Fitness Seller

Kwalificatie SMvNL Soest.

• Topic Starter Topic Starter
en schaatsen he nie vergeten..hahah word tijd voor een styliste voor ons allen

Misschien nog wielrenschoenen voor de cardio tussendoor.

Ja idd, dus: Kisten, sportschoenen, klimschoenen, gewichthefschoenen, voetbalschoenen en spikes.

voortaan neem ik een bolderkar mee voor mijn schoenen man.

Lijkt me een goede zaak; Ik zag broertje Hams o.a. op voetbalschoenen!
Maar dat zijn wel de details die er toe doen!
Kijk maar eens hoeveel er onderuit gingen bij de Wheelflip.

Maar jammer Gijs; Je was er heel dicht bij!
Volgens mij heb je het laten liggen op de stones........

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Misschien nog wielrenschoenen voor de cardio tussendoor.

Nee, geen wielrenschoenen; voor je het weet betrappen ze je op doping! ;)

Na stones was niet eens heel slecht ik heb teveel punten verloren op de tire. Ik heb pas 1x eerder die roze bal erop gelegd dat was vorig jaar. Maar ik ben wel sterker geworden op de stones dus eigenlijk had ik wel verwacht vandaag die roze weer te doen. De 2e stone nekte me, als ik het terug zie is het ook een stukje techniek.

Na stones was niet eens heel slecht ik heb teveel punten verloren op de tire. Ik heb pas 1x eerder die roze bal erop gelegd dat was vorig jaar. Maar ik ben wel sterker geworden op de stones dus eigenlijk had ik wel verwacht vandaag die roze weer te doen. De 2e stone nekte me, als ik het terug zie is het ook een stukje techniek.

Ik heb genoten van je doorzetingsvermogen tijdens de stones!
Op dat soort onderdelen\details kun\mag je toch gewoon bij Marcel\Jarno trainen?

Dat kan idd altijd maar ik heb nu ook de stones thuis. Vorig jaar voor de finale vaak naar Jarno toe gegaan.

Dat kan idd altijd maar ik heb nu ook de stones thuis. Vorig jaar voor de finale vaak naar Jarno toe gegaan.

Je hebt nu ook stones thuis, maar niet DE stones en niet HET platform en niet DE Tire, etc.. Zo heeft iedereen zijn eigen materiaal (denk o.a. aan de timbers van Wout, die ondingen!). Ik zou als atleet eisen dat ik met het kwalificatie-\finalemateriaal zou mogen trainen!
Het voordeel van eigen materiaal is dat je alles kunt trainen. Maar als je denkt\weet dat het materiaal anders is of je hebt het niet (bijv. powerstairs); vraag de organisatie om te kunnen trainen met het juiste materiaal.

Leuke foto's Doetze, kon er helaas niet bij zijn maar heb nu wel een impressie van de wedstrijd! Ook aardig wat onbekende gezichten er bij (voor mij dan)

Even iets anders, maar dat is puur mijn mening, een apollon's axle is een axle en geen gewichthefstang! Zag het ook al in NN als ik het goed heb. Vind ik gewoon meer strongman!

Leuke foto's Doetze, kon er helaas niet bij zijn maar heb nu wel een impressie van de wedstrijd! Ook aardig wat onbekende gezichten er bij (voor mij dan)

Even iets anders, maar dat is puur mijn mening, een apollon's axle is een axle en geen gewichthefstang! Zag het ook al in NN als ik het goed heb. Vind ik gewoon meer strongman!

Stang was wat dikker dan normale stang en draaide niet, dus was geen gewichthefstang maar ook geen echte appolons axle, niet dik genoeg

Hoe is het met D?

D as in Destrey? gaat wel, gezicht doet zeer en schouder ook, morgen zullen we het zien, zijn gezicht ziet er wel best swollen uit onder zn rechter oog, maar dat is maar superficial, morgen ff kijken hoe die schouder is

Ja Destrey ja. Keep us posted. Hoop dat het allemaal meevalt man. Nog naar eerste hulp geweest of niet?

Ja idd, dus: Kisten, sportschoenen, klimschoenen, gewichthefschoenen, voetbalschoenen en spikes.

voortaan neem ik een bolderkar mee voor mijn schoenen man.

Zijn kisten eigenlijk veel hoger dan gewichthefschoenen qua hak?
Je vergeet trouwens deadlift schoenen en slippers voor de chilling!

Zijn kisten eigenlijk veel hoger dan gewichthefschoenen qua hak?
Je vergeet trouwens deadlift schoenen en slippers voor de chilling!

Ja wel iets ja. Haha oh ja. Maar eh ik heb gewoon sokken voor DL. En idd slippers om te chillen tussendoor.

was een toffe wedstrijd om te kijken. thnx.

D as in Destrey? gaat wel, gezicht doet zeer en schouder ook, morgen zullen we het zien, zijn gezicht ziet er wel best swollen uit onder zn rechter oog, maar dat is maar superficial, morgen ff kijken hoe die schouder is

what has happened ?

---------- Toegevoegd om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:23 ----------

Hoe deed de rest het ? Arno ?

what has happened ?

---------- Toegevoegd om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:23 ----------

Hoe deed de rest het ? Arno ?

steen viel terug bij de stones...

arno heeft duidelijk hard getraint het afgelopen jaar, was een stuk beter oa bij
appolons axle

maar weer niet geplaatst dus... hoeveelste was hij ?

1 Rick vd Torre
2 Eric Hams
3 Gijs Boeijen
4 Patrick vd Kraan
5 Kelvin de Ruiter
6 Arno?

Zo geloof ik....

Terug
Naar boven