MuscleMeat

Kwalificatie SMvNL Soest.

• Topic Starter Topic Starter
haha op jou wil ik wel wachten roy..maja kmoet eerst maar zien ofk walcherne zonder kleerscheuren uitkom..

Doe je daar toch naakt mee, kan je ook geen kleren scheuren?

Mss word ik nog wel eens diplomatiek Jarno.....

En niet te bescheiden, je had goede prestaties geleverd laatst bij de recordpogingen. In ieder geval is er weer een heel team bij de FIBO aanwezig om de Nederlandse deelnemers te supporteren!

En Simon een blessure? Tjonge ik val bijna van mijn stoel hier....

Ik ben denk ik de enige NL deelnemer tijdens de SCL wedstrijd.
Ik ben gewoon nog niet in vorm. Al gaat het langzaam beter. Tegen de kanonnen die er de 16e staan zal het lastig worden. Vanavond in elk geval deadliften en zien waar ik daar sta.

Ja en Simon en blessures. Dat is een never ending story..
Hoop wel dat ie op tijd fit is om nog aan een kwalificatie wedstrijd mee te doen en zich dan ook voor de finale plaatst..

Jarno weet jij toevallig hoe zwaar die axle word? kan ik er nog ff een paar keer op trainen en is het een olympische stang of een 50mm?
en is er nog niets bekend over de andere kwalificaties kwa onderderdelen? Al vast bedankt.

Jarno weet jij toevallig hoe zwaar die axle word? kan ik er nog ff een paar keer op trainen en is het een olympische stang of een 50mm?
en is er nog niets bekend over de andere kwalificaties kwa onderderdelen? Al vast bedankt.

Ik weet het niet.
Je moet daarvoor bij de organisatie zijn.
Ik ben bezig met een nieuwe axle met wielen. De oude zijn stuk.
Weet dus niet welke axle er gebruikt zal worden..

Ik ben er ook bij!

(Als toeschouwer)

mijn navigatie kent de Engh niet.. iemand die een straatnaam in de buurt weet?

maybe aanwezig.

volgens mij is het de soesterenghweg

jezus wat een straatnaam..naja zo moeilijk zalt nie zijn, als je soest uberhaupt vindt toch...

ik kom uit nijkerk dus soest is voor mij niet zo ver dus niet heel moeilijk te vinden haha

Winkelcentrum soest-zuid. Dan zit je er vlak bij. Vanaf daar is de Engh wel te vinden. Of Bus-station.

Of Molenstraat.

Dan kom je heel eind.

[Link niet meer beschikbaar]

voor adress voor morgen! kom allemaal!

Is 2 min van me huis dus leuk om bij te zijn als toeschouwer.

het plein of veld, heet de engh... dus soesterenghweg ligt mij het meest voor de hand toch??..

Prins bernhardlaan is het idd. Via Talmalaan en soesterengweg moet het ook wel te vinden zijn. Soesterengweg staat volgens mij ook zonder de H dacht ik uit me hoofd.

Terug
Naar boven