MuscleMeat

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt en het beste op groei;) moet we leuk blijven voor jezelf vind ik

waarom pas op kracht richten als je 125kg weegt? Je kunt toch er voor kiezen om een aantal hoofdcompounds op kracht te beuken en dan een aantal aanvullende oefeningen wat meer high rep te pompen? Zo pak je het beste van beiden.

+1

Ik heb een keer tussen mijn Powerbuilding periode door een half jaar enkel op massa getraind en merkte nou niet bepaald dat ik veel sneller groeide dan wat ik nu voor training doe. Ik kon wel iets minder squaten en bankdrukken daarna. Dus groter en slapper geworden :P
Ik wordt nu alleen maar groter en sterker.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
Vanmorgen in alle vroegte wezen sporten voor werk, chest/side delts. Prima training, vrij kort maar voelde goed. Wel een pre-workout nodig gehad anders was ik volgens mij gewoon in slaap gevallen :P Klapte er wel goed in, neem ze nooit meer en dat was te merken

Bench na opwarmen : 15x80, 10x100, 8x110, 4x120, 2x6x100 en een repout met 60.
Incline Bench smith : 5x8x90. K*t Smith is het, voelt heel raar maar goed, bankjes waren bezet door oude mensen en de losse incline door een r*tard.
Cable crossover low to high ss high to low : 4x15 ss 4x15

Side raises : 4x12x14
Upright row : 4x8x40 geloof ik

Wilde nog triceps doen maar was bang dat ik in tijdnood zou komen dus ga zondag nog even voor een legs+arms ofzo. Bench ging best goed, had geen spotter dus durfde niet echt verder te gaan. Stond een gozer een meter achter me te hijgen en te puffen terwijl ie in de spiegel keek maar wilde er niet op gokken dat hij me zou helpen :p

Nice bench! Welke pre gebruik je?

• #1.126
Ben aan het nadenken over een nieuw trainingsschema. Kom er niet goed uit of het een 4-day split wordt of een UB/LB 2 keer per week. Wil het eens omgooien, wat minder oefeningen per dag, wat zwaardere gewichten ( wel met een nette uitvoering maar even niet met de 4 sec negatief ) en weet dus niet wat dan lekkerder werkt. Grote oefeningen eens 5x5 pakken ofzo.

In het geval van een UB/LB denk ik toch wel 2 grote oefeningen per keer voor de LB en misschien wel 3 voor UB ( rug/chest/schouders ), als ik dat 5x5 doe ben ik na die 3 oefeningen ook gewoon gesloopt lijkt me hehe, dus dan nog ietwat assistance erbij en dan is 't mooi geweest. Zou dit vooral doen om m'n benen 2 keer per week te pakken en die dingen eens goed te gaan laten groeien.

Iemand hier een fatsoenlijke, onderbouwde mening over?

Voorbeeldje :

UB 1: 5x5 Bench, 5x5 BOR, 5x5 MP en dan 3x8 op incline fly, lat pulldown.
LB 1: 5x5 squat, 3x5 deadlift, 3x8 legpress, leg extension en wat kuitwerk.

UB 2: 5x5 Incline Bench/DB, 5x5 pull ups, 3x5 DB Shoulder press en weer 3x8 flat fly en plate loaded row
LB 2: 5x5 Front squat, 5x5 SLDL, 3x8 legpress, goodmorning en wat kuitwerk.

In mijn hoofd klinkt dit alsof ik het best leuk zou vinden maar toch benieuwd naar meningen. So shoot!

Hmm nu ik er zo naar zit te kijken ontbreken vooral de side delts die bij mij echt wel een oefening of 2 nodig hebben om wat te doen. Rear delts pak je wel met rows enzo, fronts met de mp, bp enzovoorts maar sides niet echt. Die moeten er dus wel bij lijkt me maar moet te doen zijn. Armen overpoweren nu al dus die zullen wel genoeg te doen krijgen met de rest van de oefeningen om op formaat te blijven.

Laatst bewerkt:
Hoezo fullbody?

Ohja lol. Hoezo geen split schema dan bro

• #1.130
Ohja lol. Hoezo geen split schema dan bro

Dit lijkt me wel, zo komen m'n benen/onderrug iets vaker aan bod die toch echt zwak zijn bij me en bovenlichaam pak je in principe ook 2 keer zwaar ipv 1 keer. Kan ook wel met een split maar dan krijg je de ene dag borst/rug, 2e legs/schouders, 3e weer borst/rug en de 4e legs/armen ofzo. Kan ook maar borst/rug ben ik altijd veel te lang mee bezig. Kan ik natuurlijk ook aanpassen blabla maar dit lijkt me wel een keer leuk zo.

Als ik 6 keer per week zou kunnen trainen zou ik altijd een gewone split prefereren maar dat kan k niet maken, ben nu al nauwelijks thuis :P Denk dat ik 't eens ga proberen voor iig een week of 4 en me er ook strak aan ga houden, kijken wat het oplevert. Op z'n ergst word ik er wat sterker van, nja dat overleef ik ook wel hehe.

Toch maar iets meer richting kracht nu ?

