MuscleMeat

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi om te lezen dat je nu weer lekkerder traint, sterke bor!

Begin zelf vanaf deze week ook met blast en cruise en ga de rest van het jaar ook niet meer of :D zal in de komende weken ook maar een logje openen..

Nu weinig bijwerkingen gelukkig, alleen m'n handen en voeten zijn wel aardig dikker. Aders worden vrij duidelijk naar buiten gedrukt, had zonet voor 't douchen zelfs 3 stuks op m'n onderbuik staan en ik sta rond de 10 %. Aan het begin had ik echt zere handen/polsen, en m'n hele gezicht +handen onder de losse velletjes zitten, dat is gelukkig wel weg. Maandag uppen naar 3.3 iu.

Heb de Slin en susp binnen dus maandag kunnen we van start, heb er zin in!

dat is het betere gevoel idd, of cheatweekend en nog droger worden had ik sowieso op 4iu maar nu
even keer hyge proberen kijken hoe we daarop gaan:)
je gaat goed lees ik dus keep it up;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.483
Mooi om te lezen dat je nu weer lekkerder traint, sterke bor!

Begin zelf vanaf deze week ook met blast en cruise en ga de rest van het jaar ook niet meer of :D zal in de komende weken ook maar een logje openen..

Die BOR ging idd hard, geen idee waar dat opeens vandaan kwam :p Ja gwn bijhouden man, qua volgers/advies is 't niet alles hier maar voor jezelf is het wel prettig, vind ik iig.

dat is het betere gevoel idd, of cheatweekend en nog droger worden had ik sowieso op 4iu maar nu
even keer hyge proberen kijken hoe we daarop gaan:)
je gaat goed lees ik dus keep it up;)

Ben benieuwd hoe je er op gaat!

Chest gehad daarnet en idd, Slin/Susp samen is een heel, heel leuke mix voor pomp :p Merk verder een extreme focus op de Susp en een kort lontje, kracht niet echt maar volgens mij ga ik dat nooit ergens op merken.

Incline DB : 4x8x50. Zwaarder dan dit gaat niet lukken, DB's hoger dan 10 blijven niet op de 40 liggen. Jammer, want Incline Bench voel ik teveel in m'n schouders.
Flat fly : 3x12x16
Incline fly : 3x12x12
Crossover high to low : 5x8x15 ofzo.
Dips : 3x12xbw

Side raises : 4x12x12.

Helemaal vol, zag er goed uit. Merk dat door de Slin alles ook wat voller blijft, niet direct-postworkout vol, maar toch voller dan normaal.

Op hoeveel slin zit je nu bro?

• #1.485
Op hoeveel slin zit je nu bro?

30 iu ED. Heb je tip gebruikt met de intra-workout shake van amino's/dex, werkt lekker! Verdeel de 30 iu in 3 shots, 1 direct bij het opstaan ( da's een uur of 2 voor het trainen ) 1 4 uur later en de volgende weer 4 uur later. Bevalt goed maar heb er pas 1 dag opzitten hehe

Ja he, spieren worden voller en voller tijdens trainen :)
30iu lekker! Ben benieuwd hoe je er op gaat man!

Ben ook benieuwd, op een jaar tijd moet het je gewoon veel massa leveren als ik soms de verhalen over gh en slin lees...

• #1.488
Ja he, spieren worden voller en voller tijdens trainen :)
30iu lekker! Ben benieuwd hoe je er op gaat man!

Ja net of er geen eind aan zit haha, tijdens chest vandaag dacht ik ook echt dat ik gewoon uit m'n huid zou scheuren ofzo. Pomp blijft ook aardig hangen, niets mis mee.

30 iu moet idd z'n werk wel doen voor 4 weken lijkt me. Alleen de zondagen zet ik geen Slin en heel af en toe zal 't een keer 20 iu zijn als het niet uitkomt op een of andere manier.

Ben ook benieuwd, op een jaar tijd moet het je gewoon veel massa leveren als ik soms de verhalen over gh en slin lees...

Dat denk ik idd ook wel. Liefst zou ik er nog IGF bij laten lopen maar dan zou ik de echte Igf1 willen en die shit is kost een maandloon per injectie ofzo :P Dus dat zit er niet in, maar ik denk dat het hier heel lekker op gaat gaan.

Ja net of er geen eind aan zit haha, tijdens chest vandaag dacht ik ook echt dat ik gewoon uit m'n huid zou scheuren ofzo. Pomp blijft ook aardig hangen, niets mis mee.

30 iu moet idd z'n werk wel doen voor 4 weken lijkt me. Alleen de zondagen zet ik geen Slin en heel af en toe zal 't een keer 20 iu zijn als het niet uitkomt op een of andere manier.

Dat denk ik idd ook wel. Liefst zou ik er nog IGF bij laten lopen maar dan zou ik de echte Igf1 willen en die shit is kost een maandloon per injectie ofzo :P Dus dat zit er niet in, maar ik denk dat het hier heel lekker op gaat gaan.

Klinkt goed zo haha.
Maar slin beter niet doen zonder gh?

Ik zie ook niet het nut van alle peptides, maar die protocol wat testoflesje heeft gevolgd voor zijn schouders is misschien wel interessant :)

• #1.491
Klinkt goed zo haha.
Maar slin beter niet doen zonder gh?

Durf ik niet over te oordelen man. Slin kan je vet maken en GH kan je droger houden, dus in principe zou je zeggen altijd HGH bij Slin. Maar ook zat lui die droog blijven op Slin met genoeg AAS, dus keuze ligt echt bij jezelf. Ik denk alleen persoonlijk niet dat ik 30 iu ED zou pakken zonder GH.

Maar zo zijn er zoveel mythes over, zelfde als dat vet eten tijdens de werkzame tijd van Slin je vet zou maken, dit wordt ook vaak gezegd en weer weerlegd. Ik weet 't niet maar ik eet zo weinig mogelijk vet iig in die tijd.

Ik zie ook niet het nut van alle peptides, maar die protocol wat testoflesje heeft gevolgd voor zijn schouders is misschien wel interessant :)

Is ook zo, vooral omdat ik m'n zijkant delts niet groot genoeg vind zou 't best leuk kunnen zijn. Maar zo goedkoop is dat spul nou ook weer niet voor net wat meer 'pop' erin, dan haal ik liever extra GH en prop ik er over een lange tijd Synthol in :P Nee gein uiteraard, maar je snapt 'm wel.

Okee man,dank je wel.Ik ga me er eens nog wat meer over inlezen.

Ben jij dat op je avatar? ziet er ziek uit bro

snap nog steeds niet hoe het komt dat je zo weinig lift, met zo'n fysiek zou je toch denken dat je veel meer zou kunnen liften

Ben jij dat op je avatar? ziet er ziek uit bro

snap nog steeds niet hoe het komt dat je zo weinig lift, met zo'n fysiek zou je toch denken dat je veel meer zou kunnen liften

**** idd die avatar :roflol: ziet er direct 20kg bruter uit dan die vorige back shot.

Dat is ie niet........althans dat denk ik Mikie? Als ik het fout heb..........I am sorry :P

• #1.496
Dat is ene Antoine Vaillant, volgens mij is die zelfs IFBB pro man :p Daar kom ik niet eens bij in de buurt idd. Wie weet ooit, wel een dikke streef op de avatar.

Legday, hell. Voor 't eerst legs met Slin gepakt en dat heb ik geweten. M'n onderrug pompte zo ontzettend op dat ik niet eens normaal kon bewegen :')
Squatrek eerst bezet, sucks.

Legpress stuk of 7 sets gedaan, zwaarste was : 1x8x420. Not bad.
Frontsquat : 4x8x60. Begin het ietwat onder de knie te krijgen, gebruik straps zoals in een filmpje dat iemand hier ooit in m'n log postte, dat werkt wel oke. Knijp wel nog mn strot zowat af maar goed.
Deadlift : 3x5x130, sad sad
Leg Extension : 3x8xfull stack
Goodmorning : 3x8x70
Lunges : 3x8 stappen per been met 18 kg per hand

Nog 3 sets calves gedaan. Leuke workout, vind volume op benen fijner dan die low reps in m'n UB/LB schema, daar groeiden ze ook niet op.

Jezus.... 420 op leggpress?? :o

• #1.498
Jezus.... 420 op leggpress?? :o

Ging wel lekker, wereld van verschil als ik 'm als 1e oefening pak. Wel beetje ruk om daarna al die 22 schijven weer op te moeten ruimen, volgens mij was dat net zo vermoeiend als de hele oefening :P

Ging wel lekker, wereld van verschil als ik 'm als 1e oefening pak. Wel beetje ruk om daarna al die 22 schijven weer op te moeten ruimen, volgens mij was dat net zo vermoeiend als de hele oefening :P

Die schijven kun je toch gewoon erop laten voor de volgende? :rolleyes::D

PS: Heb je ook foto's geplaatst? (heb geen zin om alle pagina's door te spitten)

Nice 8x420 damnit!

Heb nog een schijfje of 2x20 per kant te gaan geloof ik voor die gewichten :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven