XXL Nutrition

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of zoals een legendarisch man hier ooit zei: "Bold doet geen ruk, dient enkel om oliebollen in te bakken" :-)

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Imo kan je net zo goed test verdubbelen, zal nóg beter zijn :-)
Ik ga vanavond bold proberen,een oliebol ben ik toch al :p

Update?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004

Weinig bijzonders nog. Weegschaal geeft weer 108 a 109 aan in de ochtend, 2 a 3 kg er weer bij dus dat zit wel goed. Honger als een beer de hele dag, zou rustig 6000 kcal weg kunnen eten als ik langere pauzes zou hebben. Ben nu 1.5 week bezig zo ongeveer, hou het even in de gaten en anders ga ik ook gewoon meer rijst vreten, blijf aardig droog so far. Wss binnen afzienbare tijd HG Dbol/Oxy toevoegen dus zal wel wat leuks worden :p

Overigens wel echt ****ing last van Pip. Op werk werd me al gevraagd waar ik last van had :') Snap het niet, hiervoor 11 weken zo'n beetje ED gezet, nooit een centje pijn en nu na 3x test/deca alle 3 de keren vet last. Sucks.

Ander merk? Mogelijk solvent waar je niet tegen kunt.

Last van Pip, wat betekent dat?

Aah oke die afkorting kon ik nog niet:p. Wel raar dat je daar nu opeens last van hebt dan brah

Je bent pas 22 joh. Termen als brah zijn "uit" en termen als pip zijn "in".:D

Moest zelf ook vragen laatst daar niet van maar ben weer bij. Selfie, pip...:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.013
Ik lees nu pas dat je Mikie heet ipv Mike, **** mijn lees skills..

6k kcal is dat niet te veel boven onderhoud? Ik ben gvd al blij dat ik de 4k die ik nu eet weg krijg haha

Je liep er ook wel beroerd bij op werk man!

1.5 ml test en 1 deca, dit 2 keer per week nu voor 5 of 6 weken totaal. Daarna nog 6 tot 8 weken op wat hogere dose.

Heb je er sinds die laatste weken past last van? Want ik had vanaf 2 ml test e per keer ook ontzettent veel last, toen ik terug ging naar 1 ml met 2 ml bold in 1 keer had ik nergens meer last van. Als het bij jou ook door de hoeveelheid komt zou ik wat vaker gaan prikken of een andere test halen.

Paar weken terug had ik geen last , ik kon makkelijk 2ml bold en 2ml test weg prikken zonder problemen.
Nu op de prop is het een ander verhaal :roflol:

hoe erg is je PiP dan mike? Kun je een bodyweight squat doen of lig je dan dubbel van de pijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven