MohamedZoundri
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 145kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja idd, dus: Kisten, sportschoenen, klimschoenen, gewichthefschoenen, voetbalschoenen en spikes.
voortaan neem ik een bolderkar mee voor mijn schoenen man.
Misschien nog wielrenschoenen voor de cardio tussendoor.

Na stones was niet eens heel slecht ik heb teveel punten verloren op de tire. Ik heb pas 1x eerder die roze bal erop gelegd dat was vorig jaar. Maar ik ben wel sterker geworden op de stones dus eigenlijk had ik wel verwacht vandaag die roze weer te doen. De 2e stone nekte me, als ik het terug zie is het ook een stukje techniek.
Dat kan idd altijd maar ik heb nu ook de stones thuis. Vorig jaar voor de finale vaak naar Jarno toe gegaan.
Foto's staan hier: [Link niet meer beschikbaar]
Veel kijkplezier!
Leuke foto's Doetze, kon er helaas niet bij zijn maar heb nu wel een impressie van de wedstrijd! Ook aardig wat onbekende gezichten er bij (voor mij dan)
Even iets anders, maar dat is puur mijn mening, een apollon's axle is een axle en geen gewichthefstang! Zag het ook al in NN als ik het goed heb. Vind ik gewoon meer strongman!
Ja idd, dus: Kisten, sportschoenen, klimschoenen, gewichthefschoenen, voetbalschoenen en spikes.
voortaan neem ik een bolderkar mee voor mijn schoenen man.
Zijn kisten eigenlijk veel hoger dan gewichthefschoenen qua hak?
Je vergeet trouwens deadlift schoenen en slippers voor de chilling!
D as in Destrey? gaat wel, gezicht doet zeer en schouder ook, morgen zullen we het zien, zijn gezicht ziet er wel best swollen uit onder zn rechter oog, maar dat is maar superficial, morgen ff kijken hoe die schouder is
what has happened ?
---------- Toegevoegd om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:23 ----------
Hoe deed de rest het ? Arno ?