AndroidHealthClinic

Kwalificatie SMvNL Soest.

Succces morgen!

Succes allen

Ga je niet meedoen Jitse?

nee k houd me gedeisd tot de finale denk ik

Oke man.

als ik wat blesseer vergeef ik t mezelf nooit :) succes he jij!

Ja ik snap het zeker. Ik heb het eerste jaar toen ook geen kwali meer gedaan, wel andere wedstrijden maar die waren toch minder zwaar maar gewoon voor wedstrijdritme.

Leuke wedstrijd.... rick 1e eric 2e en gijs helaas derde dacht ik

Opnieuw net geen kwalificatie dus?

Oke dan, ben benieuwd naar t verslag.

Leuke wedstrijd.... rick 1e eric 2e en gijs helaas derde dacht ik

Ja klopt. Volgens mij stonden rick en eric op een zelfde aantal punten ofzo?
Truckpull is Gijs geniaal in verbeterd. Geweldig spannende wedstrijd was het. Echt een close call allemaal.

Volgende kwalificatie oost-NL moet het gewoon gebeuren, maar weet niet zeker of Gijs daaraan meedoet? In Borger of all places. Dat is net zo oost als dat Soest zuid is. Gewoon weer regio noord dus. Brabant en Limburg zijn dit keer goed in de aars genaaid wat dat betreft.

Laatst bewerkt:
Foto's

Foto's staan hier: [Link niet meer beschikbaar]
Veel kijkplezier!

Nice, die foto's. :D Ben benieuwd wat de precieze uitslag is...

3e geworden alles gegeven en prima wedstrijd gedraaid alleen balen van mezelf met de tireflip. Andere schoenen en ik zat er al bij. Maar ja ik vond het weer superdagje.
Verslag komt in mijn log.

• Topic Starter Topic Starter
je was hard hoor gijs,,en indd die k*t-tyre..maja nieuwe les: altijd je voebalschoenen mee voortaan haha

Ik denk dat je met een droge ondergrond als deze zelfs spikes moet hebben i.p.v. voetbal schoenen.

Knetterhard en droog gras glijd je met voetbalschoenen ook op uit is mijn ervaring.

je was hard hoor gijs,,en indd die k*t-tyre..maja nieuwe les: altijd je voebalschoenen mee voortaan haha

Ja idd, dus: Kisten, sportschoenen, klimschoenen, gewichthefschoenen, voetbalschoenen en spikes.

voortaan neem ik een bolderkar mee voor mijn schoenen man.

Terug
Naar boven