XXL Nutrition

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon kruiden over mm kipblokjes doen en smaakt prima

Die hamburgers zijn niet te vreten :roflol: Ik dacht ook hmmm elke dag wat burgers naar binnen spelen.
Lijkt wel een taaie hond waar je in bijt :D Echt niet lekker. Maar dat is dan mijn persoonlijke mening :P
Ik ben echt een burger vreter maar die krijg ik echt niet elke dag binne.

Ben ik blij dat ik dit bericht heb gelezen voordat ik een bestelling heb geplaatst. Wilde eerst zo'n grote doos bestellen. Nu dus niet meer haha.

Haha niemand besteld meer die HB's omdat Gixel gewoon de kookkunsten heeft van een kok die in een gaarkeuken werkt in een penitentiaire inrichting :o

Haha niemand besteld meer die HB's omdat Gixel gewoon de kookkunsten heeft van een kok die in een gaarkeuken werkt in een penitentiaire inrichting :o

Daar heb je wel gelijk in :p Maar in het MM topic was toen dezelfde discussie. Daarom dat ik zeg bestel zon sample pakketje inplaats van meteen een hele doos! Of ik stuur er op als je alle post kosten betaalt :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.165
Haha stel chef koks hier.

UB2 gehad zonet, lekkaaah.

Incline Bench : 5x5x100. Ging nog redelijk easy tot aan de laatste rep steeds.
Pull Up : 5x5xbw :') Sad sad.
Shoulder press machine : 5x5xfull stack = 100 kg geloof ik, nice

Plate loaded row : 3x8x120
Cable crossover : 3x8x20
Side raises : 3x10x12
Beetje abwerk.

Alles nog met goede uitvoering alleen wat sneller dan Pakulski z'n manier. Werkt wel lekker zo, verplaats wel wat meer gewicht.

Eyyyyy 5x5 whaaaat :D
Pull ups zijn lastig op je bw, dat feel.

• #1.167
Eyyyyy 5x5 whaaaat :D
Pull ups zijn lastig op je bw, dat feel.

Hahaha ja man, Testo z'n comment, wat rondlezen en jouw log zetten me er toe aan 't toch maar eens een kans te geven, iig voor een week of 6 denk ik. Stond nogal stil dus denk, tijd om wat om te gooien.

En idd, k*t pull ups. M'n trainingspartnertje ( vrouwtje van een kilo of 55/60 ) rept er met een beetje hulp van mij makkelijk 12 uit terwijl ik met die 5e al moeite heb. Moet er vast belachelijk uit hebben gezien voor de mensen die keken.

Je zat toch op serieuze dossering Test e en Deca? is die zooi zo onder gedosseerd omdat je nu weer cruised?

• #1.169
Je zat toch op serieuze dossering Test e en Deca? is die zooi zo onder gedosseerd omdat je nu weer cruised?

Geen idee maatje maar ik merk er geen fl**ker van op een verhoogde bloeddruk. Geen gains, 0,0 vocht, niks waaraan ik denk : ik zit op 1.8 gr AAS. Daarom besloten er idd af te gaan, ga niet gewoon domweg olie in me spuiten als ik niks merk. Spul inruilen en dan ga k cruisen voor 6 weken. Daarna of op Ace of op HG Test.

Ben je niet bang dat je gear waarop je cruised ook fake is?

• #1.171
Ben je niet bang dat je gear waarop je cruised ook fake is?

Heb een ander merk hier nog staan hehe dus dat zal wel goed gaan tenzij ik echt vette pech heb natuurlijk. Zeg ook niet dat het fake is hoor, is een als goed bekend staand merk dus zeg 't maar. Ik merk iig geen ruk en m'n injectiespots doen ****ing pijn tot 3 dagen na de tijd, echt kreupelmakend pijn zeg maar, ook nog nooit gehad. Vandaar mijn keuze, is ook niet leuk op deze manier. Snap best dat ik, nu ik zwaarder word, minder hard ga gainen maar dit is wel het andere uiterste :P

---------- Toegevoegd 7 March 2014 om 08:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst 6 March 2014 om 23:11 ----------

K*tzooi, woensdag dus 3/4 ml in mn schouder gezet met slinspuitje en m'n hele ****ing schouder is lam en doet pijn. Gelukkig UB2 vandaag maar comfortabel is anders. Dacht eraan de toch al aangebroken vial leeg te maken maar fl**ker 'm gewoon weg, heb nog wel andere merken staan.

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:00 ----------

LB2 gehad.

Squats : 5x5x150, zat misschien nog wel iets meer in.
SLDL : 5x5x100, niet verkeerd. ****ing pomp in m'n hams/onderrug, niet gezond meer.
LegPress : 3x8x280, goeie.
Goodmorning : 3x8x60, helemaal doodop.
Calf raise in de smith : 3x8x200

Nog wat geoefend op de Front Squat.

Lekkere workout, lig helemaal op apengapen en moet zo nog werken :( 1e week op nieuwe schema zit er dus op en ik vind het leuk tot zover, gaan zien wat het brengt. Niet veel denk ik daar ik dus nu weer cruise maar een beetje kracht er mee opbouwen moet wel lukken.

Geen idee of je het vermeld hebt, maar op welke dosis cruise je?

Geen idee maatje maar ik merk er geen fl**ker van op een verhoogde bloeddruk. Geen gains, 0,0 vocht, niks waaraan ik denk : ik zit op 1.8 gr AAS. Daarom besloten er idd af te gaan, ga niet gewoon domweg olie in me spuiten als ik niks merk. Spul inruilen en dan ga k cruisen voor 6 weken. Daarna of op Ace of op HG Test.

Dat is wel echt k*t, denk je te knallen gebeurd er niks..

Waarom blijf je niet op een merk dat altijd al gewerkt heeft? Zou zelf niet iets anders willen als rood wit zegmaar..

• #1.174
Geen idee of je het vermeld hebt, maar op welke dosis cruise je?

300 mg TestE.

Dat is wel echt k*t, denk je te knallen gebeurd er niks..

Waarom blijf je niet op een merk dat altijd al gewerkt heeft? Zou zelf niet iets anders willen als rood wit zegmaar..

Ik had dit merk eerst regelmatig, toen tussendoor ff een andere gebruikt maar had test/deca nog staan van het 1e merk. Rood/wit idd maar merkte er niks van, kan ook aan mij liggen. Ga niet meer op iets anders dan high test only of test/tren/bold met af en toe wat mast. Nog wel wat van die orals als SD/M1T/Epi proberen heb ik besloten, mss deze kuur al. Wilde echt geen orals meer gebruiken na var/winny die beide geen ruk deden op respectievelijk 105 en 70 mg maar ben toch wel heel nieuwsgierig naar die zogenaamde designer steroids.

Voedingsschema helemaal rond nu, trainingsdagen worden : 5566 kcal, 337 ei, 737 carbs en 159 vet. Die dosis carbs vindk echt ziek als ik het zo zie staan, hoop dat dat goed gaat :p Non-trainingsdagen skip ik alleen m'n post workoutshake en zit ik op ongeveer 5000 kcal. Mooie bulkaantallen dacht ik, niet verwacht dat ik nu al zoveel nodig had maar op 4700 ed groeide ik niet.

Damnnn ziekelijk veel calorieën

• #1.176
Damnnn ziekelijk veel calorieën

Ja man, als ik dat allemaal schoon weg zou moeten eten heb ik er een ****ing dagtaak aan :p Vandaar dingen als halve liter chocomel, volle kwark ipv magere, 50 gr pure chocolade ( moet ook leuk zijn voor de adertjuhs ), wat ananas en 2 dikke shakes :) Beetje hopen dat het vol te houden is en ik niet aan het eind van de week water schijt hehe.

Chocolade voor het trainen is echt aan te raden. Krijg daar een dikke pomp en een dosis energie van.

• #1.178
Chocolade voor het trainen is echt aan te raden. Krijg daar een dikke pomp en een dosis energie van.

Dat hoor ik idd vaker en wil het juist om die reden ook 's proberen. Wedstrijdgasten doen het volgens mij ook toch, pure chocolade of een glas rode wijn bijv pre-wedstrijd? Ben heel benieuwd wat deze bulk in combi met straks 3.3 iu Hyge en 100 mg Ace ED gaat doen. Balen dat ik nog 5 weken wil cruisen :(

Dayuum inb4 overdosed on carbs, haha epic bro. Beter optijd opstaan want je hebt er wel een hele dag voor nodig om dat allemaal weg te krijgen lijkt me zo haha.

• #1.180
Dayuum inb4 overdosed on carbs, haha epic bro. Beter optijd opstaan want je hebt er wel een hele dag voor nodig om dat allemaal weg te krijgen lijkt me zo haha.

Ja man, sta elke dag om 7 uur op normaal gesproken, anders red ik 't ook bijna niet :p Niet echt grappig om te bedenken wat voor shitloads ik nodig ga hebben als ik buff ben en een kilo of 125 weeg :')

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven