MuscleMeat

Kwalificatie SMvNL Soest.

junioren winnen en de dag daarna 5e op een kwalificatie... netjes hoor

Jawel hoor Kelvin wordt er wel knapper op. Hij krijgt steeds meer spiermassa en minder vet. Daarom komt hij nu ook steeds hoger. Je moet echt rekening met hem gaan houden want hij is beresterk. De OH moet nog steeds een stukje omhoog maar dan denk ik dat hij zich op elke kwalificatie wel kan plaatsen.

het baby-vet is ervanaf zeg maar ?
en sterk is ie, komt van de zeewind ;)

kelvin is zeker een man om rekening mee te houden, ik zag laatst nog een relatief easy 290 dl filmpje van hem, en zn oh gaat al vooruit, wanneer kelvins "boerenlompekracht" op farmers/truckpull/stones etc. word gecombineerd met goede gym stats krijg je een soort arno louwersma herziene versie (al lees ik ook dat hij zelf sterk bezig is om zelf die hernieuwde versie te worden)

Ik vond die kelvin nog redelijk.. uhm.. droog.. voor iemand van 159kg..

duidelijke foto's van het beest @ 159kg?
Ik weet nog dat hij 2 jaar geleden zei dat hij voor 30 euro bij de MC donalds per keer at.
Heeft gewerkt zo te horen!

159..k geloof er niks van

kelvin: "ik weet niet hoe ze aan 159 komen, het is ongeveer 153"

ja weet ie ook wel, hij bedoeld denk ik hoe de omroepers erbij komen

• Topic Starter Topic Starter
ja weet ie ook wel, hij bedoeld denk ik hoe de omroepers erbij komen

de omroepers praten wel meer poep, ze noemen mij "De drukke Mohamed Zoundri"....nou kweetnie waar ze dat vandaan halen :S

en voor kelvin is dit alst goed is zn 5e jaar strongman,, en zij zeiden 6e jaar..dusja beetje vervelend voor et publiek dat niet alles klopt wat ze zeggen..

Ja en ze noemen mij Gijsje Boeijen en dat klopt natuurlijk ook niet!;)

Terug
Naar boven