XXL Nutrition

Kuurlog Mike.

Status
Niet open voor verdere reacties.
A
oh-jazeker (1).gif

(Heel verhaal)
Maar zie het een beetje als zelfmedicatie . Zat tot 10 jaar terug aan 21 tabletten per dag totaal om mij een beetje kalm te houden. Het is een ontspanningsmomentje. Ik slik al jaren ook geen adhd medicatie meer omdat ik schijtziek werd van alle bijwerkingen icm met mijn zware antipsychotica. Ik was zwaar apatisch. Toen ik de psychiatrische inrichting (dubbele diagnose afdeling) voor de 2e keer verliet zeiden ze dat ik nooit meer zonder medicatie zou kunnen en dat moest accepteren. Ergens is er toen een knop omgegaan en sindsdien neem ik niks meer.

Dus die ene sticky per dag, geen hele joint dus, Zorgt ervoor dat ik gewoon even alles van mn af kan laten glijden.
Maar alles gaat zo fucking lekker dat ik met de gedachte aan het spelen ben om ook dit te gaan stoppen, of als gelegenheids dingetje bewaar. Ik drink verder ook niet (meer) , ga niet op stap of feestjes dus voor nu vind ik het nog prima. Ik word er ook zeer actief van, ga dan in 1 keer de woonkamer behangen of verven, de tuin helemaal tidy maken, word er erg creatief en actief van, juist niet lui en lam.
Als je het zo kan oplossen, des te beter. Mijn broer heeft hetzelfde. Hij wordt van de medicatie echt vervelend of enorm moe/lui. Hij steekt er af en toe eentje op en neemt ook geen medicatie meer of niks. Gaat al jaren goed zo.

• Topic Starter Topic Starter
97.8 gemiddeld afgelopen week💯

Voeding vandaag.

Ontbijt:
100gr havermout.
40gr whey
100gr blauwe bessen
20gr pindakaas

Meal 2
500gr kwark
100gr choco cruesli

Meal 3
4 pannekoeken met whey en havermout

Meal 4,
4 pannekoeken met whey en havermout.

Bij de Pannekoekenmix zat 300gr havermout en 3 eieren en 2 scheppen whey aardbei(XXL delicious) dus per pannekoek ongeveer 15gram eiwit.

Meal 5 . Whey en 80gr cornflakes(honinghoepels)

Meal 6
300gram.ovenfriet en 250gr kiphaasjes

Meal 7
500 gr kwark..
100gr cruesli (noot)

Meal 1 t/m 4

Laatst bewerkt:
Doe je je ontbijt eerst in een blender of gewoon shakebeker en drinken?

Ik ben trouwens druk bezig met mijn slaapkwaliteit verbeteren. Ik drink na 1400uur geen koffie meer. Sowieso geen espressos meer, ook niet als PWO. Ik train nu dus zonder enige vorm van Stimulanten. Ik drink nu hooguit 3 blikjes energy suikervrij per week en Ik heb hierdoor mn slaapuren van 5 a 6 kuturen met vaak wakker worden(schrikken)
(6x per nacht ongeveer), naar een goede 6.5 uur gekregen met max 2 a 3 momenten dat ik wakker schrik van leipe dromen of herbelevingen ( ptss helaas). Dit gaat dus de goede kant uit.

Lekker bezig man.

Ben benieuwd naar de gains. In!

Lekker bezig man.

Ben benieuwd naar de gains. In!
Welkom man. Mooi op tijd want week 5 is gestart en dat is de week dat we langzaam in een versnelling komen kwa vooruitgang.
Vanavond chest/triceps en front delts on the side.
Doe vanavond even een update na de training

• Like
Waarderingen: Onit
Ik ben trouwens druk bezig met mijn slaapkwaliteit verbeteren. Ik drink na 1400uur geen koffie meer. Sowieso geen espressos meer, ook niet als PWO. Ik train nu dus zonder enige vorm van Stimulanten. Ik drink nu hooguit 3 blikjes energy suikervrij per week en Ik heb hierdoor mn slaapuren van 5 a 6 kuturen met vaak wakker worden(schrikken)
(6x per nacht ongeveer), naar een goede 6.5 uur gekregen met max 2 a 3 momenten dat ik wakker schrik van leipe dromen of herbelevingen ( ptss helaas). Dit gaat dus de goede kant uit.
Dat geen cafeïne meer ongeveer 8 uur voordat je gaat slapen heeft mij ook wonderen gedaan, dacht altijd dat ik wel kon slapen met een bakkie op en zo, maar sinds ik daar mee gestopt ben slaap ik sneller in en ook de kwaliteit van de slaap is beter 👌🏻

Dat geen cafeïne meer ongeveer 8 uur voordat je gaat slapen heeft mij ook wonderen gedaan, dacht altijd dat ik wel kon slapen met een bakkie op en zo, maar sinds ik daar mee gestopt ben slaap ik sneller in en ook de kwaliteit van de slaap is beter 👌🏻
Het was even de vraag met mijn achtergrond of het werkelijk wel iets zou helpen, vandaar dat ik het lang niet geprobeerd heb. Gelukkig doet het dat, en hopelijk blijft het ook zo. Helemaal niet wakker worden/schrikken is een illusie met mijn achtergrond maar het zou al zoveel schelen als het zo zou blijven. Al heb ik er persoonlijk geen last van omdat ik al tientallen jaren zo slaap, ben er gewoon gewend aan geraakt. Ben ook nooit chago oid er door, het hoorde bij mij. Maar voor de gains kon het wel een stapje beter kwa slapen.

Chest triceps and front delts

Slight incline smith press
WU: rek en strek plus 10x 40
10x 95kg
10x 105kg
16x 80kg

Incline plate loaded chest press, paused
40kg elke kant
40kg x 10
40kg x 10

High incline smith press 60/65°. Slow negatives
50kg x 10
50kg x 10
50kg x 8

Peck deck, stand 12 van 20(staat geen gewicht alleen standnummers)
4x 15 met squeeze

Front raises, slow negatives.
3 Setjes tot falen, 14kg.

V-bar pushdown, piramide.

15 x 60kg
12 x 65kg
10x 70kg
8x 75kg
5x 80kg( goal was 6)
Dropsets met 30 sec rust, 7x 75kg.

Fucking bloated want ik heb gister een food-frenzy gehad(standaard ontbijt, 500gr kwark, 4 hamkaascroissants, zelf gemaakt kipkapsalon,een hele ovenschaal, 2 repen chocolade,wit en hazelnoot, 6 feestcakejes van de kinderen😶, 2 kipsnitzels met ovenfriet, en voor het slapen nog 2 300kcals havermoutpannekoeken en🫠)en woog voor het slapen 103kg+ en vanochtend nog dik 101kg en net nog effe gekeken en was alweer 100.5 dus dat is met een dag of 2 weer gestabiliseerd naar rond de 99kg wss.
Zoals de legende zelf het zei, jullie gaan zien!

Laatst bewerkt:
Zoals ik al aangaf is mn gewicht al weer gestabiliseerd na het weekend en was 99.4, verwacht morgen weer iets onder de 99 te hangen.

Voeding vandaag.
Meal 1 mijn Standaard ontbijt

Meal 2 stampot 500gram met rundergehakt 150gr

Meal 3
100gr rijst ongekookt gewogen en 200gr kip

Meal 4
100gr rijst ongekookt gewogen en 200 gr kip

4 hamkaas croissants en 8 mueslirepen voor tussendoor

Meal 5
WHey en cereals 80gr( honingringetjes)

Meal 6
9 kant en klaar pannekoeken

Meal 7
Kwark en cruesli( noot)

V
20231107_092139.jpg

Ik ben dan wel aan het semi-dirty bulken maar probeer wel een beetje een goede en gezonde flow te houden. Een kg per week max. En dat doe ik door wat extra beweging en wat andere trucjes die goed werken bij mij.

Eet doordeweeks geen koek en snoep bijvoorbeeld. Geen macdonalds of dat soort ongein. Ik probeer een goede middenweg te vinden

Wat meet je glucose nuchter? Slecht slapen + “dirty bulk” en vrachtwagenchauffeur als beroep is geen goede combo waardoor de insuline gevoeligheid benadeeld word, iets wat je zeker niet wilt hebben in een bulk. Indien je hier nu al begin bulk hoog in scoort kan je nog wat touwtjes uitwerpen oa methformine/berberine supplementeren of het “dirty” gedeelte nog verder te minimaliseren, maar gaandeweg je bulk kan je steeds aan minder knoppen draaien.

Wat meet je glucose nuchter? Slecht slapen + “dirty bulk” en vrachtwagenchauffeur als beroep is geen goede combo waardoor de insuline gevoeligheid benadeeld word, iets wat je zeker niet wilt hebben in een bulk. Indien je hier nu al begin bulk hoog in scoort kan je nog wat touwtjes uitwerpen oa methformine/berberine supplementeren of het “dirty” gedeelte nog verder te minimaliseren, maar gaandeweg je bulk kan je steeds aan minder knoppen draaien.
Ik stap meer als 50 keer per dag in en uit. Trek aan zware deuren. Werk met spanbanden, met zware kettingen en ratels dus mn werk is aardig beweeglijk maar niet extreem intensief. Niet je normale stereotype chauffeur iig.

Bloedglucose meet ik nooit. Alleen wekelijks bloeddruk en 2 x per jaar een bloedwaardetest. Met de bloedwaarde testen is de bloedglucose altijd tip-top nuchter, tot nu toe. Januari een hartscan, preventief.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Boca
Ik ben dan wel aan het semi-dirty bulken maar probeer wel een beetje een goede en gezonde flow te houden. Een kg per week max. En dat doe ik door wat extra beweging en wat andere trucjes die goed werken bij mij.

Eet doordeweeks geen koek en snoep bijvoorbeeld. Geen macdonalds of dat soort ongein. Ik probeer een goede middenweg te vinden
Die mueslirepen zijn niet veel beter dan snoep 😉

Die mueslirepen zijn niet veel beter dan snoep 😉
Heb je zeker een punt. Deze vallen imo wel mee hoor
20231107_162738.jpg

Doel van deze bulk. Is vreten en pompen. Like in the golden era. Plezier hebben, keihard trainen, pompen en vreten( met beleid) Dat autistische is leuk en heb bewezen dat zeer goed te kunnen. Maar ik denk nu meer gains te maken als met dat autistische gedoe waar ik gezeik kreeg met mn vertering en een halve dag alsnog met honger rondliep🫠 Dat beetje vet cut ik er binnen no time weer af. Daar ligt mijn kracht en daar maak ik nu gebruik van en neem er mijn voordeel van. Ik kijk gewoon niet te nauw nu.

Laatst bewerkt:

How many meals have you had today?? Probably not enough! 🤩

99.1 vanmorgen voor het schijten

Lekkere rugtraining gehad. Energie in de gym gaat lekker omhoog. Minder snel uitgeblust en meer explosiviteit.
Geen sides, heb ik eigenlijk nooit. Hooguit 4 puistjes verspreid over mn rug en borst maar dat trekt binnen een paar dagen weer weg. Merk dat ik langzaam in een stroomversnelling kom kwa trainen en herstel

100kg ,2e set. Na weighted pullups.
Sta iets rechter als officieel hoort maar zo voel ik hem het beste en anders word het bijna een pendlay row bij mij.

Armen word aan gewerkt🫠

Laatst bewerkt:
Bloat alweer ver weggetrokken

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven