- Waardering
- 2.516
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
A
Als je het zo kan oplossen, des te beter. Mijn broer heeft hetzelfde. Hij wordt van de medicatie echt vervelend of enorm moe/lui. Hij steekt er af en toe eentje op en neemt ook geen medicatie meer of niks. Gaat al jaren goed zo.![]()
(Heel verhaal)
Maar zie het een beetje als zelfmedicatie . Zat tot 10 jaar terug aan 21 tabletten per dag totaal om mij een beetje kalm te houden. Het is een ontspanningsmomentje. Ik slik al jaren ook geen adhd medicatie meer omdat ik schijtziek werd van alle bijwerkingen icm met mijn zware antipsychotica. Ik was zwaar apatisch. Toen ik de psychiatrische inrichting (dubbele diagnose afdeling) voor de 2e keer verliet zeiden ze dat ik nooit meer zonder medicatie zou kunnen en dat moest accepteren. Ergens is er toen een knop omgegaan en sindsdien neem ik niks meer.
Dus die ene sticky per dag, geen hele joint dus, Zorgt ervoor dat ik gewoon even alles van mn af kan laten glijden.
Maar alles gaat zo fucking lekker dat ik met de gedachte aan het spelen ben om ook dit te gaan stoppen, of als gelegenheids dingetje bewaar. Ik drink verder ook niet (meer) , ga niet op stap of feestjes dus voor nu vind ik het nog prima. Ik word er ook zeer actief van, ga dan in 1 keer de woonkamer behangen of verven, de tuin helemaal tidy maken, word er erg creatief en actief van, juist niet lui en lam.