- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5500 calorieen hnnng. Hoe ziet je gemiddelde dag uit qua voeding?

Ik kan dat clean nooit bij elkaar krijgen, maar swat ik kan dan ook enkel vlees bakken en water koken![]()
5500 calorieen hnnng. Hoe ziet je gemiddelde dag uit qua voeding?
Ik kan dat clean nooit bij elkaar krijgen, maar swat ik kan dan ook enkel vlees bakken en water koken![]()
) had op m'n werk zou ik alles met meer rijst kunnen doen maar ik krijg in een kwartier/soms maar 10 min echt geen 100 gr ongekookt gewogen rijst weg.Ik blijf ook steady op 5k op dit moment..(geen aas op dit moment) maar heb geen behoefte om verder aan te komen nu. Ga bijna cutten, volgende bulk maar richting 6k kcals![]()
Standaard eten, bijna altijd droog zonder saus. Nu maar eens een hoop sauzen gaan halen om bij men eten te doen want die droge voeding komt mijn oren uit. Voor de rest gwn junk. Nu al een weekje mcdo als extra 1000kcal.
Beetje in de richting van :
300 gr ananas
400 gr rijst, ongekookt gewogen uiteraard.
250 gram oats
80 gram isolaat ( non training 40 ). Kan om de een of andere reden slecht tegen whey, krijg k echt een giga opgeblazen gevoel van, alsof je een gigantische Nelson moet leggen maar dat hoeft dan niet.
80 gr dextro ( non training 30 )
10 ml olijfolie
50 gr walnoten
450 gr volle kwark
400 gr kip
100 gr Mass Perfection omdat ik die eens in een rare bui heb gekocht en op wil maken
500 ml chocolademelk (L)
Zie hierboven, clean is ook wel wat anders opzich. Had deze vooral gemaakt voor tijdens mijn slin bulk, vandaar de ananas ( snelle carbs, van een dude op GH15 die het zo deed, plus het is ****ing lekker ). Als ik meer pauze ( lees een uur of 3) had op m'n werk zou ik alles met meer rijst kunnen doen maar ik krijg in een kwartier/soms maar 10 min echt geen 100 gr ongekookt gewogen rijst weg.
Kip maak ik nu nog constant zelf, kipfilet bij de Lidl halen, shit in stukkies snijden en bakken, maar denk dat ik die gekookte van MuscleMeat ga halen. Die zit per 200 gr verpakt en is al klaar dus komt mooi uit als ik 400 op een dag wil eten.Wel iets duurder maar de kip van de Lidl wordt steeds beroerder qua kwaliteit, steeds meer vet en rare peesachtige dingen als je 't eet, bleh.
---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------
Slim, beetje rond onderhoud hangen voor je gaat cutten. Ik ga denk ik op m'n komende tren run ( ga dus de deca inruilen ) ook gewoon nog wat bulken. Beetje GH ernaast en dan moet dat wel goedkomen. Massa bouwen op tren vond ik heerlijk hehe.
Gebruik ook zelden saus, alleen wat curry soms. M'n kip en rijst eet ik altijd droog omdat ik niet weet wat ik daar lekker bij vind :')
Overigens sinds gister weer gaan cruisen. 3/4 ml TestE met slinspuitje in m'n schouder en zelfs dat doet gewoon ****ing pijn. Ik kan niet meer tegen EP denk ik, jammer. Nooit last van gehad maar is geen doen zo, als ik in m'n been zet loop ik 3 dagen mank, x 2 keer per week al 5 weken lang. Dus cruisen, shit inruilen en op Test/Bold/Ace verder.
Hmm ananas krijg ik echt niet binnen, maar dat is dan vooral warm. Ananas hoor je veel om na je hgh shot te zetten ook als ik het goed heb. Misschien toch nog maar eens kopen en gewoon een week men bek in rammen. Dan zal ik het wel lusten haha. Kip haal ik momenteel ook gewoon bij MM, inderdaad handig en ik snij het ook in stukken. Op 5 min is het gebakken.
Ga 't ook koud eten man, kip/rijst eerst opwarmen, ananas erbij en kanen. Tuurlijk warmt het iets op door de kip/rijst maar dat boeit niet.
Ja die MuscleMeat kipblokjes zijn al gekookt toch? Moet ik daar nog wat mee doen of kun je dat gewoon in een bakje pleuren, opwarmen en opeten? Ik ben ook niet zo'n keukenprinses. Als ik 't alsnog moet bereiden haal ik die kipfilet stukken wel, die zijn mooi goedkoop.
Het mist de goede smaak van kip vind ik. Ik gebruik nu gewoon hun kipfilet. Ik warmde het heel even op in de pan met kruiden erbij. De bedoeling is wel dat het bij opwarmen blijft en niet bakken haha, het gaat al heel snel droog worden.Die musclemeat blokjes zijn goed voor even maar komen al snel je oren uitHet mist de goede smaak van kip vind ik. Ik gebruik nu gewoon hun kipfilet. Ik warmde het heel even op in de pan met kruiden erbij. De bedoeling is wel dat het bij opwarmen blijft en niet bakken haha, het gaat al heel snel droog worden.
Zal wel es kijken, volgende week niet veel werken dus denk dat ik voor woensdag 1 en ander laat binnenkomen. Vrouwtje weer blij, hele vriezer bezet door mij. 3/4 van de koelkast is ook al door mij ingepikt 
Hehe ik ben net een autist als het op m'n voeding aankomt. Eet echt zonder moeite 6 dagen per week exact hetzelfdeZal wel es kijken, volgende week niet veel werken dus denk dat ik voor woensdag 1 en ander laat binnenkomen. Vrouwtje weer blij, hele vriezer bezet door mij. 3/4 van de koelkast is ook al door mij ingepikt
Zometeen UB2 dag, goed zin in!
Ik zit er ook aan te denken om bij musclemeat mijn vlees te halen.. Uiteindelijk is die kip goedkoper dan die bij de lidl, heb je wel is gewogen nadat je het gebakken hebt?
Die hamburgers zijn ook wel chill die ze hebben, lekker broodje hamburger iedere dag![]()

Ik zit er ook aan te denken om bij musclemeat mijn vlees te halen.. Uiteindelijk is die kip goedkoper dan die bij de lidl, heb je wel is gewogen nadat je het gebakken hebt?
Die hamburgers zijn ook wel chill die ze hebben, lekker broodje hamburger iedere dag![]()
Ik dacht ook hmmm elke dag wat burgers naar binnen spelen.
Echt niet lekker. Maar dat is dan mijn persoonlijke mening 
Die hamburgers zijn niet te vretenIk dacht ook hmmm elke dag wat burgers naar binnen spelen.
Lijkt wel een taaie hond waar je in bijtEcht niet lekker. Maar dat is dan mijn persoonlijke mening
Ik ben echt een burger vreter maar die krijg ik echt niet elke dag binne.
was ook te mooi om waar te zijn. Me sad nowThanks haha, dan laat ik die liggenwas ook te mooi om waar te zijn. Me sad now
die eet ik nooit meer op.Door het gebrek aan vet, moet je ze gewoon niet doorbakken vreten. Beetje rood van binnen laten. Geloof me dan smaakt zo'n burger al een stuk beter. Geen schoenlap of stuk karton...
Gixel je mag ze wel doneren aan de voedselbank voor Punjabi's![]()
Bij de dbb barbecue mag jij de hamburgers bakken pun!
Maar volgens jou zijn ze wel lekker van mm dus?
Ik heb geen idee, nog steeds niet besteld daar. Eigenlijk omdat het meeste wat in mijn vriezer beland, er na een half jaar als een baksteen uitkomt en ik wegflikker.
Maar ik sprak meer in zijn algemeenheid.. Ongeacht welke magere burger, als je ze te lang bakt is het net kauwgom/karton/schoenzool. Beetje rood daarvan gaat niemand dood. Houd het lekker sappig ook![]()