- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
hoog gedoseert zelfs beter dan tren :-) wel de resultaten, maar niet de sides..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga vanavond bold proberen,een oliebol ben ik toch alOf zoals een legendarisch man hier ooit zei: "Bold doet geen ruk, dient enkel om oliebollen in te bakken" :-)
---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------
Imo kan je net zo goed test verdubbelen, zal nóg beter zijn :-)

Ander merk? Mogelijk solvent waar je niet tegen kunt.
Nee gewoon EP wat ik al tijden gebruik man. Had zelfs Prop van hun, nergens last van.

. Wel raar dat je daar nu opeens last van hebt dan brahAah oke die afkorting kon ik nog niet. Wel raar dat je daar nu opeens last van hebt dan brah

Nee gewoon EP wat ik al tijden gebruik man. Had zelfs Prop van hun, nergens last van.
Aah oke die afkorting kon ik nog niet. Wel raar dat je daar nu opeens last van hebt dan brah
Je bent pas 22 joh. Termen als brah zijn "uit" en termen als pip zijn "in".
Moest zelf ook vragen laatst daar niet van maar ben weer bij. Selfie, pip...![]()

Je bent pas 22 joh. Termen als brah zijn "uit" en termen als pip zijn "in".
Moest zelf ook vragen laatst daar niet van maar ben weer bij. Selfie, pip...![]()
1.5 ml test en 1 deca, dit 2 keer per week nu voor 5 of 6 weken totaal. Daarna nog 6 tot 8 weken op wat hogere dose.