XXL Nutrition

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja man, sta elke dag om 7 uur op normaal gesproken, anders red ik 't ook bijna niet :p Niet echt grappig om te bedenken wat voor shitloads ik nodig ga hebben als ik buff ben en een kilo of 125 weeg :')

Haha inderdaad, hopelijk blijft je eetlust wel overeind. Die hoeveelheid wegvreten terwijl je geen honger hebt lijkt me echt een b*ch haha.

Haha dat is echt absurd veel vreten, kun je eens posten wat je dan eet..

Nog steeds slin erbij?

Eet je dat of drjnk je dat ook weg?
Mijn ontbijt is 1l melk met 250g rice powder. 1.5k kcal geloof ik. Miss ook eens proberen ;)

Ik vind t prima weg te drinken, je voelt t alleen wel je keel inlopen als t ware. Dus in 1 keer wegdrinken zit er niet in voor mij :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.187
Meal 1 : 10 ml olijfolie, 40 gr Isolaat, 200 gram oats en 30 gram rozijnen
Meal 2 : 50 gram rijst, 50 gram kip en 75 gr ananas. Kleine maaltijd omdat maar 15 min pauze.
Meal 3 : 100 gram rijst, 100 gram kip, 75 gr ananas
Meal 4 : zelfde als meal 2
Meal 5 : 100 rijst, 100 kip en 75 ananas
Meal 6 : 100 rijst en 100 kip
Meal 7 : 500 gr volle kwark en 30 gr walnoten

Tussendoor op werk en thuis nog : 50 gram pure chocolade ( pre workout als ik train ), halve liter chocolademelk en 100 gram weightgainer omdat ik die nog heb staan :P

Post workout shake alleen op trainingsdagen nog es 50 gram oats, 50 gram dextro en 40 gram isolaat. Redelijk wat voer op een dag mja, je moet wat.

UB1 gehad, ging wa prima. De oude mensen die er in de ochtend lopen worden wel telkens vervelender, nu beginnen ze zelfs ongevraagd tips te geven.

Bench : 5x5x110
Bor : 5x5x105
MP : 5x5x60
Lat Pulldown : 3x8x70
Incline fly ; 3x8x16
Side raises : 3x10x14

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Haha inderdaad, hopelijk blijft je eetlust wel overeind. Die hoeveelheid wegvreten terwijl je geen honger hebt lijkt me echt een b*ch haha.

Op 4700 had ik nog regelmatig honger dus zal wel loslopen :P

Eet je dat of drjnk je dat ook weg?
Mijn ontbijt is 1l melk met 250g rice powder. 1.5k kcal geloof ik. Miss ook eens proberen ;)

Ik kan niet zo goed tegen zo'n lading melk, krijg k een opgeblazen gevoel van. Daarom ook datk maar een halve liter chocolademelk drink en dat echt over een uur verspreid. Die tijd heb ik 's morgens niet dus doe 't dan wel met water.

Ga denk ik nog wel m'n oats vervangen door rice powder idd, scheelt toch weer 20 gr carbs per 100 gram.

in

Wauw man aardig wat vreten.
Blijf je echt op 10%?

Haha meneer rijst!!

• #1.191
Wauw man aardig wat vreten.
Blijf je echt op 10%?

Geen idee. Zou ik niet erg vinden maar ik weet wel dat als ik hierop niet ga gainen ik ff goed kwaad word. Als ik op 110 kg al 6000 kcal moet eten + nog m'n dosis zink + AAS + GH om een klein beetje te gainen wordt het niet leuker. Alhoewel ik nu alleen m'n kwark nog hoef en ****ing honger heb. :(

Rijst met kip en ananas is ****ing lekker bro.

hoezo ga je niet gewoon even met je baas/chef praten over langere/meer pauze. vertel gewoon waar je mee bezig bent. veelal hebben ze daar wel begrip voor. ;) ( mijn baas vindt het geen probleem, iedere 2 uur pauze om te vreten.)

Lol als ik baas zou zijn en niet zou trainen of into the bodybuilding ben dan zou ik die gozer die me dat vroeg zeggen dat die maar een andere baan moet zoeken met meer pauze of de uitkering in moet gaan, pauze 4 life:cheer:

Waar ben je langer pauze voor nodig dan? K rook en toch krijg ik 700 gram gehakt weg over 2 pauzes van 15min

Lol als ik baas zou zijn en niet zou trainen of into the bodybuilding ben dan zou ik die gozer die me dat vroeg zeggen dat die maar een andere baan moet zoeken met meer pauze of de uitkering in moet gaan, pauze 4 life:cheer:

Of je werkt 15 min langer aan het eind van de dag ter compensatie

Ik eet gewoon heel de dag door @ werkplek, zie het probleem niet hoor. Je rijst/kip smaakt ook prima koud imo. Daarnaast ben ik een gewoontedier, lui en gek op brood :D Gewoon avond ervoor wat hamburgertjes bakken, of wat kipfiletjes, lekker op een broodje met mayo :meal:

Geen idee. Zou ik niet erg vinden maar ik weet wel dat als ik hierop niet ga gainen ik ff goed kwaad word. Als ik op 110 kg al 6000 kcal moet eten + nog m'n dosis zink + AAS + GH om een klein beetje te gainen wordt het niet leuker. Alhoewel ik nu alleen m'n kwark nog hoef en ****ing honger heb. :(

Rijst met kip en ananas is ****ing lekker bro.

Ja dat is pittig,ik sta zelf ook qua gewicht een beetje stil nu op een gram AAS,moet ook maar weer mn voeding omhoog gooien.Ben alleen altijd schijterig voor hoger VP.

• #1.198
hoezo ga je niet gewoon even met je baas/chef praten over langere/meer pauze. vertel gewoon waar je mee bezig bent. veelal hebben ze daar wel begrip voor. ;) ( mijn baas vindt het geen probleem, iedere 2 uur pauze om te vreten.)

Hehe dat zit er helaas niet in :P

Precies, zou ik ook doen.

Ik eet gewoon heel de dag door @ werkplek, zie het probleem niet hoor. Je rijst/kip smaakt ook prima koud imo. Daarnaast ben ik een gewoontedier, lui en gek op brood :D Gewoon avond ervoor wat hamburgertjes bakken, of wat kipfiletjes, lekker op een broodje met mayo :meal:

Mag officieel niet man.

Ja dat is pittig,ik sta zelf ook qua gewicht een beetje stil nu op een gram AAS,moet ook maar weer mn voeding omhoog gooien.Ben alleen altijd schijterig voor hoger VP.

Ja ben ik ook wel, maar denk dat ik er straks op Ace + GH + T3 toch wel oke uit blijf zien hehe. Mocht blijken dat ik hier opeens vet van word schrap ik wel weer wat. Stap van 4700 naar 5500 is mss ook wel een grote :P

Voordeel van een kantoorbaan :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven