Fitness Seller

Kuurlog Mike.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben erg benieuwd naar Primo maar de prijs houdt mij tegen.
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ben erg benieuwd naar Primo maar de prijs houdt mij tegen.
Succes!

Wil je een eerlijk antwoord. Overtrokken spul kwa gains. Leuke look, dat wel, en ik hoef geen AI te nemen, maar sinds de eerste kuur lijkt de oestrgeen gevoeligheid sowieso wel minder te zijn.
Grootste gains die ik maak zijn hairloss gains🤡 maar dat zat er toch wel aan te komen met mijn kutgenen kwa kaalheid. Al heb ik het nog aardig lang uitgehouden itt mijn vader(26 helemaal kaal, net als mn ooms en opa)
Nu 36 en begint nu langzaam wat harder te gaan.

• Like
Waarderingen: Boca
Wil je een eerlijk antwoord. Overtrokken spul kwa gains. Leuke look, dat wel, en ik hoef geen AI te nemen.
Grootste gains die ik maak zijn hairloss gains🤡 maar dat zat er toch wel aan te komen met mijn kutgenen kwa kaalheid. Al heb ik het nog aardig lang uitgehouden itt mijn vader(26 helemaal kaal, net als mn ooms en opa)
Nu 36 en begint nu langzaam wat harder te gaan.
Kun je het dan vergelijken met Mast? Ook voor looks/hardheid.

Kun je het dan vergelijken met Mast? Ook voor looks/hardheid.

Nooit gebruikt .
Ben vanzins om hierna( als mn voorraad op is) enkel test-e te runnen. Ben niet zo van de moeilijke stacks. Mss zomerseizoen wat primo toevoegen voor de harde look ofzo, maar dat zal het dan wel zijn. ik ben 36 dus wil de kerk een beetje in het midden houden. Test heb ik een goed gevoel bij en 0 bijwerkingen dus waarom nog allerlei problemen en sides opzoeken op mijn leeftijd is mijn mening. Maar dat is persoonlijk.

En dan test zo rond de 500?

Momenteel prik 3x per week 150mg (0.5,ml)
En zal na x weken( als de progressie afneemt) naar 600( 0.7ml)gaan.

Ga wel een keer 750mg test runnen volgend jaar en als dat bevalt , YOLO zal ik daarna eens een gram proberen.

• Like
Waarderingen: Boca
Test only helemaal zo een gek idee niet.

Heb je ook Parabolan gekocht ?

In.

Als je graag complete health supps neemt is er imo geen betere dan de TrainedbyJP range. Vooral Heart Care en Love Heart. Wel prijzig tezamen maar je weet wel dat de kwaliteit en doseringen goed zijn.

In.

Als je graag complete health supps neemt is er imo geen betere dan de TrainedbyJP range. Vooral Heart Care en Love Heart. Wel prijzig tezamen maar je weet wel dat de kwaliteit en doseringen goed zijn.

Welkom. En ik ga dit weekend alles eens vergelijken. En geld is niet belangerijker als gezondheid. Mits prijs/hoeveelheid/kwaliteit een beetje leuk is. Naarmate ik ouder word merk ik dat de focus daarop wel wat groter word( gezondheid)

Leuk man ik lees ook weer mee 💪🏼 succes

Legs.

45° leg press ( echte oldskool hardcore apparaat met ketting en tandwiel aan een stack van 300kg en een pin bovenop waar je nog plates kan loaden stack moet je met een hydraulische krik omhoog pompen eer je kan starten☠️)

WU: 2x 100kg x 10
1x 280kg x 10
1x 280kg x 9 fail

RDL gewicht per dumbell
WU: 1x 10 x 34kg
1x 46kg x 12
1 x 38 kg x 17 gestopt toen vorm minder werd

Front squats
70kg aan gewicht op de smith
2x10 , mag wel stuk zwaarder( zie net dat is misgeteld heb, 2e set waren

En van die kniebanden heb ik veel voordeel kwa stabiliteit( de meeste mensen weten wel dat ik een heel zwaar motorongeluk heb gehad met ernstige uitwendige botbreuken op 2 etages onder de knie EN boven de enkel) dit is dus puur om problemen op de lange termijn te voorkomen.

Walking lunges, 3x tot failure met 60kg totaal

Lying hamstring curl.
2x 12 op.stand 14 van 20
1x 8 en wat partials

Adductors, stand 19 van 20
3x 15 met een seconde squeeze

2 sets leg extensions , paused bovenin (1 sec)

Kuiten pak ik morgen wel mee, had haast.

Laatst bewerkt:
In, beest!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven