AndroidHealthClinic

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.101

Hehe valt heel erg mee, rug komt nauwelijks voor in het verhaal tijdens BB curls :P

Zonet legs gehad, wel lekkere training.

Squats na opwarmen : 3x3x160, niet verkeerd. Daarna nog 3x15x80:')
SLDL : 3x12x60. Snap niet hoe sommige dit met gewichten van 150 + doen, m'n hams scheuren zowat zelfs met laag gewicht.
LegPress : 5x8x200
Leg Extension : 3x15x80
Goodmornings : 3x12x50

Nog wat kuitwerk. Ga kuiten eens wat vaker per week pakken en dit keer ook blijven doen, elke training 3 of 4 setjes, ene dag zwaar en low reps en de andere dag wat lichter en high reps. Toen ik dit voor 3 maand terug deed werkte het wel goed alleen daarna beetje laten verwateren.

Morgenochtend chest/side delts en als ik tijd heb nog wat triceps!

mikie waar baseer jij je schema op?

Meen dat iemand ergens schreef als voorbeeld dat jij specifiek traint op hoger in hh ipv sommige dingen kracht gericht. Maar je hebt wel 3x3 squat

• #1.103
mikie waar baseer jij je schema op?

Meen dat iemand ergens schreef als voorbeeld dat jij specifiek traint op hoger in hh ipv sommige dingen kracht gericht. Maar je hebt wel 3x3 squat

Op waar ik zin in heb bro. Serieus, ik kan geen trainingsschema aanhouden. Voeding ben ik heel autistisch in maar training kan ik me maar niet aan 1 schema houden.

Kracht boeit me idd niet zoveel maar ik vind het af en toe wel eens leuk low reps op de grote 3 te pakken. 1 keer in de zoveel tijd, ook niet volgens bepaald schema. Kvind legs sowieso geen leuke training, ben na de 3e set squats vaak al buitenadem dus ik hou het leuk voor mezelf :P

Op waar ik zin in heb bro. Serieus, ik kan geen trainingsschema aanhouden. Voeding ben ik heel autistisch in maar training kan ik me maar niet aan 1 schema houden.

Kracht boeit me idd niet zoveel maar ik vind het af en toe wel eens leuk low reps op de grote 3 te pakken. 1 keer in de zoveel tijd, ook niet volgens bepaald schema. Kvind legs sowieso geen leuke training, ben na de 3e set squats vaak al buitenadem dus ik hou het leuk voor mezelf :P

ahah herkenbaar probleem, wil wekelijks nieuw schema proberen. Heb momenteel na hele lange tijd zelf wat kracht dagen erin verwerkt maar hiervoor had ik daar ook nooit zin in.

Naja als jij er goed op gaat is het toch goed zo ;)

zegt iedereen die niet zwaar lift :trollface:

haha, wie ben jij?

haha wie zijn die ecto's?

• #1.112
zegt iedereen die niet zwaar lift :trollface:

Fair point :P geef ook eerlijk al een aantal x toe dat m'n krachtstats gewoon zwaar sissy zijn, zeker in vergelijking met m'n ;ichaamsgewicht/AAS-gebruik. Zat gasten mijn lengte die 10 kg minder wegen en veel sterker zijn.

• #1.114
23ruvie.jpg

:flipoff:

Gelieve eigen foto's in je eigen log te plaatsen man. Weet dat ik er niet genoeg plaats maar als iedereen hier nu z'n eigen gaat dumpen is 't ook weer zowat. ( oke knappe vrouwen mogen hun foto's posten :) )

Gelieve eigen foto's in je eigen log te plaatsen man. Weet dat ik er niet genoeg plaats maar als iedereen hier nu z'n eigen gaat dumpen is 't ook weer zowat. ( oke knappe vrouwen mogen hun foto's posten :) )

fixed.

hoe kan dat dan dat je kracht achterwege blijft joh

• #1.116
fixed.

hoe kan dat dan dat je kracht achterwege blijft joh

Thanks bro! Geen idee, nooit op getraind? AAS hebben ook nooit echt invloed op m'n power gehad, zelfs tren niet. Hoge test doet 't wel oke dus benieuwd wat er nu van gaat komen in m'n huidige blast. Ligt ook heel erg aan m'n dag haha, heb wel eens een week gehad waarin ik 4x10x40 DBPress easy pakte en de week erop de 30 met moeite 3x8 pak.

Als ik de 125 kg bij 10 % heb gehaald ga ik me op kracht richten!

Fair point :P geef ook eerlijk al een aantal x toe dat m'n krachtstats gewoon zwaar sissy zijn, zeker in vergelijking met m'n ;ichaamsgewicht/AAS-gebruik. Zat gasten mijn lengte die 10 kg minder wegen en veel sterker zijn.

omdat je er te snel van uitgaat dat krachtprogressie louter een functie is van AAS gebruik, dit gaat misschien op voor diegenen die monsterdosissen gebruiken en allerlei andere ongein, maar de gemiddelde "huis, tuin en keuken juicer" gaat nog altijd meer baat hebben bij het nodige strength werk ipv enkel maar wat highrep te pompen. Ook wat massawinsten betreft. Maar dat heb ik je al eens verteld.

waarom pas op kracht richten als je 125kg weegt? Je kunt toch er voor kiezen om een aantal hoofdcompounds op kracht te beuken en dan een aantal aanvullende oefeningen wat meer high rep te pompen? Zo pak je het beste van beiden.

bovenstaande is toch gewoon voorkeur of niet. Ik heb altijd een hekel gehad aan minder dan 8 herhalingen, op een of andere manier had ik gewoon geen zin meer om te trainen als ik specifiek voor kracht ging. Is gewoon wat je leuk vind, dat het evt beter zou zijn of niet is dan geen kwestie als ik naar mezelf kijk dan

• #1.120
omdat je er te snel van uitgaat dat krachtprogressie louter een functie is van AAS gebruik, dit gaat misschien op voor diegenen die monsterdosissen gebruiken en allerlei andere ongein, maar de gemiddelde "huis, tuin en keuken juicer" gaat nog altijd meer baat hebben bij het nodige strength werk ipv enkel maar wat highrep te pompen. Ook wat massawinsten betreft. Maar dat heb ik je al eens verteld.

Kan heel goed voor jou werken. Voor mij doet 't geen drol en ik ga m'n trainingen ook nog eens niet leuker vinden als ik me meer op kracht ga richten. High rep pompen zie ik als 15 reps in een set ofzo, die haal ik nergens behalve op kleinere oefeningen als een cable fly of whatever.

waarom pas op kracht richten als je 125kg weegt? Je kunt toch er voor kiezen om een aantal hoofdcompounds op kracht te beuken en dan een aantal aanvullende oefeningen wat meer high rep te pompen? Zo pak je het beste van beiden.

Hoe is dat het beste van beide? Zodat ik op DBB kan vertellen dat ik 180 kg bench ipv 140? :P Ik zie best het nut in van een tijdje op kracht trainen zodat je daarna op hogere reps ook sterker bent en dat zal ik ook vast binnenkort wel een keer gaan doen. Voorlopig alleen nog niet, ik boek prima progressie ( komt allemaal door de roids maar ssst, dat vertellen we niemand ) en vind m'n trainingen zelfs nog eens leuk zo. Voor mij is dat belangrijk, weet wel dat DBB vol zit met keiharde hardcore lifters die alleen BB'en omdat ze mother****ing huge zijn en 100'en fotoshoots per jaar doen, ik vind 't belangrijk dat m'n trainingen leuk blijven. Zo lang ik dat vind en m'n progressie nog duidelijk zichtbaar is, no problem toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven