idd ook nog niet helemaal, zie ook net pas dat ik er 1 zonder koper bij heb besteld dus moet er ook nog achter komen hoe ik aan koper ga komen op die dosis, rukzooi. Die versie die BC gebruikt is aan de prijs, doe je 10 dagen met een potje van 20 euro :') Ga me er wel even in verdiepen dit weekend, weet niet of het nut heeft zowel Slin als zink post wo te nemen.