botje1991
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 12%
Hee,
Even voorstellen:
Stats:
Gewicht 87kg
Bf% 18% ( i know hoog ! Maar ben net terug van 4 maanden lesgeven in oostenrijk) zegt genoeg denk ik
Gebjaar 1991
Lengte 1.80m
Dit word m'n tweede kuur, vorige kuur was: moet er effe bij zeggen, was veel te jong om te kuren eigenlijk (net 19) en de manier waarop ook dom. Inmiddels een stuk professioneler te werk.
Week 1-6 dbol 30mg
Week 6-10 oral tren 10mg pd
Week 8-12 andromix 1ml pw (mix van 50mg testp/50mg tren a/50mg mast p)
Week 12-16 nolva 20mg
Week 12-16 tribulus
Ik weet het hele rare kuur, ging van origine 12 weken dbol naar aas ((misbruik)) om het even zo te noemen. Gyno en een goeie tren d*ck aan over gehouden. Tren d*ck is fully recovered en gyno (geen tepel klieren meer
)
Dus dat !
Next up wat gaan we nu doen:
Week 1-5 dbol 30mg pd (geen winstrol vanwege knie operatie geen zin in gewrichtspijn)
Week1-12 tren e 600mg pw
Week1-13 test e 500mg pw
Week 15-18 nolva 20mg pd
Doel is droger - groter voor good old summertime.
Daarnaast vanwege operatie aan voorste kruisband en meniscus ben ik me benen kwijt geraakt haha had 68cm omtrek en heb nu krap aan 50 bij me geopereerde knie.
Ik doel op 10%vet en gewicht rond 94/95 maar dit doel ligt iets te hoog denk ik we zien wel waar we komen!
Zit nu in me eerste week en heb echt al een lekker dbol effect, goeie pomps en veel vocht !
Hou dit log bij gedurende me kuur.
Hoop dat jullie er wat aan hebben. Stel je vragen gerust !
Mssl!
Even voorstellen:
Stats:
Gewicht 87kg
Bf% 18% ( i know hoog ! Maar ben net terug van 4 maanden lesgeven in oostenrijk) zegt genoeg denk ik

Gebjaar 1991
Lengte 1.80m
Dit word m'n tweede kuur, vorige kuur was: moet er effe bij zeggen, was veel te jong om te kuren eigenlijk (net 19) en de manier waarop ook dom. Inmiddels een stuk professioneler te werk.
Week 1-6 dbol 30mg
Week 6-10 oral tren 10mg pd
Week 8-12 andromix 1ml pw (mix van 50mg testp/50mg tren a/50mg mast p)
Week 12-16 nolva 20mg
Week 12-16 tribulus
Ik weet het hele rare kuur, ging van origine 12 weken dbol naar aas ((misbruik)) om het even zo te noemen. Gyno en een goeie tren d*ck aan over gehouden. Tren d*ck is fully recovered en gyno (geen tepel klieren meer
)Dus dat !
Next up wat gaan we nu doen:
Week 1-5 dbol 30mg pd (geen winstrol vanwege knie operatie geen zin in gewrichtspijn)
Week1-12 tren e 600mg pw
Week1-13 test e 500mg pw
Week 15-18 nolva 20mg pd
Doel is droger - groter voor good old summertime.
Daarnaast vanwege operatie aan voorste kruisband en meniscus ben ik me benen kwijt geraakt haha had 68cm omtrek en heb nu krap aan 50 bij me geopereerde knie.
Ik doel op 10%vet en gewicht rond 94/95 maar dit doel ligt iets te hoog denk ik we zien wel waar we komen!
Zit nu in me eerste week en heb echt al een lekker dbol effect, goeie pomps en veel vocht !
Hou dit log bij gedurende me kuur.
Hoop dat jullie er wat aan hebben. Stel je vragen gerust !
Mssl!
Laatst bewerkt: