Fitness Seller

kuurlog anavar vrouw

  • Topic starter DoueS
  • Startdatum
  • Reacties 322
  • Weergaven 44K
  • Volgers 46

Bezoekers in dit topic

Is ze naar de 20 MG gegaan ? Ik heb 2 dagen 15 MG genomen en dat was echt te veel. Ik ben zelf enorm gegroeid op 5 mg ging toen naar de 10 en toen naar de 15 MG maar werd super lastig van 15 mg, ik kreeg moord neigingen en werd opgefokt ben ik normaal nooit. Nu op 5 mg en dat is het beste.

Je hoeft niet bang te zijn dat ze last krijgt van vermannelijking maar vindt 20 MG toch hoog. Ik ben 171 en weeg 65 kilo. Wil naar de 70 kg, gaat met Anavar niet lukken ;)

ben benieuwd hoe ze zich voelde op 20 MG.

Merkte je dat je clitoris groter werd?
 
Ik kan wel loggen gister gestart primo kuur ! Als iemand dat leuk vind ?
Daar is zeker interesse in! Start je eigen logje maar :)
 
Merkte je dat je clitoris groter werd?

Je bedoelt die van mijn vrouwtje?:):laugh:
Nee, daar had ze geen last van.
Daar komt wel meer bij kijken om met 20 mg anavar een clitoris te laten groeien.
Ik ken een dame van 60 jaar die is een stier. Ze pakt 500 Test en 400 Tren per week. Zij zal wel last hebben van haar clit. Niet op 20 mg anavar.
 
Ik kan wel loggen gister gestart primo kuur ! Als iemand dat leuk vind ?

Primo staat bekend als "vrouw vriendelijk" mits niet meer dan max 100 per week. Heb ik horen vertellen. Wellicht is 50 mg per week meer dan genoeg.
 
1,5 a 2 jaar 3 á 4 keer lol hoezo ik leun op drugs
 
Logje dood, maar ik ook bijna.
zwaar auto ongeluk gehad. Lange tijd in ziekenhuis geleden met gebroken heup, bovenbeen schouder en hoofdwond. Interne bloeding in milt die ze hebben verwijderd.
Inmiddels aan het revalideren. Dus nu logje dood maar ik gelukkig niet!

iedereen succes. Wellicht over een jaar of 2.
 
:eek:

get well soon!
 
Logje dood, maar ik ook bijna.
zwaar auto ongeluk gehad. Lange tijd in ziekenhuis geleden met gebroken heup, bovenbeen schouder en hoofdwond. Interne bloeding in milt die ze hebben verwijderd.
Inmiddels aan het revalideren. Dus nu logje dood maar ik gelukkig niet!

iedereen succes. Wellicht over een jaar of 2.
Goed herstel gewenst.
 
Logje dood, maar ik ook bijna.
zwaar auto ongeluk gehad. Lange tijd in ziekenhuis geleden met gebroken heup, bovenbeen schouder en hoofdwond. Interne bloeding in milt die ze hebben verwijderd.
Inmiddels aan het revalideren. Dus nu logje dood maar ik gelukkig niet!

iedereen succes. Wellicht over een jaar of 2.
Shit wat heftig! Gelukkig kun je het na vertellen!
Heel veel sterkte en succes met je revalidatie.
 
Wow... :eek:
Gelukkig ben je er nog!

Heel veel sterkte met revalideren!
 
Logje dood, maar ik ook bijna.
zwaar auto ongeluk gehad. Lange tijd in ziekenhuis geleden met gebroken heup, bovenbeen schouder en hoofdwond. Interne bloeding in milt die ze hebben verwijderd.
Inmiddels aan het revalideren. Dus nu logje dood maar ik gelukkig niet!

iedereen succes. Wellicht over een jaar of 2.

Heel veel sterkte meid!
 
Sterkte met de revalidatie.
 
Logje dood, maar ik ook bijna.
zwaar auto ongeluk gehad. Lange tijd in ziekenhuis geleden met gebroken heup, bovenbeen schouder en hoofdwond. Interne bloeding in milt die ze hebben verwijderd.
Inmiddels aan het revalideren. Dus nu logje dood maar ik gelukkig niet!

iedereen succes. Wellicht over een jaar of 2.

Sterkte en heel veel beterschap!!!!!
 
I going to start a cycle in a week of 400mg test per week and 2 x Anavar tabs per day. 50mg I believe. Going to eat bulky as possible, probably 250g of fat and 4400+ cals a day. I had ran a Winstrol cycle about a year ago, then a test 400 cycle about 6 months ago. I recently began school and didn't have much time to go to the gym. so I've been away from it for about 5 months or so.
Why are you posting this in a personal FEMALE log?
Start your own topic in the AAS section
And than post your questions.
 
Back
Naar boven