Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die hamburgers zijn niet te vretenIk dacht ook hmmm elke dag wat burgers naar binnen spelen.
Lijkt wel een taaie hond waar je in bijtEcht niet lekker. Maar dat is dan mijn persoonlijke mening
Ik ben echt een burger vreter maar die krijg ik echt niet elke dag binne.
Haha niemand besteld meer die HB's omdat Gixel gewoon de kookkunsten heeft van een kok die in een gaarkeuken werkt in een penitentiaire inrichting![]()
Maar in het MM topic was toen dezelfde discussie. Daarom dat ik zeg bestel zon sample pakketje inplaats van meteen een hele doos! Of ik stuur er op als je alle post kosten betaalt 
Eyyyyy 5x5 whaaaat
Pull ups zijn lastig op je bw, dat feel.
Je zat toch op serieuze dossering Test e en Deca? is die zooi zo onder gedosseerd omdat je nu weer cruised?
Ben je niet bang dat je gear waarop je cruised ook fake is?

1e week op nieuwe schema zit er dus op en ik vind het leuk tot zover, gaan zien wat het brengt. Niet veel denk ik daar ik dus nu weer cruise maar een beetje kracht er mee opbouwen moet wel lukken.Geen idee maatje maar ik merk er geen fl**ker van op een verhoogde bloeddruk. Geen gains, 0,0 vocht, niks waaraan ik denk : ik zit op 1.8 gr AAS. Daarom besloten er idd af te gaan, ga niet gewoon domweg olie in me spuiten als ik niks merk. Spul inruilen en dan ga k cruisen voor 6 weken. Daarna of op Ace of op HG Test.
Geen idee of je het vermeld hebt, maar op welke dosis cruise je?
Dat is wel echt k*t, denk je te knallen gebeurd er niks..
Waarom blijf je niet op een merk dat altijd al gewerkt heeft? Zou zelf niet iets anders willen als rood wit zegmaar..
Non-trainingsdagen skip ik alleen m'n post workoutshake en zit ik op ongeveer 5000 kcal. Mooie bulkaantallen dacht ik, niet verwacht dat ik nu al zoveel nodig had maar op 4700 ed groeide ik niet.
Vandaar dingen als halve liter chocomel, volle kwark ipv magere, 50 gr pure chocolade ( moet ook leuk zijn voor de adertjuhs ), wat ananas en 2 dikke shakes
Beetje hopen dat het vol te houden is en ik niet aan het eind van de week water schijt hehe.Chocolade voor het trainen is echt aan te raden. Krijg daar een dikke pomp en een dosis energie van.

Dayuum inb4 overdosed on carbs, haha epic bro. Beter optijd opstaan want je hebt er wel een hele dag voor nodig om dat allemaal weg te krijgen lijkt me zo haha.
Niet echt grappig om te bedenken wat voor shitloads ik nodig ga hebben als ik buff ben en een kilo of 125 weeg :')