Fitness Seller

Kuurlogje 500mg test e/600mg tren e pw + 30mg dbol pd

botje1991

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Hee,

Even voorstellen:
Stats:
Gewicht 87kg
Bf% 18% ( i know hoog ! Maar ben net terug van 4 maanden lesgeven in oostenrijk) zegt genoeg denk ik:D
Gebjaar 1991
Lengte 1.80m

Dit word m'n tweede kuur, vorige kuur was: moet er effe bij zeggen, was veel te jong om te kuren eigenlijk (net 19) en de manier waarop ook dom. Inmiddels een stuk professioneler te werk.
Week 1-6 dbol 30mg
Week 6-10 oral tren 10mg pd
Week 8-12 andromix 1ml pw (mix van 50mg testp/50mg tren a/50mg mast p)
Week 12-16 nolva 20mg
Week 12-16 tribulus
Ik weet het hele rare kuur, ging van origine 12 weken dbol naar aas ((misbruik)) om het even zo te noemen. Gyno en een goeie tren d*ck aan over gehouden. Tren d*ck is fully recovered en gyno (geen tepel klieren meer;))

Dus dat !
Next up wat gaan we nu doen:

Week 1-5 dbol 30mg pd (geen winstrol vanwege knie operatie geen zin in gewrichtspijn)
Week1-12 tren e 600mg pw
Week1-13 test e 500mg pw
Week 15-18 nolva 20mg pd

Doel is droger - groter voor good old summertime.
Daarnaast vanwege operatie aan voorste kruisband en meniscus ben ik me benen kwijt geraakt haha had 68cm omtrek en heb nu krap aan 50 bij me geopereerde knie.
Ik doel op 10%vet en gewicht rond 94/95 maar dit doel ligt iets te hoog denk ik we zien wel waar we komen!

Zit nu in me eerste week en heb echt al een lekker dbol effect, goeie pomps en veel vocht !

Hou dit log bij gedurende me kuur.

Hoop dat jullie er wat aan hebben. Stel je vragen gerust !

Mssl!

Laatst bewerkt:
WTF is een trendick ? Ken wel een deca d*ck....

@Coeliejoelie
Zoek eens op het effect van prolactine en besef dat zowel tren als deca dit verhoogt.

Ts
Succes met je kuur best wel heftig. Dbol met veel tren en test....hoop dat het meegaat vallen met een gyno

Laatst bewerkt:
succes.. idd wel hoge doseringen zeg .. ook nog voor een 2e kuur.

Vind het idd een heftige kuur voor iemand met jouw stats en ervaring. Maar goed, als je de sides aankunt, zul je ferm knallen.

Maareuh... vorige keer nam je 150mg test en heb je er gyno aan overgehouden. Nu doe je een veel zwaardere kuur met een dosis test die bijna 4x zo hoog is. Denk je niet dat het verstandig zou zijn om een AI te laten meelopen?
Laat me raden: liever niet, want het zal je gains in de weg staan? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Klopt best heftig onder het motto go hard or go home.
Gyno kan niet meer voorkomen bij mij ;) dus vandaar de groote stap en heb getwijfeld om ai mee te laten lopen maar is niet echt nodig denk ik.
Ik probeer me prolactin laag te houden door dagelijk 400mg vitamine b6 te nemen.

De sides ga ik zeker in de gaten houden en deel ik jullie met jullie natuurlijk!

Hoezo kan gyno niet meer voorkomen bij jou? Ben je eraan geopereerd? Dan kan het toch gewoon terug komen?

Eerste week zit er op en de eerste 2 injects dus ook.
Ik moet zeggen:
Sta wel hard, tren doet al iets denk ik :p
Pomps zijn goed.
Ben alleen wel low energy gedurende de dag ( kan ook liggen aan me racekak van de afgelopen 2 dagen)
Hou wel veel vocht nog vast van de dbol. Vanaf morgen maar rustig cardio erbiij.

Hebben jullie wat voorstellen voor me nakuur ik zit te twijfelen om misschien toch wat toe te voegen hcg en die naast me kuur te laten lopen

Let me know

Laatst bewerkt:
Hcg gebruik je tijdens je kuur. Niet als nakuur

Dit is me split schema btw
Sunday-----chest shoulder
Monday----back calves
Tuesday---abs
Wednesday- biceps triceps
Thursday---quads hams
Friday-----abs shoulders
Saturday-- off

Verder train ik volgens FST-7 programma. Bevalt goed !

Het laten verwijderen van je tepel schrijven en klieren is dus gedaan nadat je die gyno hebt opgelopen van je 1e kuur? Heftige shit, haha maar ieder nadeel heeft zn voordeel: je weet in ieder geval zeker dat je jezelf daar geen zorgen meer om hoeft te maken ;)

Het laten verwijderen van je tepel schrijven en klieren is dus gedaan nadat je die gyno hebt opgelopen van je 1e kuur? Heftige shit, haha maar ieder nadeel heeft zn voordeel: je weet in ieder geval zeker dat je jezelf daar geen zorgen meer om hoeft te maken ;)

Precies! Effe 1 weekje last gehad. De gyno was niet zozeer super groot maar vooral pijnlijk. Kon niet op me buik liggen of zelf een shirt aan doen was pijnlijk. Dusja i learned my lesson:D

Net buikje rond van post meal. Maar wat een pomp ! Had back training vandaag ging echt heerlijk!
Kijk uit naar week 5 dan mogen we de dbol weglaten! Woog vannochtend 91.5 kg. lekkere vocht toevoer dus.
Afgelopen 2 dagen beetje moeiten met eten alleen ( heb dit nooit)

Sta al lekker vol en groot wel een bolle kop alleen.

I'll keep you posted!

Tijdje niks gepost.

Kuur gaat lekker
Goeie kracht gains (door schouder uit de kom een paar jaar geleden. Nooit lekker boven het hoofd kunnen drukken en druk nu 80kg met gemak 12x (kwam van de 50)
Merk weinig nog van de tren sides.
Sta nog altijd wel blouded van de dbol en test.

Nog 1,5 weekjes en dan gaat de dbol eruit en dan is het rippen die handel!

Fotos komen er aan

Heb je nou van 150 mg test gyno gekregen? Test prop every day?

Tijdje al geen update gedaan.

Kuur gaat tot nu toe top !
Had afgelopen week echt een piek in hoe groot ik me voelde en ik daadwerkelijk ook was.

Kuur begonnen op 87 kg en woog afgelopen woensdag 97,3kg. En berensterk. De pr's vliegen me om de oren !
( nooit sterk in me schouders geweest en boven het hoofd drukken door schouder die uit de kom is geweest maar nu gewoon 4x 12 reps 80kg shoulderpress bar.) dippen met eigen gewicht +30 kg ook setjes van 4 x 12 reps. Ga zo maar door !

Ben sinds vrijdag al gestopt met dbol, zit nu in week 5 en begin nu hier en daar wat tren bijwerkingen te merken.
Transpireer al wat meer in me slaap. Krijg al wat rare realistische dromen.

Verder sicke pomps in de gym
Libido 150%
Humeur 200%
Focus 200%

Gaat echt lekker dus. Mondjes vallen om me heen al langzaam open betreft de gains. Ik denk dat ik deze week een goeie terugval zal krijgen in gewicht. Maar dat mag ook wel met al dat vocht. Ik zal proberen binnekort even wat status fotos te posten.

Beast mode 200% on

Terug
Naar boven