AndroidHealthClinic

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gains gaan mooi smooth, weet niet hoe daar ik verwachte op Test/Deca echt een explosie van vocht te gaan zien maar zonder AI of whatever valt het reuze mee. Ben ook pas in m'n 3e week maar toch.

Goed voor jou, want toen ik op test/deca zat icm met high carbs en slin werd ik op den duur een vocht/vetbol. Maar lekkere stack als je vocht onder controle kunt houden...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Goed voor jou, want toen ik op test/deca zat icm met high carbs en slin werd ik op den duur een vocht/vetbol. Maar lekkere stack als je vocht onder controle kunt houden...

Was ik ook bang voor idd. Zit nu nog redelijk normaal in carbs, rond de 400 gram ongeveer. Eet wel zo goed als zoutarm, alleen een klein beetje kruiden over mn kip en dat is het ook. Mocht het wel heel erg worden heb ik nog wel wat Aromasin staan, ik heb geen zin om 18 kg aan te komen, hele nieuwe garderobe te kopen en er dan 6 kg van over te houden :P

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Vanmorgen dus legs/kuiten gedaan, dikke training, voelde goed. Voor legs neem ik geen slin omdat ik dan een hypo volgens mij nooit herken maar toch, wat een pomp.

Squats na opwarmen : 5x12x120, goed gelet op diepte. Ga regelmatig tot net iets onder par, nu eens wat dieper, vrij heavy.
Lunges : 3x12 per been met 18 kg db in beide handen.
Legpress close stance : 5x8x240
Goodmornings : 4x8x50 geloof k. Vaker doen, voelde heel goed in m'n hams en onderrug.
Leg Extension SS Leg Curl : 4x15 op beide, gewicht niet onthouden.

Aantal sets toepresses gedaan en toen vond ik 't wel mooi geweest.

Volle kwark zie ik staan.. Smaakt dat een beetje?

Niet zo goed als jouw dagelijkse burgerking maaltijd:(

True bro:cool:

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Hoop ik :') Anders moet ik olijfolie uit de fles gaan drinken ofzo om aan m'n vetten te komen. Heb 't nog nooit gehad, schema gaat ook nog niet in he.

Aah oke dan heb ik niet goed gelezen. Heb je volle kwark ook met smaak? Of zitten er dan weer veel suikers in zeker?

eet wat olijf mayonaise, alleen goede vette

Eet wat saté saus?

• #1.070
eet wat olijf mayonaise, alleen goede vette

Dat is nog wel een goede idd, kan gewoon een lepel mayo vreten na m'n kwark. Thanks man! Zijn vast ook betere vetten dan die uit kwark.

doe olijfolie in de whey als dat gaat, proef je amper dan

Ja maar dat komt dus niet uit hehe. Ga hoger in slin wat betekent een keer of 3 per dag slin zetten, om de 4 uur zo ongeveer. Zijn 12 uur per dag waarop ik geen vetten wil eten dus moet m'n vet allemaal in de laatste paar uur voor het slapen naar binnen werken en daar zit geen shake meer. Normaal doe ik het idd zo, 10 ml merk je niks van

Dat is nog wel een goede idd, kan gewoon een lepel mayo vreten na m'n kwark. Thanks man! Zijn vast ook betere vetten dan die uit kwark.

Ja maar dat komt dus niet uit hehe. Ga hoger in slin wat betekent een keer of 3 per dag slin zetten, om de 4 uur zo ongeveer. Zijn 12 uur per dag waarop ik geen vetten wil eten dus moet m'n vet allemaal in de laatste paar uur voor het slapen naar binnen werken en daar zit geen shake meer. Normaal doe ik het idd zo, 10 ml merk je niks van

ah zo, ja had al zoiets in gedachten dat je met je slin zat. dan maar doen wat em zei

Mct olie

Hoezo quote je mijn saté saus niet?:( Ingredienten bestaan vooral uit noten, is niet slecht. Jij deed toch ook een beetje iifym of niet bro

• #1.074

Ook een optie idd!

Hoezo quote je mijn saté saus niet?:( Ingredienten bestaan vooral uit noten, is niet slecht. Jij deed toch ook een beetje iifym of niet bro

Haha toen was ik al aan het typen denk ik. Sate-saus is idd ook nog een optie maar weet niet hoe lang dat goed blijft als je die pot 1 keer open hebt gemaakt. Geen zin voor elke dag zo'n klein potje te halen, dan is 't ****ing duur. :p Zal binnenkort m'n schema wel 's posten!

Opzich goeie vetten maar dan haal ik het liever uit vaste voeding, vult ook meer.

Haha toen was ik al aan het typen denk ik. Sate-saus is idd ook nog een optie maar weet niet hoe lang dat goed blijft als je die pot 1 keer open hebt gemaakt. Geen zin voor elke dag zo'n klein potje te halen, dan is 't ****ing duur. :p Zal binnenkort m'n schema wel 's posten!
Blijft gewoon lang goed bro, gewoon eens proberen:)

ik gebruik deze altijd in mijn cut

AHI_434d50303235373438%3FdRevLabel%3D1%26Rendition%3D200x200_JPG.jpg

weinig vet man...

• #1.080

Moet nu idd wel iets met veel vet hebben. Avocado lust ik echt niet jammer genoeg :P Weet ook niet in hoever je vet wordt op slin als je af en toe een 10 ml olijfolie in je shake doet tijdens de werkzame tijd maar kom er ook liever niet door schade en schande achter :P Blijf mooi rond de 10/11 % hangen tot nu toe, dat hoeft straks niet naar 18.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven