tildo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom pas op kracht richten als je 125kg weegt? Je kunt toch er voor kiezen om een aantal hoofdcompounds op kracht te beuken en dan een aantal aanvullende oefeningen wat meer high rep te pompen? Zo pak je het beste van beiden.

Klapte er wel goed in, neem ze nooit meer en dat was te merken

Denk dat ik 't eens ga proberen voor iig een week of 4 en me er ook strak aan ga houden, kijken wat het oplevert. Op z'n ergst word ik er wat sterker van, nja dat overleef ik ook wel hehe.
Benieuwd wat dit op termijn brengt. Als iemand nuttig commentaar heeft lemme know!
LB1 gehad zonet, lekker hoor. Wel goed op m'n vorm blijven letten merk ik, heavy squatten + deadliften is slopend voor de onderrug hehe.
Squat : 5x5x150
Deadlift : 3x5x150. Zoveel auw hierna, m'n onderrug stond helemaal vol.
Leg Press : 3x8x260
Leg Extension : 3x10xfull stack.
Toe Press : aantal sets met 180 kilo.
Beetje abwerk gedaan.
Goede training, iets minder snel klaar, had tussen de squats/deadlift setjes net wat meer rust nodig, liep er bij als een astmatisch paard, een vrouwtje kwam me zelfs vragen of het wel allemaal goed ging![]()
ook gruwlijke last van mega te dikke onderrug pomp?
heb ook zo ongeveer mijn schema gehad, alleen kon niet meer sq en dl achter elkaar doen omdat mijn onderrug te stijf stond. taurine werkte ook niet, of heb jij daar niet zon last van?
Hehe het kon nog net. Daarom ook begonnen met squats, als ik het andersom doe haal ik 't niet. Nu was de laatste set Deads ook echt met heel veel moeite maar wel goede vorm. De legpress erna voelde dan wel weer licht, dat was wel grappig.