• #1.132
Toch maar iets meer richting kracht nu ?

ssst, niet verder vertellen. Vind 't tijd voor een ommezwaai, m'n gains stagneren de laatste 2 weken, kom geen gram aan dus voeding gaat omhoog met 400 kcal en m'n training wordt omgegooid.

Net de 1e UB gehad en ik moet mijn ongelijk toegeven, I liked it a lot. Korte training, iets van 3 kwartier bezig geweest maar ik ben echt helemaal gesloopt.

Bench : 5x5x110
BOR : 5x5x100. Onderrug, traps, lats, alles vol en verzuurd, lekker.
MP : 3x5x65. Bewust 3 sets gedaan, schouder begon pijn te doen. Altijd gevoelig punt geweest, beetje mee oppassen dus.

Lat Pulldown : 3x8x65
Incline fly : 3x8x18. Veel pijn en moeite, vorm niet helemaal top maar alles vanaf 10 was verder bezet.
Side raises : 3x8x12

Prima training voor mijn gevoel, alles vol en zwaar nu. De 3x8 setjes blijf ik bij failure uit de buurt, 5x5 zit wel dicht op failure, was telkens bang dat ik de 5e rep met de bench niet zou halen :P Benieuwd wat dit op termijn brengt. Als iemand nuttig commentaar heeft lemme know!

Aha nou lekkere training zo te zien heb je dr goed geveol bij

ik ben benieuwd.

Succes brah

• #1.135
LB1 gehad zonet, lekker hoor. Wel goed op m'n vorm blijven letten merk ik, heavy squatten + deadliften is slopend voor de onderrug hehe.

Squat : 5x5x150
Deadlift : 3x5x150. Zoveel auw hierna, m'n onderrug stond helemaal vol.
Leg Press : 3x8x260
Leg Extension : 3x10xfull stack.
Toe Press : aantal sets met 180 kilo.

Beetje abwerk gedaan.

Goede training, iets minder snel klaar, had tussen de squats/deadlift setjes net wat meer rust nodig, liep er bij als een astmatisch paard, een vrouwtje kwam me zelfs vragen of het wel allemaal goed ging :P

LB1 gehad zonet, lekker hoor. Wel goed op m'n vorm blijven letten merk ik, heavy squatten + deadliften is slopend voor de onderrug hehe.

Squat : 5x5x150
Deadlift : 3x5x150. Zoveel auw hierna, m'n onderrug stond helemaal vol.
Leg Press : 3x8x260
Leg Extension : 3x10xfull stack.
Toe Press : aantal sets met 180 kilo.

Beetje abwerk gedaan.

Goede training, iets minder snel klaar, had tussen de squats/deadlift setjes net wat meer rust nodig, liep er bij als een astmatisch paard, een vrouwtje kwam me zelfs vragen of het wel allemaal goed ging :P

ook gruwlijke last van mega te dikke onderrug pomp?

heb ook zo ongeveer mijn schema gehad, alleen kon niet meer sq en dl achter elkaar doen omdat mijn onderrug te stijf stond. taurine werkte ook niet, of heb jij daar niet zon last van?

• #1.137
ook gruwlijke last van mega te dikke onderrug pomp?

heb ook zo ongeveer mijn schema gehad, alleen kon niet meer sq en dl achter elkaar doen omdat mijn onderrug te stijf stond. taurine werkte ook niet, of heb jij daar niet zon last van?

Hehe het kon nog net. Daarom ook begonnen met squats, als ik het andersom doe haal ik 't niet. Nu was de laatste set Deads ook echt met heel veel moeite maar wel goede vorm. De legpress erna voelde dan wel weer licht, dat was wel grappig.

Hehe het kon nog net. Daarom ook begonnen met squats, als ik het andersom doe haal ik 't niet. Nu was de laatste set Deads ook echt met heel veel moeite maar wel goede vorm. De legpress erna voelde dan wel weer licht, dat was wel grappig.

ja andersom is iig nogo

• #1.139
Hmm nu zou ik dus bij m'n volgende LB dag op vrijdag 5x5 frontsquatten had ik zo mooi neergepend. Er niet bij nadenkend dat ik dit echt een k*t oefening vind, kan het wel maar alleen met low weights, krijg 't niet goed voor elkaar. Denk dat ik tot ik 't echt onder de knie heb maar gewoon blijf backsquatten en als ik die front dan een keer onder de knie krijg introduceer ik die pas op 5x5. Als ik er nu zwaar mee ga gaat dat gegarandeerd blessures opleveren.

• #1.140
Vanaf volgende week m'n kcal weer uppen, zit nu rond de 4700 per dag en er gebeurt gewoon geen kloten :') Neem er ook nog 160 mg zink bij wat ik nog aan het opbouwen ben tot 280/320. Ga vanaf volgende week op 5000 op rustdagen en rond de 5500 op trainingsdagen. Als ik dan serieus constant nog op gewicht blijf hangen kap ik met 't hele BB'en denk ik, dan heb ik op 125 kg 10 000 kcal nodig om niet af te vallen, is er vast iets mis met me :P

Zie je maar, die uitrekenmethodes voor je onderhoud slaan nergens op, mijn onderhoud zou rond de 3600 ofzo moeten liggen uit m'n hoofd. Ik denk dat ik ik meer nodig heb als ik ga cutten :')

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven