tildo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu weinig bijwerkingen gelukkig, alleen m'n handen en voeten zijn wel aardig dikker. Aders worden vrij duidelijk naar buiten gedrukt, had zonet voor 't douchen zelfs 3 stuks op m'n onderbuik staan en ik sta rond de 10 %. Aan het begin had ik echt zere handen/polsen, en m'n hele gezicht +handen onder de losse velletjes zitten, dat is gelukkig wel weg. Maandag uppen naar 3.3 iu.
Heb de Slin en susp binnen dus maandag kunnen we van start, heb er zin in!

Mooi om te lezen dat je nu weer lekkerder traint, sterke bor!
Begin zelf vanaf deze week ook met blast en cruise en ga de rest van het jaar ook niet meer ofzal in de komende weken ook maar een logje openen..
Ja gwn bijhouden man, qua volgers/advies is 't niet alles hier maar voor jezelf is het wel prettig, vind ik iig.dat is het betere gevoel idd, of cheatweekend en nog droger worden had ik sowieso op 4iu maar nu
even keer hyge proberen kijken hoe we daarop gaan
je gaat goed lees ik dus keep it up![]()
Merk verder een extreme focus op de Susp en een kort lontje, kracht niet echt maar volgens mij ga ik dat nooit ergens op merken.Ja he, spieren worden voller en voller tijdens trainen
30iu lekker! Ben benieuwd hoe je er op gaat man!
Ben ook benieuwd, op een jaar tijd moet het je gewoon veel massa leveren als ik soms de verhalen over gh en slin lees...
Dus dat zit er niet in, maar ik denk dat het hier heel lekker op gaat gaan.Ja net of er geen eind aan zit haha, tijdens chest vandaag dacht ik ook echt dat ik gewoon uit m'n huid zou scheuren ofzo. Pomp blijft ook aardig hangen, niets mis mee.
30 iu moet idd z'n werk wel doen voor 4 weken lijkt me. Alleen de zondagen zet ik geen Slin en heel af en toe zal 't een keer 20 iu zijn als het niet uitkomt op een of andere manier.
Dat denk ik idd ook wel. Liefst zou ik er nog IGF bij laten lopen maar dan zou ik de echte Igf1 willen en die shit is kost een maandloon per injectie ofzoDus dat zit er niet in, maar ik denk dat het hier heel lekker op gaat gaan.
Dat denk ik idd ook wel. Liefst zou ik er nog IGF bij laten lopen maar dan zou ik de echte Igf1 willen en die shit is kost een maandloon per injectie ofzoDus dat zit er niet in, maar ik denk dat het hier heel lekker op gaat gaan.

Klinkt goed zo haha.
Maar slin beter niet doen zonder gh?
Ik zie ook niet het nut van alle peptides, maar die protocol wat testoflesje heeft gevolgd voor zijn schouders is misschien wel interessant![]()
Nee gein uiteraard, maar je snapt 'm wel.Ben jij dat op je avatar? ziet er ziek uit bro
snap nog steeds niet hoe het komt dat je zo weinig lift, met zo'n fysiek zou je toch denken dat je veel meer zou kunnen liften
ziet er direct 20kg bruter uit dan die vorige back shot.
Daar kom ik niet eens bij in de buurt idd. Wie weet ooit, wel een dikke streef op de avatar.
Ging wel lekker, wereld van verschil als ik 'm als 1e oefening pak. Wel beetje ruk om daarna al die 22 schijven weer op te moeten ruimen, volgens mij was dat net zo vermoeiend als de hele oefening![]()